globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Denní kilometry v Alpách

30.12.2011 v 12:15
Zdravím, plánuju na léto cestu do Alp cca na 8-9 dní a chtěl bych se zeptat kolik je tak normální počet km na den? Nechci se moc honit, ani to neumim , a passa nebudu jezdit pro zážitek z jízdy, ale pro zážitek z okolí . Takže takový to fotící a turistický tempo .
1 2

30.12.2011 v 12:27 | Nahoru | #1
Já jezdil s partou 300 km denně, ale na mě by to až až, poslední den jsem nikam nejel, abych si dal odpočinek. Podle mě bude 200 km rozumný

30.12.2011 v 13:08 | Nahoru | #2
8-9 dní jen v Alpách..to tě za chvíli přestane bavit, sjeď se mrknout aspoň dolů k moři pro zpestření...tímhle tempem jak píšeš 200-300km podle ostatních okolností (počasí, silnice, provoz)

30.12.2011 v 13:30 | Nahoru | #3
300den. ale úžasných a večer padneš A to jsem vždy jezdil 3-4 dny. Pak už toho má člověk dost. na devět dnů to bude chtít nějaký den odpočinkový. Ale není nic krásnějšího, než lítat po Alpách. konkrétně Dolomity. Všechna passa blízko u sebe a tak se ze zatáček motá hlava.

30.12.2011 v 13:49 | Nahoru | #4
obvykle do 300km den a tak čtvrtej den za sebou už z toho budeš tak unavenej, že tě to začne nebavit

30.12.2011 v 13:50 | Nahoru | #5
rozumné je tak 250-350 km jednou sme dali 800 km a to je otročina nic nevidíš z okolí jen zatáčka-rovina-zatáčka pořád dokola pak začali řvát že jedu pomalů/brzdim je a do těch dob jen sám nebo s cizí partou s kterou se dá mluvit o rychlosti/trase, cesta se přispůsobí potřebám a pak se dá těch 250-400 na přejezd jako nic .taky sme dali i 50 km/za den

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní kilometry v Alpách

30.12.2011 v 14:04 | Nahoru | #6

30.12.2011 v 14:17 | Nahoru | #7

plesoun píše: kawapavel> letos jsem jel z Canazei do Prahy na jeden zátach bez dálnic (Sexten, Liezen, Glockner, Halstat, Pasau) cca 900km a otročina je přesný výraz

to ja dal v 2007 800km na ZX10R a uzival sem si to

30.12.2011 v 14:20 | Nahoru | #8
jinak da se ruzne, je to jen o domluve a individualnich potrebach, nekdo potrebuje jezdit a jezdit, druhej fotit a fotit, pak se to krizi a skripe tech 200 muze byt pro jednoho moc (toho fotaka hlavne asi), a pro jinyho 500 malo

30.12.2011 v 15:13 | Nahoru | #9
Zalezi na tom, jak velkou srajtofli mas Neni to levny kraj

2 reakcí na tento příspěvek Denní kilometry v Alpách

30.12.2011 v 15:23 | Nahoru | #10
(výsledek tady )

a stejně je to hodně rozdílné s penězi, pokud člověku stačí nakouipit potraviny v supermarketu a něco si ohřeje nebo uvaří a spí volně v přírodě (byť je to risk), tak pak to vyjde levněji, než výlet ČR po kempech

30.12.2011 v 15:36 | Nahoru | #11
500km za den a furt mě to bavilo... akorát bylo září a zima

30.12.2011 v 15:46 | Nahoru | #12
OzzYnka>

Zalezi na tom, jak velkou srajtofli mas Neni to levny kraj

Já jsem dával v Rakousku v alpách cca 15E za dvě osoby/stan/moto/den. Luxusní záchody i sprchy, klidnej a hezkej kemp u divoký řeky. Jídlo levnější než u nás, benzín levnější. Co vyjde tak draze?

30.12.2011 v 16:08 | Nahoru | #13
OzzZnka zas tak draho tam není to u nás v ČR vyjde dovolená dráž

30.12.2011 v 17:10 | Nahoru | #14

todvora píše: OzzYnka>

to asi nebylo prvni tyden v cervenci co?

30.12.2011 v 17:42 | Nahoru | #15
Letos na Bawu se zenou jen tak projizdka a 450km - uplne v poho (dal bych klidne jeste jednou tolik )a na CZ 175 sam v kuse 420 do rakou. Alp a ke konci uz jsem necitil prdel a hlavne ruce jak to vybruje a vic uz bych nedal - takze hlavne zalezi na cem jedes

30.12.2011 v 18:31 | Nahoru | #16
Bubrak ZX10R> Nene, to byl poslední týden srpna

30.12.2011 v 21:33 | Nahoru | #17

já jel letos ze slovinskýho Triglavu přes Rakouský Alpy (Hieflau-moc krásný tam) až do Plzně, v 10 ráno jsem vyrazil a ve 20 jsem byl v Plzni a jel jsem pohodu+jídlo po cestě+focení+doplňování tekutin, bylo to 800km na jeden zátah a otročina to rozhodně nebyla. Jel jsem sám, tak možná proto.

