globalmoto_duben_nolan





Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.4.2015 v 09:09 | Nahoru | #1861
125Marek> Neříkám že bych těch cca 120km nepřejel , ale sám píšeš, že ani tvých cca 70km není v motokrosovém oblečení dobrý nápad. To si nějak protiřečí, né ? No, ještě si to rozmyslím. Svezl bych se samozřejmě rád i když z MX tratí mám velký respekt. Hlavně aby příští týden už nic neplácalo, jinak bude trať rozměklá jak loni v Úštěku . Ale dovolím si nesohlasit s větou, že na trati zjistíš všechny slabiny . Opravdové slabiny se ukážou až po nákupu a společném soužití po dobu několika let a najetí několika stovek motohodin

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.4.2015 v 13:21 | Nahoru | #1862
Martic> Tu větu "Opravdové slabiny..." bych dal pozlatit anebo vytesat do kamene . To je svatá pravda. Každý , kdo jí nevěří , na to ale musí přijít sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.4.2015 v 13:33 | Nahoru | #1863
Martic> Jasně že máš pravdu Slabiny stroje jsem myslel spíše co se týká ergonomie, motoru, převodovky, spojky a pod. Ale z dlouhodobého hlediska to jde opravdu jen posoudit po tisících najetých km. Jenže zase tu je otázka, jak motor kdo zatěžuje nebo obecně motorku a pod.
No máš to sice dál než my, to se musí nechat, ale na druhou stranu do Úštěku jsi jel taky nabalený

JInak dneska jsme přitáhli motarda domů. Tak Špůr už skoro veřejně přiznal, že motorka byla v Ignitechu. Jenže.... Když nám vykládal, co s tím museli zase vyšašit, to by se jeden picnul. Snímač otáček není totiž upevněn v dírách téměř kulatého tvaru. Je upevněn v dírách silně oválného tvaru, tím pádem může dojít k posunutí snímače. Mapa, která tam byla nahrána z endura, tedy moc nevyhovala a kopala. Došlo tedy k přepracování mapy předstihu. Takže motard jede, jede dobře, volnoběžka vůbec nekope, ani když člověk nastříká AC pumpou do motoru beňál. Prostě to běží dobře. Jinak dle slov Špůry jede náš motard fakt lépe, jde lépe za plynem, je spontánnější a živější oproti Kubissově stroji Nejspíše je to tím novým zápalkem Měl by jsi se jarine zamyslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.4.2015 v 21:37 | Nahoru | #1864
125Marek> Teď nevím na koho je směřovaná ta tvá poslední věta . Každopádně jsem rád, že máte motarda zase doma a snad už konečně s bezproblémovým zápalkem .
Co se týče těch oválných děr ve snímači, chápu to dobře, že je to záměr, aby případně šel seřídit předstih i mechanicky (jako u starých motoru)? Pokud ano, tak nechápu proč se poloha snímače u těch dvou motorú liší . Nebo jsou ty oválné díry jen jakási výrobní nepřesnost ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

4.4.2015 v 22:05 | Nahoru | #1865
Martic> Poslední část ohledně zápalka byla mířena na Kubisse, který tam právě teď má taky Blatu A Chudák Špůra si s ní neví moc rady. Dává to strašně slabou jiskru. Vyměnil snad úplně všechno (řídicí jednotka, indučka..) kromě samotné cívky zapalování (budící). A stejně jiskra je slabá jako půl jedné staré bludičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

5.4.2015 v 21:30 | Nahoru | #1866
125Marek> To je tedy další smutný příběh . Nebylo by to poprvé, co někoho zradila budící cívka . Ale co se pamatuji, projevovala se vždy spíš vynecháváním než slabou jiskrou . V tomto případě by mohlo dát dobrou odpověď proměření odporu vinutí, ale předpokládám, že to mistr provedl jako jednu z prvních věcí. No jsem zvědav, co z toho nakonec vyleze

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

6.4.2015 v 09:34 | Nahoru | #1867
Martic> Máš pravdu. Proměření odporu provedl jako první říkal. Protože hned ho napadlo, kde by mohl být problém. Jenže hodnoty odporů sedí. Ale jiskra je slabounká a motor odmítá studený chytat. Až tak na 10. pokus možná chytne

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

9.4.2015 v 08:11 | Nahoru | #1868


Ahoj, tak je tu další video, vydané trochu opožděně :) Tak snad už je definitivní konec zimy

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

9.4.2015 v 09:20 | Nahoru | #1869
Tak to jsem na to AJPečko hodně zvědavý, mohli by jste tu pak napsat nějakou krátkou "recenzi"? nebo nějaké srovnání s Blatkou.... docela by mě zajímala i maximální rychlost té pr4 s tím pětikvaltem

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

9.4.2015 v 09:22 | Nahoru | #1870
U té 240 myslím

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

9.4.2015 v 20:15 | Nahoru | #1871
Kaťák> Ta PR4 nám všem přišla jako tako taková 3/4 motorka. Sice recept je výborný - vzducháč, karbec. lehoučké jako pírko, motor je traktor... Jenže ta geometrie stroje je taková poněkud horší. Prostě člověk si připadá, jakoby ta motorka potřebovala být trošičku větší. Motor je traktor a podle toho se i projevuje. Není tak ostrá reakce na plyn a pod. Na druhou stranu motor běží fakt od nulových otáček. Ale ta geometrie nám moc nevyhovolala.

Osobně bych řekl, že PR4 je určená ne na bláznění, ale jako klidný stroj, který dosti vyjede. Tenhle stroj má rád střední otáčky, žádná maximálka ani rychlé tratě nejsou jeho doména. Spíše pomalejší trialové tratě a pod.

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 15:30 | Nahoru | #1872
125Marek> Skvělé video . Snad už je zima opravdu pryč . Já včera v podstatě podruhé odzimoval po přestávce zaviněné opravou a pak sněhem. A poznatkem je, že nyní motor vydává znatelně více mechanického hluku. Hlavně na volnoběh je slyšet takové "kňučení", pak to začne přehlušovat výfuk. Zprvu mě vyděsilo, jestli to není následek nějaké chyby při montáži nebo výměně oleje. Po chvíli přemýšlení mě napadlo, že by to mohlo být vlivem silnějších pružin ve volnoběžce. Díky tomu se za běhu válečky asi více třou o věnec startéru, který za těchto okolností stojí . Zaznamenal podobný jev po výměně volnoběžky i někdo jiný?

Bohužel jsem po návratu zjistil opět problém. Zřejmě u ovládací páky spojky začalo prosakovat gufero, protože od toho místa bylo víko motoru poteklé olejem . Asi mě tedy zase čeká prácička

Jinak, jak to kluci plánujete s tím testovacím dnem AJP ? Kdo všechno, jak a kdy pojede. Rád bych se s vámi domluvil. Už jsem totiž taky registrovaný

Naposledy editováno 10.04.2015 18:48:33

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 17:02 | Nahoru | #1873
Mohu se zeptat, jak tedy jedete na ten testovací den?
A v kolik tam asi budete jestli se mám třeba chviličku zdržet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 18:54 | Nahoru | #1874
Wolf7LP> To chci právě taky zjistit, co zbytek . Já bych hlavně rád využil možnosti jízdy na trati v Chotěnicích, což má být oficiálně až po 13té hodině. Ale stejnak asi přijedu už nějak dopoledne. A přijedu zřejmě sám po ose.

Naposledy editováno 10.04.2015 19:19:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 21:55 | Nahoru | #1875
Martic> Já jedu již ráno do Bylan a později bych se maximálně, jel podívat jak vám se jezdí na trati.
Nemám na to vybavení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 22:03 | Nahoru | #1876
Wolf7LP> Snad se tam tedy všichni potkáme. Od Marka zatím nemám informaci o čase, ale zřejmě pojede autem, jak psal. Jen Kubiss má prý anginu, tak s nimi nepojede. Jinak, taky nemám nic moc výbavu a hlavně ani jezdecké schopnosti na velké řádění. Možná že mi bude stačit svezení kolem prodejny, kde má snad být taky nějaká improvizovaná dráha. Nechci se hlavně nikde zrakvit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.4.2015 v 22:17 | Nahoru | #1877
Martic> My máme dohodnuto, že na 10 tam budem
A uvidím jak to nakonec dopadne, ale mám to asi 2 hodiny cesty tak nechci vracet moc pozdě, večer budeme mít nějakou grilovačku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.4.2015 v 00:08 | Nahoru | #1878
Wolf7LP> Tak Marek tam prý chce dorazit kolem té 13té hodiny. A já se tedy také přizpůsobím tomuto času. Naplánoval jsem si trasu cca na 2,5hodiny, tak po té desáté teprve vyrazím z domu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.4.2015 v 18:07 | Nahoru | #1879
U Humpolce jsem dnes potkal Blatu 125 Motard. V laku šachovnice. Nebyl to někdo z vás? Blata se nepřehlédne, asi jako Jawa 650, jenže Blatu sem-tam potkám, Jawu 650 jsem za 8 let co jí mám, potkal asi dvakrát.

2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

11.4.2015 v 18:07 | Nahoru | #1880
Tak k dnešku mám najeto 360km zatím (musím zaklepat) je vše řekl bych v pořádku, až na kontrolku neutrálu, která se někdy rozsvítí i když je tam rychlost
Už jsem chtěl napsat, že budu asi první, komu na Blatě nepískají brzdy, bohužel si dneska, byť jen lehce, začly pobrukovat
Ale jinak jsem naprosto spokojený.
A jinak co se týče případných budoucích motorek, tak mě krom AJP zaujala tahle novinka http://www.tipmoto....arathon-200-pro.html

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 11:41 | Nahoru | #1881
milan1963> Já viděl cizí Blatu na silnici jen asi 3x. Z toho jen jednou jsem byl také na moto. To byl čirou náhodou zde kolega Wolf7LP. A zrovna včera, zhruba po půl roce, jsem s ním a jeho kamarádem na Yuky TR absolvoval cestu z Bylan do Hradce Králové. To už ale úplná náhoda nebyla . V Bylanech jsme se totiž byli všichni podívat a povozit na motocyklech AJP...



Marek s Matějem je zrovna moc nešetřili ....











Po včerejšku mi přibylo na tachometru něco přes 240km, ale pocitově bych hádal tak 400. Nějak mě to zmohlo




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 12:27 | Nahoru | #1882
Kaťák> A na řidičák zatím čekáš?. Kontrolka neutrálu takhle pár lidem zlobila. Myslím že vždy pomohla až výměna čidla. Ale zkus ještě projít kontakty. A na brzdy musíš pěkně z ostra, pak si většinou ani nepísknou .

Ta novinka od Rieju by taky nemusela být špatná, vidím ji poprvé. Ale myslím, že AJP bude mít ve většině ohledu přeci jen navrch. Tipuji, že má v tuhle chvíli i pevnější prodejní a servisní zastoupení. Zde jsou na pohled menší zdvihy pérování, což nemusí být až tak zásadní, pokud jsou tlumiče dobře dimenzované, ale nezkousl bych například absenci krytu motoru. Také nádrž ani né na 6,5L mi připadá dost malá . Mně hodně zaujala loňská novinka GasGas EC250 Cami , ale ani nevím, jestli je ještě vůbec v prodeji. Nějak se po ní slehla zem . A nebo mnohem univerzálnější osvědčený držák Yamaha WR 250R, jen ta cena

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 14:37 | Nahoru | #1883
Martic> Zaprvé chci poděkovat všem zúčastněným na akci AJP. Myslím, že se vyvedla na výbornou a všichni jsme se mohli povozit, co nám naše bolavé ruce stačily Díky za fotky a videa. Jarin Šnykl zapomněl paměťovku do kamery, a tak nemám téměř žádné záznamy Hlavně že jsme na něj spoléhali Do PR5 jsme se všichni zamilovali ještě více Prostě motorka do nepohody a prověřená i pořádným pádem na živo Když to jeden týpek poslal do hlubokého křoví
Jinak Cami 250 prostě zmizela z trhu a nikdo neví proč Zkoušel jsem googlit a nic kloudného jsem nenašel

Milan1963> bohužel, Humpolec je trochu mimo náš rádius ježdění.

Kaťák> K brzdám - nezbývá než si zvyknout Dříve nám brzdy taky řádně pískaly, ale pomohla výměna destiček za jiné. Ani vlastně nevím, kdy pískání přešlo Jinak kontrolka čidla neutrálu blbla i nám. Nejprve bych zkontroloval kabel u motoru (zelený), zda drží pevně na svém místě. Je to ten u řadičky. A pokud bude dobře držet a kontaktovat, bude problém někde uvnitř
Na Rieju jsem taky koukal Abych řekl pravdu, servisní síť bude mít horší než AJP PR4, podvozek asi taky o chlup horší, váha o hodně vyšší a cena rovněž vyšší Prostě samá negativa a PR4 má i nakopávačku Viz video

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 19:24 | Nahoru | #1884
Kaťák> Kontrolka neutrálu mi svítí též furt, ale nějak neřeším je to přeci jen taková drobnost , ale mohl by to být někde špatný kontakt nebo něco s káblem. Mě osobně když je motorka mokrá, třeba když stojí u školy a prší (bohužel nemáme přístřešek ), tak poté funguje normálně do doby než opět trochu uschne.

125Marek> Musím souhlasit se zamilováním do AJP, hned po 1. jízdě si mě pěkně chytla a Tomáše, který se mnou přijel, si jí též chválí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 19:25 | Nahoru | #1885
Martic> nene od pátku jsem držitelem oprávnění A2

125Marek> mrknu na ten kablík ono většinou to funguje jak má, jen občas zazlobí.....takže spojku raději pouštím pomalu, i když svítí neutrál

jinak díky za videa.....
jo a díval jsem se na tu PR5, ale ta cena 137 000,- mi přijde dost....opravdu se prodává za takové peníze nebo se dá sehnat levněji?

(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 20:36 | Nahoru | #1886
125Marek> Ten výlet do křovisek vypadal opravdu hrozivě. Klobouk dolů před houževnatostí pilota i techniky. Velká škoda, že to někdo nenatočil .

U toho Rieju se zase musí brát v úvahu, že oproti PR4 je to čtyřventil vodník a 6ti-kvalt, tudíž motorově na tom bude asi lépe, i když má 40kubíků méně. Nemám to sice vyzkoušené, ale myslím, že u PR4ky by ta 6ka mohla na silnici brzy chybět. Rozdíl ve váze také není až tak zásadní, takže kupce si to třeba také najde. Přesto AJPčka na mě působí lepším dojmem

Doufám, že se ti podaří sehnat nějaké záběry z vaší jízdy. Motorky sice fungovaly báječně, ale já byl rád že se držím řidítek . Chtěl jsem si to projet ještě na Blatě, bohužel pořadatel byl proti . Asi se bál konkurence

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

12.4.2015 v 20:49 | Nahoru | #1887
Kaťák> Leda ojetá. Ale ta cena ve srovnání s konkurencí není tak strašná.

Vem si Hondu CRF 250L s cenou 110 - 120 00 kč . A to nabízí poměrně líný motor oproti AJP, váha je oproti AJP + 30 kg navíc!, měkoučký podvozek, mnohem nižší zdvihy a konstrukce stroje, která není určená čistě a jen do terénu.

Kawasaki KLX 250 Váha + 25 kg nahoře, zdvihy nizoučké (25 cm v předu, 23 vzadu vs. AJP 30 cm a 30cm) Výkon 22 koní, AJP 28 nebo 30... A cena cca 135 000 kč.

Yamaha WR 250R - nejpodobnější konkurent AJP PR5. Dejme tomu stejné parametry motoru, podvozku, váhy atd. A cena? Nová strojí přes 180 000 kč

Pak tu byla řeč o Gas Gas Cami 250. Ta nebyla tak radikální jako AJP a cena byla +- stejná, a však Cami zmizela z trhu a nikdo neví proč

Pokud narazíš nebo víš o podobném stroji jako je AJP, které má +- stejné vlastnosti, klidně to sem přidej Zde je forum právě o AJP, kde si počteš i o čínské konkurenci VV 250. Ta je s cenou úplně někde jinde. Jenže servis, neustálé opravy a neustálé upadávání věcí dává tušit důvod nízké ceny. Zrovna během testovačky jsme mluvili o tom, že VV sice jako kopie Hondy CRF v designově stejném rámu, možná vypadá bytelně... Ale kdo ti zaručí, že to VV dělá ze stejně kvalitního hliníku jako Honda.... Sice designově stejné, ale materiál asi už ne....
Proto má AJP nejnamáhanější místo stroje - krk řízení vyrobený jako ocelový svařenec, který je mnohem odolnější a pružnější než hliníkový svařenec

Proto bych byl s cenou opravdu opatrný Jasně, 137 000 kč je obrovský ranec peněz, na druhou stranu je na tom konkurence stejně nebo mnohem hůř

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

15.4.2015 v 23:59 | Nahoru | #1888
125Marek> Pod to bych se víceméně podepsal. Jen bych místo WR250R zařadil jako přímějšího konkurenta PR5ky spíš právě to Cami. Ano, má sice odpružení s menšími zvihy (250/260mm) a bez možnosti nastavení(skoro), ale konstrukčně a váhově patří více do terénu resp. pro zábavu. WRko (verze R) považuji za většího univerzála. V terénu určitě nebude o poznání horší (zdvih 270mm). Ale už to sériové obutí ("silniční drapák" ) dává najevo, že to není primárně lesní stroj. Stejně tak váhově je už o cca 10kg výše . Tím nechci říct že je horší. V mnoha ohledech naopak. Je to pořádný kus motorky, dimenzovaný na nosnost 185kg (to nemá snad žádná 250ka)! Servisní intervaly 5tkm na olej a 40tkm na ventily. Stačí nahodit nosič, okufrovat a objet třeba půl světa . Yamaha si za to také nechává bohatě zaplatit. A v těchto ohledech se asi především liší od rošťácké AJP nebo Cami. Myslím, že PR5ka už má ve většině ohledů spíš blíže k ostré WR250F. Ale to už se zase dostávám do kategorie s mnohem většími nároky na servis a cenou bezmála o 100 000 Kč výše .

Zpátky na zem ... včera jsem se pustil odstranění problému se zmíněným únikem oleje kolem vypínací páky spojky. Během cca 400km zmizelo z motoru sice "jen" asi 0,1L oleje, ale nepříjemné (a jistě i nebezpečné) bylo hlavně to, že při jízdě strhával proudící vzduch olej až na zadní kolo . Důkazem jest postříkaná pneumatika a následně od toho i podblatník (viz foto). Oprava byla jako vždy oříškem. Bylo potřeba demontovat výfuk, a teprve pak samotnou páku. Páka je zajištěná proti vysunutí šroubem, který má z části přesoustružený závit. Konstruktéři zde opět zazářili, jelikož použili šroub s šestihranou hlavou, ačkoli je šroub utopený a kolem něj není vůbec prostor pro žádný typ klíče. Slovy klasika Luboše: "Ani očko nenasadíš, protože je to u železa, do pi*e..." ). Kupodivu se mi stranovým klíčem "skřížením přes hrany" podařilo šroub povolit. Okamžitě jsem ale raději vyrobil z inbusu rozumnější náhradu (viz foto). Kolem pružiny nad guferem seděla hromada sajrajtu. Po chvilce přemýšlení jsem sajrajt vysál pomocí slabé hadičky napojené na vysavač. Doufám, že se do motoru nasypalo co možná nejméně . Následovalo vydloubnutí gufera a výměna za nové. Staré gufero ale nevypadalo nijak výrazně opotřebované. Spíš předpokládám, že se k němu dostalo nějaké zrníčko písku, které odchlíplo břit a tím vznikla netěsnost. Každopádně, teď je zase vše čisté, tak to snad zase pár let vydrží. A cena opravy?... Nové gufero 16x22x4 stálo 20Kč, nový šroub a ztrátu v oleji vyčíslím na 30Kč, čas práce asi 2 hodiny , ale ty nervy nedokážu vyčíslit








































Naposledy editováno 16.04.2015 00:11:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.4.2015 v 11:02 | Nahoru | #1889
Martic> No tak az budu mit zase nekdy dole viko, tak si ho asi taky vymenim
Ja zase silim z toho nastaveni volnobehu. Tam strcit pracky a nespalit se snad neni mozny. Jak to delate?
Nakonec jsem to nastavil nejak na studenym, kdy jsem do toho sroubku na karbecu strcil bit a otacel s nim prstama, nic jinyho jsem tam nedostal.
A pak cekal, co udela teplej motor.

1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

16.4.2015 v 18:25 | Nahoru | #1890
tak jsem dneska zjistil, že se mi rozpekla hadička zadní brzy o motor ....nevím, jak ji máte umístěnou vy, ale já ji mám úplně na chuja (viz moje foto na straně 59)
no a pak jsem si ještě všiml mastných skvrn podél spoje víka motoru (na obou stranách) mastných skvrn....ale je mi divné, že po tak krátké době začal prosakovat olej a navíc na obou stranách najednou no tak nevím, snad to vyřeší všechno v Blansku na první garančce (zatím mám najeto 550 km +dneska jsem chuderku prohnal po hřebenech okolních hor.....ale jede pěkně a ty krpály co vyjede a to se snažím ji nedávat plný a netočit to do vysokých otáček, tak nějak s rozumem udělal jsem pár fotek (opět kvalita trochu pokulhává...) tak až budu mít více času, tak vložím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist