globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 12:45 | Nahoru | #1
bledemon> A to je přesně to, o čem mluvím - motorku sice převrtal na 500 ccm, ale nárust výkonu je pouze na nějakých 33 koní (přičemž Kasalický z TK Moto upravuje 350tkový motor na nějakých 27 HP, na těch 6 koní bych hodil z vysoka bobek), kroutící moment šel nahoru (to je dáno větším objemem), ale dostane z toho tak 150 km/h a bude rád...spousta peněz, spousta času, výsledek v nedohlednu....to si raději našetřím těch 7000 Eur a koupím si konečně to RG 500...

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 15:00 | Nahoru | #2
2stroke> přesně jak píšeš, po první úpravě tam měl 30HP a to bylo ještě 3pade...po převrtání celých 3navíc...
Ten motor je naspodku někde jinde, o tom žádná...ale pokud se "nenaučí" trochu "vrtět" výkon z něj nedostane... a naučit ho vrtět dokáže jen kratší zdvih, lehčí klika atd. ... a to už zase nejsme v 10tCZK...
krom toho co tomu řekne uložení...atd...atd...

Kámoš "předělal" nepřímý 1,9TD(2kovej golf) jiný tlaky turba, jiný čerpadlo, jiný trysky.Hlava komplet origo - na brzdě přes 105-110HP - tedy motor tak 120HP ...maník co mu to pomáhal "programovat" říkal prej nebrzdit motorem z vysokejch otáček...že se to rozletí... mělo to 170tkm při updatu a teď to má dalších 50tkm navrch Holt rezervy v konstrukci

(reakce na) Jawa 350i

26.10.2011 v 17:07 | Nahoru | #3

2stroke píše: bledemon> A to je přesně to, o čem mluvím - motorku sice převrtal na 500 ccm, ale nárust výkonu je pouze na nějakých 33 koní (přičemž Kasalický z TK Moto upravuje 350tkový motor na nějakých 27 HP, na těch 6 koní bych hodil z vysoka bobek), kroutící moment šel nahoru (to je dáno větším objemem), ale dostane z toho tak 150 km/h a bude rád...spousta peněz, spousta času, výsledek v nedohlednu....to si raději našetřím těch 7000 Eur a koupím si konečně to RG 500...

Milanek to delal z jinych duvodu, nez nahrazovat uz vymyslene za socialni cenu, na "normalni" motorku ma dost penet. Je to nadsenec, kterej prestavel jednu 350 s pouzitim dilu ze svy stary Katany, aby tak trochu ukazal, jak mela vypadat cestovni jawa z fabriky a to samy je i tenhle projekt, akorat postavit nejvykonnejsi variaci na trindu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist