globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nechce se mu...
9.11.2011 v 06:08
Já mám zase dotaz - za studena mi to celej rok chytalo blbě ale chytalo tak sem to neřešil. Teď to asi 3 týdny stálo a že to projedu než to zazimuju a vono ani hovno... Ani na roztlačení, vypnutej sytič, zapnutej sytič, zkoušel sem se stavět na hlavu a tak podobně a nic, akorát to občas vystřelilo z vejfuku. Jal jsem se tedy do skouknutí - vyndal sem svíčky - černý a ještě trochu vlhký tak sem je vyčistil, protočil sem motor bez nich, narval je tam zpátky, překontroloval sem VNka, všechny kontakty kov na kov sem prostříkl kontaktolem, poskládal to dohromady a nic. ..... A tak se chci zeptat - můžou se jen tak z ničeho nic rozštelovat karburátory? benál tam jde když jsou vlhký svíčky... Já bych to spíš tipoval na zapalko - ty kabílky co jdou k velkejm cívkám mi příjdou takový chabý - všiml jsem si že od jedný z VN cívek jsou ty svíčky jako vlhčí... jinak když to běhalo tak za studena vždycky na sytič se to přidáním plynu dusilo a za tepla na normál to v pohodě jelo, jo pravda za studena se tomu nechtělo chvíli přes 7000 ale pak škub pustilo to a krásně až do 14000, za tepla plynule... Co s tim? co stojí cca poštelovat karbce a co nový cívky?

1 reakcí na tento příspěvek nechce se mu...

9.11.2011 v 06:21 | Nahoru | #1
Dát to do servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 06:48 | Nahoru | #2
Coolasice> to bych tam napřed musel nějak dojet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 06:53 | Nahoru | #3

speedfilip píše: Coolasice> to bych tam napřed musel nějak dojet

Budeš muset sehnat nějakej odvoz mno,karbece pořádně doma nevyčistíš

nechce se mu...

9.11.2011 v 07:12 | Nahoru | #4
A svíčky jsi komplet vyměnil, nebo jen očistil?

(reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 07:39 | Nahoru | #5

Coolasice píše: Budeš muset sehnat nějakej odvoz mno,karbece pořádně doma nevyčistíš


A ty si myslíš,že v servisu ja vyčistí pořádně? Ha,ha!!!

nechce se mu...

9.11.2011 v 08:27 | Nahoru | #6
nechce se mu... teď se jedná o bandita a za pár let budeš to samý psát do fóra na stránkách Argin maxu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 08:51 | Nahoru | #7

Coolasice píše: Budeš muset sehnat nějakej odvoz mno,karbece pořádně doma nevyčistíš


Proc by si doma karbec nevycistil ?

nechce se mu...

9.11.2011 v 08:55 | Nahoru | #8
Ponejprv zkus kouknout na vypinač na přídavném stojanu. Vyčistit popřípadě vyměnit nebo ze začátku proklemovat. Ten dělá když je špatnej psí kusy. Mě to vypínalo motor za jízdy a byla to docela prdel než jsem na to došel a vypínač opravil. A taky odkal karbece koukni na vzduchovej filtr vyper ho. No a to co popisuješ jak se to dusilo a nešlo do votáček když byl sytič tak to bude hodně bohatý. To se buďto domluv s někým kdo ti to vyladí nebo se do toho dej sám, ale jestli tomu nehovíš tak bych to nedělal. Já ladil čtyřkilo půl roku a to jsem si nechal poslat sadu trysek na Bandita na origo tuning a stejně to všechno potom bylo jinak a já postupoval podle měrek a výpočtů. Ale teď jede jako pila. Jo a u tohoto strojku je důležité to dostatečně na začátku nechat probrblat a zahřát jinak to nejede. Hodně zdaru a začal bych stojánkem, proměření a lrevizí el. káblíků a potom pokračoval dál. A na jaře to rozbalíš a bude to super.

nechce se mu...

9.11.2011 v 09:20 | Nahoru | #9
Jo a ještě jsem si tak vzpoměl. Koukni se jestli ti nějak zázrakem nepřibyl volej v motoru. To jsem řešil před dvěma měsíci kamarádovi na Bandasce. Vadnej podtlakovej ventil a benzín v motorovým oleji. Takže kohout propustí benzín karbece se přeplaví a potom to teče na písty a do prostoru motorové skříně a do oleje. Blbý je když si toho nevšimneš tak to chceš pořád rozjet a nakonec to taky můžeš přidřít. Takže bacha na toto. Ale to asi tvůj případ nebude.

1 reakcí na tento příspěvek nechce se mu...

9.11.2011 v 13:34 | Nahoru | #10
Olej spíš ubejvá než přibejvá, ale ne nějak razantně. To čidlo na stojánku mám pravděpodobně odpojený protože když to bylo zahřátý tak normálně to stálo na stojánku a nadlábnul sem to bez problémů. Ty káble asi překontroluju, nezdaj se mi, hlavně sem to ještě neměl rozdělaný u zapalka, doufám že tam na mě něco nevyskáče napruženýho. To už se mi jednou povedlo rozebrat komplet startér a pak sem ho dával půl dne jak šmudla dohromady. Baruš20 : zatím je problém jen s Banďourem a ne s Pinďourem, ten je zatim v pohodě a chce se mu furt :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 15:42 | Nahoru | #11
speedfilip> co si zena nepostavi,to si nezaslouzi ze? :D

(reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 15:56 | Nahoru | #12
enusim2> To mi povídej, to ani občas nemusí - ten můj vstává ráno o půl hodiny dřív než já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 18:17 | Nahoru | #13

gugo píše: Proc by si doma karbec nevycistil ?

Namáčejí se v jakémsi roztoku a ultrazvukem se čistí.To mi říkal kámoš když měl motku v servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 20:12 | Nahoru | #14

Coolasice píše: Namáčejí se v jakémsi roztoku a ultrazvukem se čistí.To mi říkal kámoš když měl motku v servisu


Fiiha , tak roztok by me zajimal. Ultrazvukovej separator neni az takovej problem, prodava se to treba na brejle akorat ze by me fakt zajimalo z ceho by tam mely bejt uzaseniny na ktery by se muselo ultrazvukem. U 2T bych to pochopil...ale takhle....

nechce se mu...

9.11.2011 v 20:51 | Nahoru | #15
Máš špatně nastavenou bohatost /sytič/ dnes ráno úplně to samé. Zkrátil jsem lanko a šla.

(reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 21:19 | Nahoru | #16

gugo píše: Fiiha , tak roztok by me zajimal. Ultrazvukovej separator neni az takovej problem, prodava se to treba na brejle akorat ze by me fakt zajimalo z ceho by tam mely bejt uzaseniny na ktery by se muselo ultrazvukem. U 2T bych to pochopil...ale takhle....

Mno po zimě s vody,to bys nevěřil co jsem měl za hajzl v karbezích zelenej Teda ten borec co jsem to od něho koupil

nechce se mu...

9.11.2011 v 21:56 | Nahoru | #17
zajímavá diskuse, jen doplním info: co se ceny seřízení a vyčištění karbeců týče, orientačně za GS500E mého kolegy si vzali za 3h práce 1200,- bez daně. říkal, že nepojízdnou motku si vyzvedli, na vozíku převezli na dílnu, nazpět už jel na GSu. Mrknul bych do manuálu a vyčistil, co půjde

2 reakcí na tento příspěvek nechce se mu...

9.11.2011 v 22:40 | Nahoru | #18
Zeptám se blbě: co baterka ?
Mě se taky nepovedlo natočit TransAlpa, nabil jsem baterku a hned chytil jako obvykle na dotek... Ty nízký teploty mi prostě tu mojí starou baterku poslali do kolen.

(reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 22:49 | Nahoru | #19

MartinXL650V píše: Zeptám se blbě: co baterka ?
Mě se taky nepovedlo natočit TransAlpa, nabil jsem baterku a hned chytil jako obvykle na dotek... Ty nízký teploty mi prostě tu mojí starou baterku poslali do kolen.


Joo to jsme natom stejne ja dobijim tak jednou tydne

(reakce na) nechce se mu...

9.11.2011 v 22:52 | Nahoru | #20

MartinXL650V píše: Zeptám se blbě: co baterka ?
Mě se taky nepovedlo natočit TransAlpa, nabil jsem baterku a hned chytil jako obvykle na dotek... Ty nízký teploty mi prostě tu mojí starou baterku poslali do kolen.


Joo to jsme natom stejne ja XL600V dobijim jednou tydne . Ale mozna me to blbe dobiji do zimy neresim.

nechce se mu...

10.11.2011 v 16:24 | Nahoru | #21
Dát nový svíce, čištění je na diskuzi, dobít baterku a do servisu na kontrolu karburátorů bys měl normálně dojet. Točit studenou na 14.000ot. mno co k tomu říct

nechce se mu...

11.11.2011 v 07:24 | Nahoru | #22
Měl jsem skoro podobný problém. Měl jsem to v servisu. Vyčištění karbce: nebyl moc zasviněny, zestelovani ventilu + nova svicka. Baterka netoci. V servisu rikal, ze jak tam dal jinou baterku tak na uplne nadherne chytla. Podle me je to tou zimou.

nechce se mu...

11.11.2011 v 09:34 | Nahoru | #23
Jojo baterka... me to tak nejak spatne dobiji... takze kdyz se dostanu do stavu skoro vybite baterky (coz je tak po 14 ti dnech jezdeni), tak stim starter toci ale blbe to chyta i teply. Protoze (podle me) napeti na baterce spadne dolu a moc to nepali.
Dobijel jsem asi pred tydnem a dneska rano -2 stupne , sytic a transalp naskocil snad driv nez jsem na to tlacitko sahnul.
Brrr to je zima.

1 reakcí na tento příspěvek nechce se mu...

11.11.2011 v 17:49 | Nahoru | #24
máš totálně rozhozený karbece, ulitý svíčky a určitě přicpanej vzduchovej filtr....jestli máš zájem, tak já karbece čistím, repasuju a nastavuju....mám profi ultrazvukový čištění.

ten člověk, co tu psal o tom že mu protekl benzín do motoru, by měl hlavně vyměnit O-kroužky na šachtách plovákovejch ventilů, popřípadě jehly plovákovejch ventilů....ty způsobují tento problém...

(reakce na) nechce se mu...

11.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #25
Bandaska> Nebo ponechaná poloha PRI na karbecích, jestli se nepletu, dělá to samé...

1 reakcí na tento příspěvek nechce se mu...

11.11.2011 v 18:23 | Nahoru | #26
pleteš se....PRI poloha na kohoutu je určena jen pro počáteční zaplavení karburátoru po servisu, údržbě nebo dlouhém odstavení...vlastně se jen vyřazuje podtlaková funkce kohoutu a bypassem se plní karbec samospádem.

pokud proteče karbecem benzín na ventil a dál do motoru, je problém na dvou místech...jednak tam, kde jsem ho popsal(O-kroužky, ventil plovákovky) a druhé místo je dren karbecu...každý karbec má dren...má ochránit motor právě před zaplavením motoru...pokud je dren ucpanej, nebo stačí jen, že je z něj sundaná hadička(nesnížený hydrostatický tlak), tak se to může stát...

(reakce na) nechce se mu...

11.11.2011 v 18:48 | Nahoru | #27
Bandaska> Tak to díky za tip, staré eFko mně tak zlobí, projdu to

nechce se mu...

15.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #28
Tak baterku mam uplne novou, ta je v pohode, po zime dam teda novy svice a juknu na tu bohatost smesi, polohu PRI na kohoutu nemam, to uz sem studoval, kdyz to teda nepomuze tak jedine postelovat karbce a vycistit - to v servisu, jinak kde konkretne na GSF400 najdu stelovani na bohatost smesi?

E: no teda baterka nova je - ale ted jak sem to zkousel tak sem ji samosebou vytlouk, ale jeste pred tim nez sem tam dal novou batku tak sem byl zvyklej ze mi to pri roztlacovani na drc vzdycky chytlo bez problemu

Naposledy editováno 15.11.2011 10:27:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit blázen1 8 6.1.2020 v 21:57 kerut
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit RamBit 32 21.10.2019 v 21:32 paja1234
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit Starda 15 21.10.2019 v 12:40 RUTAN
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit Aneta-Jarous 6 16.7.2019 v 20:53 petr.machy


TOPlist