Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.
V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.
Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
moucan píše: Coolasice> Jak píšeš bude to o člověku, vesměs obě motky daj stejně 270km/h co sem koukal na videa. Mě jde spíš o tu váhu, z tý mam strach. VFR by ještě nebyla taková darda ale z CBčka co má 185kg cca se všim všudy přeskočit na 240 to bude mazec a myslim že budu skřípat zubama. A regulátory, to je holt u hondy ohraná písnička ...
Mno kámošovy ta VFRka jela 250 tachometrovejch a mě na VTR 1000F to samé,já byl omezený převodovkou Tak ono hlavně záleží jak ty motorky mají vysoko těžiště Váhy se neboj pokud nejsi nákej střízlík,moje Gsxr má suchou 226kg a klído ji položím v rukou na zem a zvednu ji v pohodě A co sní dělám za jízdy bys koukal2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Coolasice píše: Mno kámošovy ta VFRka jela 250 tachometrovejch a mě na VTR 1000F to samé,já byl omezený převodovkou Tak ono hlavně záleží jak ty motorky mají vysoko těžiště Váhy se neboj pokud nejsi nákej střízlík,moje Gsxr má suchou 226kg a klído ji položím v rukou na zem a zvednu ji v pohodě A co sní dělám za jízdy bys koukal
Mě je to celkem buřt jestli pojede 250 nebo 270, nad 200 už je to stejně na českejch silnicích o zabití a ten výkon se nedá využít pořádně. Jak už sem psal o rychlost mi prostě nejde. Chci to hlavně z hlediska cestování, občas trochu vzít za heft a to se mí díky síle a zátahu motoru jeví jako nejlepší možnost. CBčko mi v tomhle ohledu bohužel už kapku nestačí protože ať za mě sedne batoh 50kg nebo 80kg tak je to znát naprosto šíleně a ta motorka to nezvláda. A když se pak jede za den nějakejch +- 300km tak je to otravný protože se člověk pomalu bojí předjet, brzdy už taky nejsou z nejlepších a tak ...
Naposledy editováno 20.10.2011 10:50:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru Honda CBR 1000F | PetrWolfram | 4 | 9.5.2024 v 16:25 grooll |
Drážky na kufry Honda CBR 1000F | LudekKautsky | 7 | 21.9.2023 v 00:23 cugy |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F | Cožík | 3 | 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok |