Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Ted elektrika. To byl proste silenej pruuuuuser. Shorely dve ridici jednotky, jedna jeste v zaruce, melo to rozesranej volnobeh, takze sem jeden vejlet musel do Alp porad drzet pridanej plyn, na krizovatkach, pakrat to zdechlo i za jizdy, coz mi teda v pri vjezdu do zatacky prislo hodne nebezpecny. Peklo. KDyz po me chteli v prazskym servisu za novou ridici jenotku bezmala 35000Kc, to me malem vomyli. NAstesti sem ji sehnal jinde za 8500Kc a vymenil si ji sam (prace na 15 minut od sundani kapoty po jeji zpetny nasazeni).
Nastesti sla minulej tejden do sveta. Bylo super na ni jezdit, kdyz jela. Problem byl, ze na dlouhejch vejletech sem byl v neustalym stresu, esi dojedu domu (posledni vejlet skoncil odtahem z Bosny, to byla posledni kapka). Jsem vylecen z lasky k italskym motorkam, bohuzel to bylo dost drahy. Uz nechci nikdy nic z toho jejich srotu, italskou maximalne sunku, sejry a zmrzlinu. Takze asi tak.