4 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.
tak a vyleštěním vyfukového kanálu ted bude mít vysoké emise a nepustí ho na trat. proto je karburátor uvnitř tak drsnej na to mísení. a spalovací prostor tuto směs dostatečně nepromísí? jde především o rychlost a množství směsi ve spalovacím prostoru za mne docela zbytečná úprava
vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.
a nemicha se smes nahodou v karburatoru, jak by to teda potom bylo u ctyrtaktu, za me bych tak maximalne vylestil kanaly a mozna bych na to soup ladak, jinak sejne uz asi stoho motoru vic nedostanes.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoplat sundani ČZ 380/514 | mirek453 | 5 | 8.11.2017 v 10:17 cabrak |
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 | unn4m3d | 114 | 5.12.2016 v 17:51 kakasek |
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 | Zbynek125 | 6 | 19.9.2013 v 19:38 petrktm250 |
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 | Madball | 37 | 12.6.2013 v 13:31 kozivak |
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... | petas.hofman | 10 | 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos |