globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 12:18 | Nahoru | #1
Hm, taky prihodim neco ze svych zkusenosti. Mel sem novou MTS, najel sem na ni skoro 30000km, pravidelne servisovana, opecovavana, jak v bavlnce. S lakem sem nikdy zadnej problem nemel, nic se nikde neloupalo. Svetla se mi taky nemlzily, pravda displej byl lehce naprasklej, takova pidiprasklinka asi 4mm, bylo to videt jenom na slunci, v podstate. CElkove to byl dost odolnej stroj, co se mechanickejch soucasti tyce. Nemenil sem nic krome pneumatik (nepocitam servisy remenu apod., to bylo vzdy s predstihem udelano v autorizovanym servisu). Jediny co bylo treba obmenit byl kryt spojky za otevrenej, protoze s tim uzavrenym to straslive vrzalo, to byly rozjezdy uplne na infarkt a jak vsichni okolo cumeli, no des. Fakt nezdravej zvuk, ale jak sem dal otovrenej kryt a ten bordel mohl padat ven, tak uplne v pohode. Toto bylo co do mechanickych soucasti.
Ted elektrika. To byl proste silenej pruuuuuser. Shorely dve ridici jednotky, jedna jeste v zaruce, melo to rozesranej volnobeh, takze sem jeden vejlet musel do Alp porad drzet pridanej plyn, na krizovatkach, pakrat to zdechlo i za jizdy, coz mi teda v pri vjezdu do zatacky prislo hodne nebezpecny. Peklo. KDyz po me chteli v prazskym servisu za novou ridici jenotku bezmala 35000Kc, to me malem vomyli. NAstesti sem ji sehnal jinde za 8500Kc a vymenil si ji sam (prace na 15 minut od sundani kapoty po jeji zpetny nasazeni).
Nastesti sla minulej tejden do sveta. Bylo super na ni jezdit, kdyz jela. Problem byl, ze na dlouhejch vejletech sem byl v neustalym stresu, esi dojedu domu (posledni vejlet skoncil odtahem z Bosny, to byla posledni kapka). Jsem vylecen z lasky k italskym motorkam, bohuzel to bylo dost drahy. Uz nechci nikdy nic z toho jejich srotu, italskou maximalne sunku, sejry a zmrzlinu. Takze asi tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

8.1.2012 v 16:08 | Nahoru | #2
Starman>Koupil jsem ji zánovní, najel o něco víc než ty a nikdy nic, neškytla ani v nejprudším lijáku, displej se nemlžil, nikdy jsem vyjma jednoho blinkru neměnil žárovku, jen provozní věci (samo pravidelně vůle a řemeny). Měl jsem ji cca pět let. Po prodeji novému majiteli začala téct vidle, což je na najeté km asi akceptovatelné, opraveno v záruce (mojí ). Přitom to byl jeden z prvních vyrobených strojů (2003), tzv. "nevychytané" série. Za mě .
Téma je zamknuto


TOPlist