30.12.2011 v 21:45 | Nahoru | #18

Roman2bk píše: to je hodně různé, já najel nejméně 160 km, ale fakt je že jsem často zastavoval a fotil
(výsledek tady )

pěknej článek a zajímavý "deštivý" cestování, ale fotky hezký

30.12.2011 v 21:54 | Nahoru | #19

30.12.2011 v 21:59 | Nahoru | #20

Roman2bk píše:

To je otázka přístupu k cestování-někdo to má jako odpočinek a chce maximální komfort, jiní to berou jako dobrodružství, při kterém se rádi uskrovní v jídle i komfortu aby toho zažili a viděli víc. Každý podle svého gusta.

K těm denním kilometrům-je to hodně individuální, ale myslím těch 350 km zvládne asi každý. Uvidíš sám, ale itinerář můžeš vždycky upravi, ubytování i variantních silnic je v Alpách dost a dost

30.12.2011 v 22:04 | Nahoru | #21

Sema píše: Mad_Cat>Jojo, z Julek do Prahy na jeden zátah jsem jel několikrát, jde to v pohodě zvládnout i mimo dálnice. Ale v menší grupě lidí nebo sólo, letos jsme jeli z Bovce cestou z Albošky, devět motorek a ideální to nebylo. Ale tam se nakombinovala únava a hnusný počasí, navíc s námi jely dvě Jawy, které toho po té porci kilometrů po Balkáně měly krapet dost...

tak to jo, 9 kousků už je docela dost, to se pak hůř něco domlouvá a rozhoduje, ale to už je na každým, s tím se musí počítat před výjezdem. Já jel jen mimo dálnice celou motodovču, páč to si člověk užije víc a víc toho uvidí a když je čas, tak je to v pohodě

30.12.2011 v 22:15 | Nahoru | #22

30.12.2011 v 22:18 | Nahoru | #23

Sema píše: Mad_Cat>Ono to celou cestu bylo víceméně v pohodě, ale ten závěr byl náročnej a únavnej. Ve čtrtek v poledne jsme ještě trčeli v zácpě v Podgorici a v sobotu měli být doma.. No stihlo se to..ALE

tak když jedeš pak s nervama esli to stihneš nebo ne, to už neni vono, já měl před sebou ještě pár dní dovolený, takže jsme byl v klidu, ale plánoval jsem přijet o den dýl, jenomže mi blokli svině roaming a tak aby o mě přítulka neměla obavy, řekl jsem si, že to sstřihnu až dom. A další věc, ze který jsem měl bobky než jsem vyrazil sólo, byla, aby mi nikde neklekla motorka

30.12.2011 v 22:24 | Nahoru | #24
Mad_Cat>Jasně, cestování sólo má řadu výhod, ale když je pak problém, je na něj člověk sám.. ale taky tak občas vyrážím.

My jsme měli den rezervu, ale tak nějak na většinu čekaly ženy, děti a jiné radosti či povinnosti. No, to už je fuk.. Hlavně že jsme všichni dojeli v pořádku

30.12.2011 v 22:27 | Nahoru | #25
Sema> tak tak, když se dojede, mašina je ok a člověk je namlsanej zážitkama, tak je to nejlepší možná cesta. Letos s sebou chci někam vytáhnout přítelkyni s její motorkou, ať taky pozná to kouzlo

31.12.2011 v 10:23 | Nahoru | #26
Z mého úhlu pohledu jsou ideální 3 přibližně stejné motorky, vyrovnané řidičské schopnosti a každý přispěje něčím do společného rance. Jeden umí řeči, druhý třeba naviguje, třetí umí něco opravit. Jenže tohle zkloubit je dost těžké. Většinou jezdím ve dvou, už jsem něco pojezdil i sám, ale jak tady někdo napsal, až se něco pose.. tak je na to potom víc lidí a je líp. Každopádně je si třeba sakra vybrat s kým pojedu, protože pak může být zkažená celá dovča, kterou si někdo plánuje i celý rok.

31.12.2011 v 14:24 | Nahoru | #27
Na pohodu se dá jet těch 300-350km. Hodně taky záleží na počasí a jinejch vlivech..:)

31.12.2011 v 14:53 | Nahoru | #28
já dal na Dakaru 2500 za 3 dny nedoporučuji
první den Havířov - Ljubljan

1.1.2012 v 09:01 | Nahoru | #29
Alpy mam celkem projety a jak tady nekdo psal, optimalni je do 300km za den.
Ta horni hranice je ale uz celkem dost, protoze pak uz jsou to jen polykane kilometry. Ja celkem casto stavim na foceni a kochani, pak se taky musi dat obidek a semtam i kavicka .... takze asi jezdim pro pozitek z okoli.

Pokud nekdo jede pro pozitek z jizdy, tak da tech km pochopitelne vic.

A co se tyka tech cen, vetsinou spime po penzionech a tam to vychazi okolo 20E za osobu se snidani, coz me za teplou sprchu a mekkou postel neprijde nijak drahe. U nas to je za stejne, ne-li vetsi penize s horsim komfortem.

Naposledy editováno 01.01.2012 09:08:17

1.1.2012 v 10:00 | Nahoru | #30

Honza 1400 píše: Alpy mam celkem projety a jak tady nekdo psal, optimalni je do 300km za den.

Pokud nekdo jede pro pozitek z jizdy, tak da tech km pochopitelne vic.

penzióny hledáš na místě?