globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak vybrat pitbike
 
17.12.2011 v 23:20
jaký pitbike je vhodný pro začátečníka 15let
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

25.12.2011 v 23:42 | Nahoru | #91
hellion> jako pro takové to blbnutí je to dobrý... ale ty tlumiče jsou katastrofa zadní jsem ohnul pístnici při prvním skoku neopravitelné jedině vyměnit. předek si dělal co chtěl až po rozborce a znovuzborce nějakým tom tuningu jakeš takeš fungoval.... ložisko krku jsem odrovnal cca po3Mh ale to byla korunová položka... urval jsem šrouby na rozetě ( výměna za nové pevnostní a delší) řetěz jsem neřešil originál šl dolů hned

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

26.12.2011 v 01:08 | Nahoru | #92
HornisGSX> já jsem měnil v zadním tlumiči simering dával sem tam nákej speciální a pak už nebyl problém,jinak jak každej říká že se tomu kurvěj motory tak když to jednou za čas vše utáhneš vyčistíš tak to funguje dobře a uplně to stačí

(reakce na) jak vybrat pitbike

26.12.2011 v 10:52 | Nahoru | #93
hellion> ty na motor jsem nešáhl krom výměny oleje a semotamo ventily. prasklo mi sice víko motoru ale to byla má chyba . zadní pístnici jsem normálně ohnul u přepakování( nechal jsem si jí udělat a pak už to šlo ale funkčnost podvozku jako celku je dosti sporná

(reakce na) jak vybrat pitbike

27.12.2011 v 13:37 | Nahoru | #94

Pitbike125 píše: potom sem dám možná nějaký foto



Co ty fotky?

2 reakcí na tento příspěvek jak vybrat pitbike

10.3.2012 v 09:17 | Nahoru | #95
Fotky asi fakt nebudou... Nakonec si koupil štěně rotvailera, to je neska mezi puboši ještě větší móda jak pitbike
Ale nechápu tady ty plky typu že 125 bude slabá. Na čem ste jezdili vy, když vám bylo 15? Max. na upocenym simsonu s chabejma 3,5 koněma? Ten pit ve 125 je proti simálu raketa Navíc s poloviční spotřebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 11:03 | Nahoru | #96
SuperSic58>
Ahoj!
Potřebuji pro kluky 10 a 13 něco na blbnutí taky jsem uvažoval o Pit bike našel jsem 3 roky starý 50 cmm obsah za 5000,- r,v, 2009 ovšem, potom co jsem si to tady přečetl ........... jestli není lepší nějaký pařez nebo něco podobnýho dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 14:27 | Nahoru | #97

SuperSic58 píše: Ale nechápu tady ty plky typu že 125 bude slabá. Na čem ste jezdili vy, když vám bylo 15? Max. na upocenym simsonu s chabejma 3,5 koněma? Ten pit ve 125 je proti simálu raketa Navíc s poloviční spotřebou



V patnácti jsem jezdil ČZ 125/511 motocross a po asfaltu s papírama na fichtla třiapůli čtverku. (Dál se nebudu rozepisovat, protože bys stejně nevěřil.)
Pit 125 s raketou nemá nic, a už vůbec ne kvalitu starýho simsona (navíc srovnáváš padesátku a 125, jen na okraj).

(reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 14:30 | Nahoru | #98
Tom3000gt> proč nekoupíš něco osvědčeného? Onehdá si klučina moc vychvaloval DT80, učí se na tom asi od deseti let jezdit (je mu čtrnáct a půjde na 125, taky DT).
Co jsem to zkoušel, tak to docela uhánělo i s mými sto kily :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 17:02 | Nahoru | #99

PetrXX píše: V patnácti jsem jezdil ČZ 125/511 motocross a po asfaltu s papírama na fichtla třiapůli čtverku. (Dál se nebudu rozepisovat, protože bys stejně nevěřil.)
Pit 125 s raketou nemá nic, a už vůbec ne kvalitu starýho simsona (navíc srovnáváš padesátku a 125, jen na okraj).


Já jezdil na babetě už v 10ti, ale myslim to obecně. Že si jezdil v 15ti na třindě, je spíš vyjímka, taky znám týpka, co v patnácti lítal na R1, ale jak řikám, sou to výjimky. Ale vem si to tak, kdyby třeba v roce 1995 byly k mání pitbajky tak jako dnes, tk na simsona všichni serou Myslim takový to ježdění puberťáků po polňačkách, vsi, k rybníku, do lesa, nějaká ta trať atd. Nemyslim třeba dojíždění do školy nebo město, tam je lepší simál páč má papíry. Ale svezení v terénu se simálem na pita nemá ani náhodou, už jen ten výkon..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 20:24 | Nahoru | #100

SuperSic58 píše: Já jezdil na babetě už v 10ti, ale myslim to obecně. Že si jezdil v 15ti na třindě, je spíš vyjímka, taky znám týpka, co v patnácti lítal na R1, ale jak řikám, sou to výjimky. Ale vem si to tak, kdyby třeba v roce 1995 byly k mání pitbajky tak jako dnes, tk na simsona všichni serou Myslim takový to ježdění puberťáků po polňačkách, vsi, k rybníku, do lesa, nějaká ta trať atd. Nemyslim třeba dojíždění do školy nebo město, tam je lepší simál páč má papíry. Ale svezení v terénu se simálem na pita nemá ani náhodou, už jen ten výkon..



Nepsal jsem ti to pro rozpoutání války "kdo má většího ptáka", ale jen jako reakci na tvůj příspěvek ve smyslu, že ani v patnácti bych já osobně z pita rozhodně na zadek nesedal. Pravdu asi máš v tom, že nejsem úplně typický případ tady na fóru. Srovnávat pita a simsona v terénu nicméně nelze, stavbou jsou to zcela odlišné motocykly a simson je "enduro" pouze řídítky, jinak je to městské vozítko, vymazlený nástupce fichtla.
Souhlasím že pit je dělán pro prdění po polňačkách (nebavme se o vymazlených kusech nadšenců), nicméně - reverzně vzato - pro prdění po polňačce bych já osobně vzal spíše jetého japončíka, protože mě osobně pit nikdy nijak nenadchl (jak 125, tak 250), a to hlavně podvozek/brzdy, plus dlouhodobá výdrž je mnohdy s otazníkem.

(reakce na) jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 23:33 | Nahoru | #101

PetrXX píše: Nepsal jsem ti to pro rozpoutání války "kdo má většího ptáka", ale jen jako reakci na tvůj příspěvek ve smyslu, že ani v patnácti bych já osobně z pita rozhodně na zadek nesedal. Pravdu asi máš v tom, že nejsem úplně typický případ tady na fóru. Srovnávat pita a simsona v terénu nicméně nelze, stavbou jsou to zcela odlišné motocykly a simson je "enduro" pouze řídítky, jinak je to městské vozítko, vymazlený nástupce fichtla.
Souhlasím že pit je dělán pro prdění po polňačkách (nebavme se o vymazlených kusech nadšenců), nicméně - reverzně vzato - pro prdění po polňačce bych já osobně vzal spíše jetého japončíka, protože mě osobně pit nikdy nijak nenadchl (jak 125, tak 250), a to hlavně podvozek/brzdy, plus dlouhodobá výdrž je mnohdy s otazníkem.


Tk ten japončík už je jiná kategorie motorek, kdo chce pita, dá pita, kdo chce velkej formát, dá velkej. Obojí má svý plusy, pity bodujou hlavně cenou, co si budem povídat... taky je to bezpapírovka, zkrátka jiná kategorie. Já tam mam teď 160cc a to valí jak prase, když si vzpomenu v 15ti na simálu když bych se moh projet na rozměrově a váhově stejný motorce, ale s 6ti násobkem výkonu za dostupnej cash, no byl bych v nebi

jak vybrat pitbike

28.4.2012 v 23:46 | Nahoru | #102
čína za 13 000kč a pak jen sem tam pořád domácí úpravy a opravy. Ostatní at si melou co chtěj, pitibike/dirtbike je úžasná sranda

jak vybrat pitbike

5.5.2012 v 20:04 | Nahoru | #103
Lifan orion xmoto to je jedno když novej stojí 16000,-tak nemůže nikdo soudnej chtít aby to fungovalo jako pitpro pitsterpro champs nebo třeba pitmax za 45000 a víc.Žádný pitbike není americký český nebo anglický jak se uvádí všechny jsou z číny ale konečná cena se odvíjí podle použitých dílů,určitě je lepší ojetý pitmax apod.než nový lifan.

jak vybrat pitbike

16.5.2012 v 16:50 | Nahoru | #104
No já měl staršího pitbika Sohoo 125 po druhém majiteli. Měl jsem ho 3 roky absolutně bez poruch motor všechno ok a to jsem fakt jezdil jak drak trať, skokánky a výkon byl na tak malou motorku dost dobrý. Samozřejmě nemůže se od toho čekat nějaký extrém a terénu a skokánků bych se vyhl jediný co se mi tam za tu dobu vysralo tak řetězovka stržené závity v kole ale jsou tam čínské šrouby které jsou napi.ču takže ty určitě vyměnit. Teď jsem měl půl roku Yamahu yz 125 ano je to uplně něco jiného je to živý 2takt ostrá kroska. Byl jsem naprosto spokojený ale teď mi odešli ložiska na klice takže rozpůlit motor atd. Co se týče těhle 2taktů tak pro ty co mají peníze určitě jasná volba ale musí se počítat s tím že pokud si chcete dobře zajezdit tak takových 20-30 tisíc za rok do toho dáte.:) 2tak je živý a silný ale taky to chce častou a dražší udržbu. No spálil jsem se chtěl jsem motorku která mi vydrží alespoň 2 roky než budu mít auto. Pro takový to chill ježdění je pitbike to nejlepší. Teď chci taky koupit nový X-motos xb33 A to na ty 2 roky když nebudu jezdit nějaký extrém jen takovou pohodovou jízdu tak bohatě stačí. A ceny dílů jsou taky o nějakých 50% nižší. Takže je dost důležité na co motorku chcete jestli těžký terén nebo jen takové klidné ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek jak vybrat pitbike

14.1.2013 v 17:53 | Nahoru | #105
Škoda, že sem tohle vlákno neviděl dřív. Bych taky přihodil svoji trochu do diskuze. Myslím že na pitovi není nic špatného. Já sám měřím 190 a vážím 85 a vyblbnu se na tom bez problémů. Koupil sem staršího AGB 37 150ccm na kolech 12 a 14, už trochu popraveného (povařené uložení centrálu + něco málo preventivně na rámu,vyměněná většina šroubů za lepší, lepší páčky plynu a spojky, hliníková nakopávačka, závodní vzduch. filtr, počítadlo motohodin a možná ještě něco málo) a sám se na něm za rok co ho mám dělal jen údržbu (olej cca po 15mth + každou druhou výměnu ventily - to spíš jen kontrola, vždy byly v pořádku - dotažení šroubů a odvzdušnění tlumičů a když bylo potřeba vyprat a namazat filtr) a vyměnil sem lanko plynu, řetěz a ještě několik původních šroubů. Že sem měnil gumy mi příjde zbytečné psát, ale tak proč ne, že? Zkrátka. Myslím, že sem na tom nedělal žádné opravy, pouze údržbu a prevenci. Mohlo mě to stát celkem cca 3500 možná 4500 max, ale pořád sou to minimální náklady na to, kolik sem najezdil a jak sem se pobavil - a ne jen já, ale i půlka rodiny včetně holek. A ještě k podvozku a chování a průjezdnosti takového pita na malých kolech - no problem. Kámoši mají velké starší japonce od 250 do 600 a ještě se mi nestalo, že bych se nedostal tam kam oni. Jasně, že ve velkých jámách musím jet pomalej a že na rovinkách ztrácím kvůli maximálce, ale jinde zas nestíhají oni mě, protože sem malej a hbitější... Takže si myslím, že pitbike nebo dirtbike proč ne, ale jedině některou lepší značku - STOMP, PITSTAR atd. z těch dražších a nebo levnější čínské AGB či XMOTO. Pak sou ještě napodobeniny těchto a ty stojí za prd, ale to se dá poznat podle výrobního štítku a na netu je i pár fotek jak mají nebo nemají vypadat. Kdo chce moto za pár kaček a ještě se naučit základní údržbu a improvizaci v praxi, ať do toho klidně jde. Myslím, že jediný opravdový problém by mohl být, kdyby se posral nevratně motor a bylo třeba koupit druhý. Leda tak z jiné starší motky, tak aby seděl, ale nový za cca +- 10 000 na stroj za 10 000 až 15000 (tak se pohybuje snad většina jetých pitů) je blbost.

Kua. To sem se rozepsal... Jo holt pitbike má něco do sebe a musím se zastat

(reakce na) jak vybrat pitbike

14.1.2013 v 19:39 | Nahoru | #106
Pitbike125> já mám za 13 suprovou kawu kx 80.V dobrým stavu.Rychlá, fakt dělo po číně,doporučuji

(reakce na) jak vybrat pitbike

15.1.2013 v 21:27 | Nahoru | #107
martyol> Přesně to se mi na dirtu líbí, jak je to malý a jednoduchý, a ten motor 160cc...

(reakce na) jak vybrat pitbike

20.1.2013 v 17:12 | Nahoru | #108
HornisGSX> ty seš ten zmrd co každýmu nadává
radši ho neposlouchejte.

jak vybrat pitbike

2.6.2013 v 20:29 | Nahoru | #109
http://www.miocar.cz...oto-125-ccm-big.html
ahoj ma někdo zkusenosti s touhle hrackou ? vypada to za malo penez docela dost muziky ! díky

jak vybrat pitbike

3.6.2013 v 17:09 | Nahoru | #110
Tohle je mrdka, vyber něco bytelnějšího

jak vybrat pitbike

30.6.2013 v 08:29 | Nahoru | #111
Včera jsem byl jezdit s kámošem co má Husqvarnu TE 410 a já mám x moto xb 31W a kupodivu jsem stačil a v terénu jsem byl obratnější a vyjel jsem to co on nevyjel takže aspoň nějaký plus maj tyhle malý motorky

jak vybrat pitbike

8.7.2013 v 23:03 | Nahoru | #112
jo taky s nama jezdil kamos na yamaze dt 125r v zime, bylo dobrejch 30 cisel snehu a on furt stal a jen se mu protacelo kolo a my sme projeli vsude... Vsichni sme meli drapak mitas tvrda smes, neumime si to vysvetlit)

jak vybrat pitbike

11.7.2013 v 23:28 | Nahoru | #113
no mohlo to bejt jen tím že na DTéčku měl moc nahuštěnou pneu já a kámoš máme oba XB 31 a já vklidu vyjel na ojetým drapáku kterej byl vypuštěnej na 0,8 a on jel na novým drapáku a jemu to taky furt hrabalo a ani se nerozjel skoro a bylo to právě nahuštěním pneu a nebo to může bejt ještě váhou motorky ale zas na druhou stranu když máš pod sebou 40 koní a reje to pořád to je taky fajn ale ta spotřeba pneu
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist