globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozeta
8.12.2011 v 16:58
Pár rozet 33 zubů je už hotových.


Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

9.6.2014 v 21:52 | Nahoru | #61
hrnous> Pokial nemáš inú prevodovku ako ja,tak pri 32 zubovej rozete točís Pri 80km/h tak 5450 ot./min.

(reakce na) Rozeta

9.6.2014 v 21:54 | Nahoru | #62
Kremeš> Ideálna jazda pri 32 zuboch je 70km/hod na 5pr.stupni.Potom narastá počet vybrácii.

Naposledy editováno 09.06.2014 21:55:19

Rozeta

9.6.2014 v 21:59 | Nahoru | #63
Tak já do 6000 naprosto nevibruju, do 7000 trošku a nad 7000 o něco víc..ale mám tam závaží na řidítkách, budíky na silentblokách a taktéž závaží v budíkách :) Cestovní rychlost mám 80, pokud to jde tak všude :)

Rozeta

9.6.2014 v 22:08 | Nahoru | #64
...eště se dá dat štangla mezi rám a motor mezi karbecama.
Mě tam ten nálitek nejak vadil, tož sem tak učinil.
Nemám mašinky na přesné změřání, ale mám dojem (možná, že je to enom efekt placeba ), že je to lepší...
Ináč ty kvichty mám všady jak kolega...né nejaké barevné pléšky za strašné prachy, ale poctivého čtvrt kila olova na každé straně...a maximálně povolené silenbloky řídítek...když je to na krév, tak jak kdyby tam nebyly...
Do budíku stačí šestnáctka matka.

Rozeta

9.6.2014 v 22:11 | Nahoru | #65
v každém budíku je snad dvacet deka nebo kolik v podložkách, které přesně vyplnily prostor na max a budíky naboku a potom uprostřed na centrálním silentbloku který je na takovém podpůrné pásovině co tvoří pomyslnou osu mezi budíkama.. a co do závaží tak je to plný matroš kam až sa to vlézlo :) silentbloky řidítek mám nachystané nové enom ne a ne je tam dat :) jinak k tomu centrálnímu vehementu sa taky chystám, ale chcu vymyslet něco bez vrtáni do rámu - rád bych to chytil dvěma výpalkama nerezu přímo na rám nějak "ob" trubku

Naposledy editováno 09.06.2014 22:13:35

Rozeta

10.6.2014 v 10:38 | Nahoru | #66
Koukám chlapi, že na tu motorku nabalíte pár kilogramů, aby to jelo líp

Rozeta

11.6.2014 v 13:20 | Nahoru | #67
Berte, ono to moc líp nepojede, ale pojede se s tím líp.

Rozeta

11.6.2014 v 14:40 | Nahoru | #68
Tak nějak..jde o jízdní komfort..k čemu je platné že z toho vytáhnu o 7.65km/h víc, když už při 120 z toho budou chvít vyskákat všechny šroubky.. Nemám v tomto stavu problém ujet s travelkou na jeden zátah 400-600km bez přestávky, bez toho aby mi v půlce trasy málem upadla prdel a ruce..

Naposledy editováno 11.06.2014 14:41:01

Rozeta

1.6.2015 v 20:41 | Nahoru | #69
Ahoj, vytahuji starší téma - nemáte kluci prosím ještě někdo tu menší rozetu?
Kdyby jo, tak se prosím ozvěte. A když už ji měníte, dáváte rovnou i pastorek vepředu a nový řetěz? Jestli ano, tak poprosím o radu jaký a kde jej kupujete. Jawku mám od loňska a teprve letos jsem ji zprovoznil. Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 01.06.2015 20:43:28

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

1.6.2015 v 21:35 | Nahoru | #70
Ja som si koliesko zmeral a pasuje mi toto JTF 329-14, a rozetu budem aplikovať asi JTR 1478-34, ale budem musieť upraviť unášač. A mimichodom je to na Jawa Travel 250.

Naposledy editováno 01.06.2015 21:37:11

(reakce na) Rozeta

2.6.2015 v 08:13 | Nahoru | #71
epsilon> Díky za odpověď, mrknu na to!

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

3.6.2015 v 20:50 | Nahoru | #72
Rozet 33z je na skladě dost.
Unašeč se upravit musí, řetaz se o jedno ohnívko zkrátí a je to.
Pokud je teda eště dobrý.
Na Slovensko ju možu poslat z Holíča, když mě ju zaplatíš...
Já sem pod rozety dával eště takový distanční kruh, ale Mates unašeč upravil aj bez něho a drží.
Tož tak .

(reakce na) Rozeta

4.6.2015 v 10:23 | Nahoru | #73
Zdenalbenal> Ahoj, tak to je paráda! Jednu si od tebe vezmu. Napiš mi prosím na mail, určitě se dohodneme, díky!

Rozeta

5.6.2015 v 14:38 | Nahoru | #74
Máš tam SZ...

Rozeta

8.6.2015 v 10:31 | Nahoru | #75
Tvůj emajl neznám, takže proto ta zpráva .

Rozeta

9.8.2017 v 10:16 | Nahoru | #76
Po delší, asi 5-ti leté pauze (z rodinných důvodů), jsem opět v sedle. Konečně jsem tedy změnil sekundární převod. Místo o dva zuby menší rozety (z 37 na 35), jsem zvolil nejjednodušší variantu a to o jeden zub větší pastorek. Z originálních 14 zubů jsem dal 15. Větší se už stejně nevejde. Výsledný poměr zůstává stejný, jako kdybych dal menší rozetu 35z. Kterou mám také připravenou.
Někdo tu kdysi psal, že to nebude znát, tak malá změna.
Opak je pravdou. Je to sakra znát. Motorka logicky zlenivěla, ale na přijatelnou mez. Max. rychlost zůstala stejná, ale dosáhne se ji za nižších otáček.
Díky tomu se však zvedla pohodlná cestovní rychlost z 80 na 90 km v hodine a to vidím jako největší plus. Motocykl aby stíhal běžnému provozu již netoci nad 8000 ot. kde již motor značně vibruje.
Na další změnu převodů se chystám, ale očekávám od toho změnu k horšímu, na to už motor nemá...

Rozeta

3.10.2017 v 23:07 | Nahoru | #77
Má letošní tečka nad problematikou rozety je taková, že na další změnu převodů se, bez výraznějšího navýšení výkonu, již rozhodně nechystám. Když jsem přibral za spolujezdce manželku a vyrazil na výlet, bylo mé současné nastavení - změna o dva zuby (resp. jeden na primaru), už na hranici použitelnosti. Aby Travelka dosáhla rychlosti 90-100, je třeba jet plný plyn a to nesmí foukat proti, jinak se to na 90 zarazí, což je asi 7000 otáček, tedy ani ne plný výkon.
Ale uvidím, co přinese nová sezona, nějaký nápad mám, snad se ho podaří realizovat přes zimu :)

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

28.10.2017 v 16:17 | Nahoru | #78
Jak sem se tak díval, namontovals místo "trenek" přímé filtry.
U čtyřtaktu je obzvlášť znát každý zásah před karburátorem.
Takže zkus se pohrát s větší HT, páč montáží oného (malý odpor v sání) docela mohls ochudit směs.
No a to se potom při potřebě vyššího výkonu projevuje velice podobně, jak popsals.
Dalo by se to "potvrdit" eště tým, že pokud bys v té situaci začal mírně ubírat plyn, motorka by začla jet líp - teda né že by zrychlovala, ale ten efekt "narazení do zdi" by tam nebyl patrný.
Já sem musel po namontování kolen bez slavíka jít ze stovky až na 110 a přeladit karburátory - volnoběh a jehly...a to 4T na zásahy ve výfuku néni zdaleka tak háklivý, jak na změny v sání...

(reakce na) Rozeta

12.8.2018 v 16:35 | Nahoru | #79
Zdenalbenal> Ahoj, měl jsi pravdu. Pořád to bylo chudé. I když jsem po výměně vzd. filtru samozřejmě dával i větší trysky, stále to bylo málo. Teď, když tam mám ještě větší hodnoty trysky - 105, tak už motorka jede jak má, jde za plynem až do max. otáček.

Nicméně, i když má motor opět svůj původní výkon, tedy nějakých 12-13 kW a kolem 18 Nm, tak musím trvat na tom, že víc, jak dva zuby dolů na rozetě, jsou nesmysl... Rád bych nějakou takto upravenou projel, snad se někdy zadaří..

Na rovince v sedě, dosahuji opět maximální rychlosti reálných 110-115 km/h, při 8000 ot. Podotýkám, že od 7000 ot. to na těch 8000 leze poměrně pomalu.
Pokud bych šel do ještě menší rozety, tak se obávám, že se na 8000 ot. již nedostanu a nebo opravdu hlemýždím tempem...

Také je třeba podotknout, že jezdím většinou solo, tedy motorka veze zátěž kolem 100 kg. Ve dvou je to zase o něčem jiném...

Jezdím opět s velkým nadšením, ale stále jen s větším sekundárním pastorkem vpředu -15 zubů, místo 14 originál. Menší, 35z rozetu mám stále ve skříni a čeká na svůj den D, kterého se dočká, ale až s navýšením točivého momentu, který mám v plánu snad už na přesrok a potom dám zase vědět.

Naposledy editováno 12.08.2018 16:36:36

1 reakcí na tento příspěvek Rozeta

16.8.2018 v 08:02 | Nahoru | #80
Pokud nacpals dopředu 15 zubů a dozadu 35, tak to máš převod jako origo 14 vpředu a rozetu 32-33 zubů...čili akorát... .

(reakce na) Rozeta

17.8.2018 v 21:47 | Nahoru | #81
Zdenalbenal>
právě že vzadu mám stále továrních 37z. Těch 35 mám připravených až na někdy...až bude silnější motor.
Nicméně, má to ještě jednu nevýhodu... Rozjezd do prudkého kopce nebo jízda třeba po lesní pěšině krokem na jedničku, chce hodně spojkování. Ona už ta jednička je totiž v těhle případech moc rychlá.....

Rozeta

20.9.2018 v 10:18 | Nahoru | #82
Při těžkém převodu není rozjezd nijak výrazně jiný...a kdaž je potřeba jet !šlapačkovým terénem" a nespojkovat, tak to chce trénink...taky se ví, že čím jedeš pomaleji, tím víc vangluješ (nejedeš rovně) a trefit tu správnou stopu chce cvik .
Až bude silnější motor - to tam dáš turbo?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist