Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Jestli ti jde o 6ku tak to v té době tyto motorky neměly.
Co si pamatuju tak možná CB 400(450) měla,ale je to Xlet zpět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Kovi píše: Jaká absence 5tky? Co vim ja tak je to 5ti kvalt.
Jestli ti jde o 6ku tak to v té době tyto motorky neměly.
Co si pamatuju tak možná CB 400(450) měla,ale je to Xlet zpět.
Jasný, soráč, blbě jsem to napsal. Absenci 6 jsem měl na mysli, ale jak mi bylo řečeno, v té době se moc 6ti kvaltů po světě netoulávalo..
borek.cefyr píše: Jasný, soráč, blbě jsem to napsal. Absenci 6 jsem měl na mysli, ale jak mi bylo řečeno, v té době se moc 6ti kvaltů po světě netoulávalo..
Ono hodně záleží, jak je ta převodovka poskládaná. Třeba na Transalpovi mi šestka hodně chyběla, u GS mi naopak nechybí vůbec..To záleží na tom, jaký maj jednotlivý páry koleček převodový poměry.
Čili 6kvalt může mít klidně při stejné rychlosti jízdy (na nejvyšší kvalt) stejné otáčky motoru jako 5kvalt. Jen prostě zařadíš 1x víc, než se do tohohle stavu dostaneš.
Ale taky to tak být nemusí, jakříkám, záleží na převodových poměrech.
Prostě neznamená to (jak si spousta lidí myslí), že 5kvalt je něco jako 6kvalt u kterýho nejde zařadit šestka a ten jeden kvalt tam jakoby chybí.
5kvalt může klidně pokrejt stejnej rozsah rychlostí (jízdy).
příklad:
Zephyr 550 točí na šestku ve 120 km/h asi 6000 ot/min.
CB 750 točí na pětku ve 120 km/h asi 5000 ot/min.
(červený pole otáčkoměru maj obě asi tak stejně kolem 10 000 ot/min.)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |
ECU jednotka Honda CB 750 | slejir | 9 | 11.12.2023 v 17:55 slejir |