bmw_r1300gs_cartec





Téma: Elektro trial- co si o tom myslíte
 
24.11.2011 v 09:16
Zdravim,s elekro motorkama se letos roztrhl pytel. Nevím co si o tom mám myslet. Jezdím na motorkách přes dvacet let. Motorka je pro mě zvuk, vibrace, vůně benzínu, oleje.... To je to co se mě líbí na motorkách. Ale na druhou stranu trialka, enduro elektro- můžu jezdit po návsi v noci, po lese, a snad i na dětském hřišti.
Nikdy jsem na něčem takovém nejel a čekám, až se to tady objeví, třeba gasgas / mam doma gg280txt/ a jeho elektrotrial je už na jejich stránkách v normální nabídce, mě celkem láká.
Neznáte někdo cenu? Dá se na tom jezdit? Pište,pište.

1 reakcí na tento příspěvek Elektro trial- co si o tom myslíte

10.4.2012 v 17:24 | Nahoru | #1
Ahoj všem,otevřel jsem znovu toto vlákno neboť jse měl možnost svést se na elektro Quantii a rád bych napsal pár osobních postřehů.
Takže po otočení klíčku je naprosté ticho(no jasně řeknete si, to bych od elektriky očekával ),nastavá stím jeden problém.Člověk kterej celej život lítal na benzínu je zvyklej otočit klíček,zapnout v klidu řemínek od helmy,pak buď šlápnout na start páku,nebo cvrknout o startér,pak tam dát jedňoura,pak pustit spojaka,pak přidat gas a vono to jede.U elektriky zapomeň na všechny ty pak,prostě zapneš klíček a jak si zapínáš ten řemínek od přilby a poté natahuješ rukavice,tak si lechce vrkneš a vono frrr a už to letí do předu(možná to zní dlouze ale na poprvé jeto překvápko).Po rozjetí následuje dalši vcelku pocitové překvapení,no máš pod nohama dvácu dvoutakt(posaz,tlouška nádrže,váha ti tak přijdou)a zátah na první ťuk je jak tříkilo vostrej čtyřtakt .Pak to trochu vadne,nástup ze spoda jak hrom a pak následuje výkon dejme tomu čtyřtaktní dvě pade(dobrá jak 250 4T motocross Honda,nebo Yamaha to nejede a rozhodně to tahá líp jak jaké koliv seriové 2504T enduro).Motorka má jeden kvalt takže za šustění řetězu to na něj letí od nuly no dejme tomu do stovky,celá stavba rámu je dobře udělaná,super to zatáčí,posaz dobrej,říditka akorát do ruky,stupačky široké,dlouhé crosové sedlo umožňuje dobře přenášet váhu jak na předek,tak i na zadek .Další celkem příjemné překvápko,dobře to brzdí,předek se faj ovládá jednim prstem a to až do postavení motorky na přední kolo (mimochodem já nejel po přednim co jsem prodal v 90létech dvácu Yamahu,tady to jde díky váze samo).Dostávám se k pérování,ve předu je Marzocha(to byl u Husqvarny vždy průser,jé těch puchejřů z 610 ),tady to ale kupodivu funguje a to jak utlumem tak i odskokem,to samé se dá říct i o zadním pérování .Na trati jsem natom teda nelítal,ale byl nějakej lesík,schody,různé skoky s betonovejch panelů atd.Abych nepsal samou chválu,tak za pruser považuji brzdu na řídítkách místo spojky (ten pocit na zadnim když automaticky na těžišti pravou nohou šlápneš po brzdě a vona tam neni je k popukání),no pak jsem si také několikrát místo spojky ze zatáčky líznul zadní brzdu,určitě bych to řešil předěláním brzdy na nožní bo zvyk je železná košile.Překvápko bylo že motorka na baterkách ani po hodině jízdy nevadla .Co k tomu dál napsat,na lítání po městě,nějakej ten street jeto fakt super a jako celek to funguje,na ježdění do rachoty ceta do 50km taky v poho,kór do Práglu.Na blbnutí do lesa,díky tomu tichu k nezaplacení.No a jsme u toho ta cena a ta je furt bohužel strašná ,stát to do 150000kč jsem přesvědčen že toho bude lítat po Čechách a Moravě(bych málem zapoměl )mraky.Jinak tenhle motor používá elektro Gas a určitě se natom jet dá,bo já mám 105kg,tak trialista o 35kg lehčí natom dá ledacost.Na závěr omluva za slohové cvičení,taky nésu žádné Andersen

Naposledy editováno 10.04.2012 17:45:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro trial- co si o tom myslíte

11.4.2012 v 13:12 | Nahoru | #2
TP70> Díky. Neni nad osobní zkušenost.Vyzívám tímto zastoupení Gasgase, přivezte ukázat trialku na závody?)))))Já už to chci vidět v reále. Navýstavě v Prze nebyla a dost mě to mrzelo. Ještě že to tam zachránili Berouňáci. Ukazovali tam alespoň tu novou civilní 125 čtyřtaktní trialku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist