1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
Ano souhlasím. Řešit investice do údržby a oprav je fakt hloupost. U údržby se nejedná o stroje,ale spíš o majitele stroje. Znám kluky co jsou schopní do mašiny,které vůbec nic není narvat i 10tisíc jen pro dobrý pocit (př.: jednou ohnutou páčku brzdy,hned mění za novou atd...). Na druhou stranu znám i ty kteří jsou líní vyprat,nebo jen vyfoukat vzduchový filtr.Prostě jim nevadí ,že jedou na šrotu,hlavně že jedou. Opravdu záleží jen na majiteli a né na 2T/4T
Osobně mám radši dvoutakty,kvůli jednoduchosti motoru. Výměna pístní sady na 2T je záležitost jedné maximálně dvou hodinek, na většině motorek nemusíš ani vyndatvat motor. U 4T to bez sundání motoru kolikrát neuděláš, ba co rozvody,repas hlavy,nastavení ventilů atd.. Neříkám že 4T nemá svoje kouzlo,ale je o dost složitější na to že je slabší. Aby se 4T alespoň trochu chytal dvoutaktů,co se týče výkonu, musí mít minimálně dvakrát větší objem motoru,což souvisí s váhou. Na druhou stranu ta spotřeba u 4T je opravdu úžasná, s takouvou spotřebou se 2T nechytá ani na volnoběh .
Za sebe: Pro jakýkoliv závod na vítězství je lepší dvoutakt. Ve stejné objemové třídě nemá 4T šanci, samozřejmě na úkor spotřeby.
Naposledy editováno 07.05.2013 10:40:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |