tak sem zvědavej z koho tady co vypadne
Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M
Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
Ten motor je naspodku někde jinde, o tom žádná...ale pokud se "nenaučí" trochu "vrtět" výkon z něj nedostane... a naučit ho vrtět dokáže jen kratší zdvih, lehčí klika atd. ... a to už zase nejsme v 10tCZK...
krom toho co tomu řekne uložení...atd...atd...
Kámoš "předělal" nepřímý 1,9TD(2kovej golf) jiný tlaky turba, jiný čerpadlo, jiný trysky.Hlava komplet origo - na brzdě přes 105-110HP - tedy motor tak 120HP ...maník co mu to pomáhal "programovat" říkal prej nebrzdit motorem z vysokejch otáček...že se to rozletí... mělo to 170tkm při updatu a teď to má dalších 50tkm navrch Holt rezervy v konstrukci
2stroke píše: bledemon> A to je přesně to, o čem mluvím - motorku sice převrtal na 500 ccm, ale nárust výkonu je pouze na nějakých 33 koní (přičemž Kasalický z TK Moto upravuje 350tkový motor na nějakých 27 HP, na těch 6 koní bych hodil z vysoka bobek), kroutící moment šel nahoru (to je dáno větším objemem), ale dostane z toho tak 150 km/h a bude rád...spousta peněz, spousta času, výsledek v nedohlednu....to si raději našetřím těch 7000 Eur a koupím si konečně to RG 500...
Milanek to delal z jinych duvodu, nez nahrazovat uz vymyslene za socialni cenu, na "normalni" motorku ma dost penet. Je to nadsenec, kterej prestavel jednu 350 s pouzitim dilu ze svy stary Katany, aby tak trochu ukazal, jak mela vypadat cestovni jawa z fabriky a to samy je i tenhle projekt, akorat postavit nejvykonnejsi variaci na trindu.