globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu:)
20.11.2011 v 20:30
Zdravím všechny motorkáře a motorkářky :).
Chci Vás poprosit o radu.Na jaro si chci kupovat motorku.Přemýšlím o Aprilce,ale někteří me z ní zradí a řeknou,že je to potvora co sice jede jak zběsilá,ale taky si za to vezme svoji dávku benzínu a oleje.Narozdíl třeba od Hondy CBR,na které jsem teda měla možnost se projet.Jelikož mám dekly skupiny A,tak si zase říkám,že Cebra mě přestane po pár měsících stačit a Aprilku si budu moct otevřít.Taky přemýšlím o NSR. Předem díky za radu;)

Uzavřeno 23.11.2011 v 18:54 uživatelem VlastíkPlamínek

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:11 | Nahoru | #121
R4ZZy: Ty nepochopíš jednu základní věc. Pokud budeš 2T jenom pomlouvat a navíc bez vlastních zkušenosti, tak nemůžeš čekat, že si to nechaj lidi s 2T líbit. A těch 40 tisíc u 2T je dost divná otázka. Přece nemůžeš čekat, že 2x i víc výkonej 2T bude mít stejnou výdrž.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:40 | Nahoru | #122
Daniel_cz> Toto téma sem uzavřel .. Paka s křoviňákama mám za totální mantáky a vždycky mít budu .. sem zasedlý na 2T a mám na to názor, že je to technologie, která je totálně unuseless .. Raději jezdit za 1000 měsíčně každý den jak budu chtít než pak brečet nad každou chybějící korunou, protože nemám na olej, benzín a opravy ..

Kdybych byl multimioionář .. stejně bych si v životě nekoupil 2T i kdyby jelo 300 km/h ..

Ať si říká kdo chce co chce .. 2T má nejlepší roky za sebou .. a v tuto chvíli KONEČNĚ nastupuje naplno éra 4T .. je jen otázka času .. tak 20-30 let, možná trochu víc .. a na silnicích se uvidí 2T jen vyjimečně .. Pak se budu těm všem cwajtaktářům smát, kde sou ty jejich zlaté doby nejlepších motorek s 2T motorem ..

4T je nejlepší .. a ještě dlouhou dobu bude .. to nikdo neodkecá, že ne .. 4Taktní motory sou všude kam se člověk podívá .. Motorky, Auta, Kamiony, Traktory .. prostě všude .. Kdyby byly 2T tak užasné .. nebylo by to snad naopak ? ..

Je to mrtvý voják na bitevním poli .. Jestli teda všichni chápete tuto metaforu ..

Opět se tu strhne velká vlna odporu ze strany cwajtaktářů nebo bývalých majitelů 2T .. Je jedno jestli to byl starý mustang nebo Rychle Spravuju, nejdeMITO/nebrzdiMITO/nejedeMITO, NaSRat, apod..

Já už tyto kecy budu natvrdo ignorovat .. o všech 2T si myslím své .. a nejsem sám .. jen většina lidí tady drží hubu, protože mají evidentně strach říct natvrdo svůj názor .. ostatně jako 90% lidí v této republice ..

Navážejte se do mě Já se tomu budu jenom smát .. všechny ty žvásty mám .. víte kde .. a tohle moje přesvědčení prostě nikdo nezmění ..

EDIT: Tohle se netýká Crossu a 2T okruhovek .. Tam 2T patří .. Do provozu NE ! a hlavně ne 16cti letým .. bylo mi 16 .. a vím o čem mluvím .. a vy víte zřejmě taky .. 16cti letý je puberťák, který akorát tahá plný za heft .. a snad tady nikdo nechce někomu zapalovat svíčky ..

Naposledy editováno 22.11.2011 15:42:20

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:42 | Nahoru | #123
Abych pravdu řekl, tak vpodstatě nezáleží, jestli je to dvoutakt nebo čtyřtakt, hlavně se na tom musí dát pohodlně sedět. Výkon nemá cenu řešit, rozdíl mezi výkonem cbrka (které je pro trpaslíky) a nějakou třeba čezetou (pouze příklad) je stejně mizivý, ty malé oběmy stojí celkově za hovno. Ale začít se nějak musí. Já když jsem si vybíral svou první "mašinu", tak mi bylo jedno jestli je to čezeta nebo nějaké ybr, hlavně že to mělo objem 125. Teď to co mám pořád spravuju kvůli stáří. I přes to že je to čtyřtakt. Takže když to shrnu, je úplně jedno co si koupí, ty malé objemy jsou kus od kusu, jeden se sere co chvíla, jiný zas vydrží neobvykle hodně..

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:46 | Nahoru | #124

R4Zzy píše: Daniel_cz> Toto téma sem uzavřel .. Paka s křoviňákama mám za totální mantáky a vždycky mít budu .. sem zasedlý na 2T a mám na to názor, že je to technologie, která je totálně unuseless .. Raději jezdit za 1000 měsíčně každý den jak budu chtít než pak brečet nad každou chybějící korunou, protože nemám na olej, benzín a opravy ..

Kdybych byl multimioionář .. stejně bych si v životě nekoupil 2T i kdyby jelo 300 km/h ..

Ať si říká kdo chce co chce .. 2T má nejlepší roky za sebou .. a v tuto chvíli KONEČNĚ nastupuje naplno éra 4T .. je jen otázka času .. tak 20-30 let, možná trochu víc .. a na silnicích se uvidí 2T jen vyjimečně .. Pak se budu těm všem cwajtaktářům smát, kde sou ty jejich zlaté doby nejlepších motorek s 2T motorem ..

4T je nejlepší .. a ještě dlouhou dobu bude .. to nikdo neodkecá, že ne .. 4Taktní motory sou všude kam se člověk podívá .. Motorky, Auta, Kamiony, Traktory .. prostě všude .. Kdyby byly 2T tak užasné .. nebylo by to snad naopak ? ..

Je to mrtvý voják na bitevním poli .. Jestli teda všichni chápete tuto metaforu ..

Opět se tu strhne velká vlna odporu ze strany cwajtaktářů nebo bývalých majitelů 2T .. Je jedno jestli to byl starý mustang nebo Rychle Spravuju, nejdeMITO/nebrzdiMITO/nejedeMITO, NaSRat, apod..

Já už tyto kecy budu natvrdo ignorovat .. o všech 2T si myslím své .. a nejsem sám .. jen většina lidí tady drží hubu, protože mají evidentně strach říct natvrdo svůj názor .. ostatně jako 90% lidí v této republice ..

Navážejte se do mě Já se tomu budu jenom smát .. všechny ty žvásty mám .. víte kde .. a tohle moje přesvědčení prostě nikdo nezmění ..

EDIT: Tohle se netýká Crossu a 2T okruhovek .. Tam 2T patří .. Do provozu NE ! a hlavně ne 16cti letým .. bylo mi 16 .. a vím o čem mluvím .. a vy víte zřejmě taky .. 16cti letý je puberťák, který akorát tahá plný za heft .. a snad tady nikdo nechce někomu zapalovat svíčky ..


Ty ses takovej dement ze to neni mozny

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:56 | Nahoru | #125
Mimochodem by mě zajímalo, kdy začnou montovat pětitaktní motory do motorek. Na fóru o tom taky cosi je, nicméně kdo je je zdechlý hledat, nebo je guma a nebo kombinace obojího, zde je odkaz: http://auto.idnes.c..._191505_automoto_vok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 15:57 | Nahoru | #126
R4Zzy> To máš akorát ty tak vymletý mozek že by ses na RS v 16 zabil když to říkáš
Třeba jak již bylo zmíněno, RGV 500 by si to tvoje naprosto nejlepší, skvělé, unikátní, vyjímečné a 4 taktní CBR dalo na půl plynu. Vůbec nevíš o čem to je, sám jsem měl několik 4 taktních dvác i několik dvoutaktních dvác. Názor že 2 takt je zastaralý je nesmysl. 2 takt zaniká kvůli emisím, protože prostě existuje druh motoru který je ekologičtější.....Kdyby se v dnešní době vráželi peníze do vývoje 2 taktů, byl by to rachot třeba toto je zajímavé (nebo SR 50 Ditech) a občasné nové konstrukční řešení 2 taktů dokazují, že v určitých směrech se prostě 4 taktem nedá nahradit !!!

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:10 | Nahoru | #127
R4ZZy: Nevim jak ostatní, ale já se bavim hlavně o 125 2T. Krosu se to týká úplněj stejně jak čehokoliv jinýho.

Kedar k: Přesně. Hlavnim důvodem jsou emise.

Naposledy editováno 22.11.2011 16:11:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:33 | Nahoru | #128
KedaR_K> Je uplně fuck jestli kvůli emisím nebo ne .. proč má takové emise ? kvůli tomu, jaký je to typ motoru .. Takže opět .. cwajtakt FAIL ..

Ten pětitaktní typ motoru má sice něco stylu 2T ten válec, ale trochu jiného ražení ..

Ale i tak přeju hodně zdaru všem rin-tin-tin-tin křoviňákům v opravování zadřených nebo rozsypaných motorů .. ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:33 | Nahoru | #129
R4Zzy> Vím proč si zasedlý proti 2T.. Protože si byl chudáček co si nemohl pořádnou pilu dovolit a záviděl si jak si nekdo o stejném obsahu zajezdi i na okruhu, 150 líta na šancich a ty si můžeš zajezdit leda tak kochačku kolem baráku a ted si vylívaš zlost, že si tu motórku nekdo v 16cti může dovolit. Jasne ted napíšeš jakej si borec, že už máš šestku... no něco bych k ní napsal, ale nevím jestli bys to unes.. Takže se smiř s tim že motorky o kterých se bavíme sou TOP co si můžeš v 16cti koupit.. chtěl sem toho napsat více, ale dostal bych asi ban..

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:33 | Nahoru | #130

R4Zzy píše: KedaR_K> Je uplně fuck jestli kvůli emisím nebo ne .. proč má takové emise ? kvůli tomu, jaký je to typ motoru .. Takže opět .. cwajtakt FAIL ..

Ten pětitaktní typ motoru má sice něco stylu 2T ten válec, ale trochu jiného ražení ..

Ale i tak přeju hodně zdaru všem rin-tin-tin-tin křoviňákům v opravování zadřených nebo rozsypaných motorů .. ..


já ti preju hodne stesti stou tvojí splácaninou ..a hlavně dobrý tlaky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:37 | Nahoru | #131
Fogi> Já měl nato pořídit si 2Takt .. i s tím, že bych ho utáhl Ale né každý chce 2 týdny opravovat a 2 dny jezdit

The_Kučí> Ta moje slátanina je v super stavu .. ventily sou OK, rozvoďák je OK .. kontroloval sem komplet celý motor ... Nehledě nato, že to ještě po mě pro ujištění kontroloval člověk, který chodí na tohle forum .. jmenovat ho nebudu, ale dal dohromady SRADa z totálky na super motku, která teď brázdí silnice Takže nwm nic o tom, že by ta moje slátanina byla šrot

EDIT: To, že teď nemá komplet kapoty neznamená, že je to vražda .. Maska je v háji, spodní část chybí .. zadek je F4 .. Ta moto pude na přestavbu Kdo se díval na můj profil a umí číst tak si to přečetl .. Bral sem jí i z jednoho prostého důvodu .. já nebudu jak ostatní ovečka co se nechá řídit masou .. budu mít motorku jakou si přeju já a kašlu na názory ostatních .. kdo si toho nevšiml má asi v hlavě slámu .. a to, že tady pořád komentujete akorát dokazuje to, že vás žere názor jiných na vaše "užasné" 2T motorové pily .. Nehledě nato, že ten názor tady vlastíka plamínka (což mi připadne dost ubohé dělat si srandu z člověka, který má své přesvědčení a nebojí se vyjádřit názor na veřejnosti), že je moje motorka napadena kutilem domácím .. ta motorka je přestavba a bude .. A až bude hotová a postnu tady fotku .. myslím si, že málokdo řekne, že je to šrot

Naposledy editováno 22.11.2011 16:43:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:42 | Nahoru | #132

R4Zzy píše: Fogi> budu mít motorku jakou si přeju já a kašlu na názory ostatních .. kdo si toho nevšiml má asi v hlavě slámu .. a to, že tady pořád komentujete akorát dokazuje to, že vás žere názor jiných na vaše "užasné" 2T motorové pily ..



no zatím jsi dokázal něco uplně jiného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:44 | Nahoru | #133

VlastíkPlamínek píše: no zatím jsi dokázal něco uplně jiného



Jediné na co tě můžu odkázat je

R4Zzy píše: Nehledě nato, že ten názor tady vlastíka plamínka (což mi připadne dost ubohé dělat si srandu z člověka, který má své přesvědčení a nebojí se vyjádřit názor na veřejnosti), že je moje motorka napadena kutilem domácím .. ta motorka je přestavba a bude .. A až bude hotová a postnu tady fotku .. myslím si, že málokdo řekne, že je to šrot



Toť můj názor na tvojí osobu Teď se zřejmě někdo naštve a dá mi BAN jelikož se mu nebude líbit, že někdo vznesl názor na jeho osobu .. Dělej jak myslíš .. ponížíš akorát sám sebe

Naposledy editováno 22.11.2011 16:45:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:45 | Nahoru | #134
R4Zzy> jo jo.. víš o tech motorkách hovno a tvoje příspěvky to jen potvrzují. Jediný dvoutakt na kterým si jel byl pincek a sereš se do dneštních dvoutaktů Já jen jak sem se podíval na tvoje 6tikilo, tak natom je kurevska kupa práce a asi si i celkem zaspravuješ.. v tomto stavu bych se za tu motorku styděl

edit: slovíčka

Naposledy editováno 22.11.2011 16:47:23

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:50 | Nahoru | #135
Fogi> Koupit novou masku, Koupit spodní díl kapot, Koupit zadní část RR 06', koupit zrcátka, koupit sedlo z RR 06'
upravit kostru podsedlovky aby tam seděla zadnice RR .. pak všechno hodit na lak a následně na udělání nápisů a log na airbrush dál už jen udržba

EDIT: O 2 taktech možná hovno vím .. osobně sem měl rozebraný akorát motor z Afky .. 4takty sem měl motor v rukách z CBR 125R, SRADa, CBR 600 F, Fazera atd.. a to ne jen, že sem si ho prohlížel, ale na tom motoru sem dělal a měl sem ho rozebraný na stole .. všechny motory běží jak hodinky a zatím (musím zaklepat) sem nic neposral

Naposledy editováno 22.11.2011 16:53:22

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 16:59 | Nahoru | #136
Vůbec celé tady tohle je věčná válka 2T ve 4T .. Většina jezdí na 4T .. ti co maj 2T se toho vždycky budou zastávat a sou tu věčné války ..

Je to to samé jakokdyž by byla konverzace 25kW v TP nebo plně otevřená ?.. Opět by tady psal Prackarr o tom jak je vpodstatě nemyslitelné aby 18cti letému přišla do ruk ostrá 6stka s 80kW apod.. Toto téma sem uzavřel .. drnkejte si .. opravujte si .. ale ty vaše cwajtakty sou akorát křoviňáky z Baumaxu kdy tam člověk může chodit pro nové 2T motory, protože je to skoro to samý .. CBR 125R má možná motor ze sekačky .. dokonce i tak zní .. ale hlavním tématem tady bylo "motorka pro holku" a tím pádem mi připadne absolutně nemyslitelné aby holka měla mít motorku o kterou se musí o hodně víc starat .. kruci .. vždyť je to holka ! .. Holky nejsou technicky znalé (alespoň ne valná většina) ..

CBRka je sice malá, ale naprosto bezudržbová .. YZFko R125 .. onehda mě přesvědčoval jeden majitel z Hutiska (sousední vesnice s RpR) jak mu to fičí 140 a ta moje CBRka 125R je nahovno .. jel sem za ním na eFku .. 105 .. on v zálehu a byl rád .. o mojí CBR vím, že 120 na rovince dala .. kámoš s CBR 125R natrhl prdel všem 4T na Přívěrách a vyhrál tam 1. místo na sprintech .. ať mi říká kdo chce co chce .. vím, že je CBRka nejlepší moto na naučení se ..

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:01 | Nahoru | #137
A to je přesně ono.. nulová zkušenost a maximální kecy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:03 | Nahoru | #138
Fogi> Nulová skušenost se 4T a taky maximální kecy .. já alespoň mám kupu známých co 2T mají a nadávaj nato jak špačci včetně mojeho bráchy co tu Afku měl ty nemáš nic

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:06 | Nahoru | #139
Proti 4T od 500cc nemám ani jedinou výtku.
edit: Já mam taky kupu kámošu co mají 2T je jich asi 7 a ani jeden si nestěžuje takže

Naposledy editováno 22.11.2011 17:07:33

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:15 | Nahoru | #140

R4Zzy píše: Toť můj názor na tvojí osobu Teď se zřejmě někdo naštve a dá mi BAN jelikož se mu nebude líbit, že někdo vznesl názor na jeho osobu .. Dělej jak myslíš .. ponížíš akorát sám sebe



a proč jako? Za to mi opravdu nestojíš Natolik opravdu ješitnej nejsem abys mě dokázal naštvat. Navíc, v pravidlech není napsáno že ze sebe nesmíš dělat blba, takže jsi nic neporušil

a vyjádřit názor můžeš, to ti nikdo nebere, ale pak se nesmíš čertit když si o tobě ostatní udělají obrázek který ti evidentně není po chuti

Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:29 | Nahoru | #141
fyi:



Honda CBR600F3 - všímej si modré linky (červená je po upravě hlav a kanálů - to se tě netýká)

Aprilia RS250:


váha CBR600F 1993: suchá 190kg
váha RS250 1994: suchá 141kg

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:44 | Nahoru | #142
Vypadá to velice podobně až na to že 250ka má docela hodně navrch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:45 | Nahoru | #143

kozel.ka píše: Vypadá to velice podobně až na to že 250ka má docela hodně navrch



a 50kg méně

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 17:57 | Nahoru | #144
R4Zzy> Máš pravdu,je to věčná války s takovými pitomci jako jsi ty a je to tu zase kámoš,kámoš a kámoš

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 18:02 | Nahoru | #145
VlastíkPlamínek> Kůže nebo textil, chcípák nebo klíček, dvoutakt nebo čtyřtakt, je rychlejší šestka nebo litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 21:12 | Nahoru | #146

R4Zzy píše: Fogi> Já měl nato pořídit si 2Takt .. i s tím, že bych ho utáhl Ale né každý chce 2 týdny opravovat a 2 dny jezdit

The_Kučí> Ta moje slátanina je v super stavu .. ventily sou OK, rozvoďák je OK .. kontroloval sem komplet celý motor ... Nehledě nato, že to ještě po mě pro ujištění kontroloval člověk, který chodí na tohle forum .. jmenovat ho nebudu, ale dal dohromady SRADa z totálky na super motku, která teď brázdí silnice Takže nwm nic o tom, že by ta moje slátanina byla šrot

EDIT: To, že teď nemá komplet kapoty neznamená, že je to vražda .. Maska je v háji, spodní část chybí .. zadek je F4 ..



hele ty mastile slyšel sem o tobě a tvojem zacházení s tou Hubíkovou cebrou docela dost na to abych si udělal obrázek... sem zvědavej na jaře na RESTARTU,pokud teda s Leou seženem nějakou pěknou zachovalou Aprilku do té doby, kdo bude mít větší šrot jestli ona nebo ty :)))

Naposledy editováno 22.11.2011 21:14:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 21:31 | Nahoru | #147
Mishaak> Tu motorku sem koupil v TOP stavu a prodal v TOP stavu .. olej byl měněný po 3 tis km .. ventily seřizované po 4 tis .. ten motor krásně zněl .. té motorce absolutně nic nebylo Nwm kde si vzal to tvoje slyšel, ale slyšel si asi dost špatně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 21:53 | Nahoru | #148
R4Zzy> hele kámo přestaň mi vyhrožovat do zpráv jak mě pojedeš a jak mi dáš pár facek a radši to napiš sem, at všem dokážeš že nejseš takovej debil za jakýho tě tu mají :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 21:57 | Nahoru | #149
Mishaak> Za blbý kecy, které tu valíš o mojí ex-CBR by sis těch pár facek zasloužil .. Já narozdíl od tebe neřekl nikomu, že sem slyšel jak se o mašinu nestará .. já se o ní staral jak o oko v hlavě a byla hýčkaná .. kluci z Rožnova ví v jakém byla stavu .. do ruk sem jí dostal v TOP stavu .. prodával v TOP stavu .. a byla to snad jediná CBR 125R v origo laku ...

(reakce na) Prosím o radu:)

22.11.2011 v 22:13 | Nahoru | #150
R4Zzy> Hele už to přeháníš, jestli tady chceš někomu vyhrožovat za to co tady napíše, tak na to zapomeň (mohl by jsi sám dostat). Jsi směšný a nikoho tvoje kecy nezajímají, meleš to samé furt dokola.
Tímto žádám zakladatelku tématu o uzavření, protože tohle je masakr Teda vlastně klasika na m.cz
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist