uvažuji o koupi této motorky.Ale nemůžu o ní najít nikde žádné informace.Mohly by mi majitelé (pokud tu nějací sou )o ní něco říct?:
- spotřeba
- dostupnost náhradních dílů
- jestli je to obecně dobrá spolehlivá motorka
- na co si dát pozor
A jestli by jste mi ji doporučili.
Díky za reakce.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPX 600
Ale bacha - ma to uplne dementni rozmery pneu, nevim ted uz presne, ale myslim ze to byly 16" a ve predu nejaka silenost typu 110/80 - daly se sehnat scooterovy pneu ale vzhledem k maximalce maj malej rychlostni index.. mam dojem ze na to legalne sla jenom jedna (a to este pekne draha) u nas sehnatelna guma, zadek byl o neco lepsi (130 nebo 140) ale taky zadnej slagr..
mozna to u jinejch rocniku bude jinak, to by chtelo zkontrolovat.. kazdopadne ta maximalka byla nechana i u verze s 25kW v papirech takze s kolama do 180kmh - coz je vetsina v tomhle rozmeru, to neslo.
Kola jsou 16" 110/80 a 16" 130/90. Výběr gum nic moc, ale to není největší problém. Motory GPZ byly vůbec první vysokootáčkové vodou chlazené motory kawasaki a nebyly zrovna povedené. Nevhodně zvolené materiály, měkké vačky a vahadla i klikovka, největší bolest GPZ/GPX. Motorka celkem rychle ztrácí kompresi a to vždy na třetím válci. Velice problémové studené starty, velice často uchcané svíčky, startér moc nevydrží, dva mi odešly. Rozsypala se mi deska s relátky.
Dost rozporuplný antidive systém na předních vidlích - je propojena brzdová soustava s tlumičem, při brždění, kdy se předek ponořuje, působí tlak v brzdové soustavě proti ponořovaní a tlumiče tedy ztvrdnou. Tak motorka se neponořuje, ale za cenu ztvrdnutí tlumičů a téměř úplně ztráty funkce tlumení, při prudkém brždění stačí najet na díru a dostane od řídítek facku, že máte co dělat to ustát. Doporučuju hned odpojit. Napínák roztvoďáků taky moc nevydrží. Další dost velký průser je primární řetěz, ano, je to správně - primární řetěz (ne rozvodový), celý výkon z kliky je přenášen řetězem (jako u jawy) a ne soukolím, jako u 99% motorek. Problém je v tom, že řetěz se vytahá a motorka pak nedrží volnoběh, protože motor sebou škube jako malý ratlík. Kvůli výměny primáru se musí půlit motor..
Nevidím jediný logický důvod, proč volit GPZ/GPX 600. (Původní vzduchem chlazené verze byly super.) Taková CBR 600 je ve všem o několikanásobně lepší a netrpí žádnými problémy.
Ale třeba já o všech problémech věděl a přesto jsem znova GPZ koupil. A spadl opět do všech problémů, motor byl většinu času rozebraný, vyřešila to (částečně), výměna za méně jetý, ale pořád to byla sazka do loterie, jestli ráno nastartuju nebo ne.. Jenže když mi se tyhle téměř retro motorky strašně líbily. Motorka je při jízdě velice příjemná, nízké sedlo, vzpřímený posaz, člověka z toho nic nebolí, měkký podvozek, tlumiče se dofukují normálně vzduchem přes ventilek. Maximálka až 240km/h a krásný chraptivý zvuk kawy, prostě klasa.
Dnes už ale ne, ani zadarmo.. Další dobrá volba je ZZR 600 která se už CBR plně vyrovná.
Takže pokud motor nebude vydávat podezřelé zvuky a kouřit a hlavně, pokud půjde nastartovat studený tak do toho s klidem jdi. Ale skutečně se nenechat obalamutit a vyžádej si, že to chceš nastartovat studené.. Pokud bude jen škytat a bude startovat "postupně", tak ruce od toho pryč.. Musí chytnout na první drnc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde rychle prodat motorku? Kawasaki GPX 600 | kawasaki-man | 16 | 14.8.2020 v 11:15 EUGENE |
Míchání autolaků [1, 2] Kawasaki GPX 600, AJS 350 Big port | AJS2 | 31 | 28.6.2018 v 17:54 homola87 |
kawasaki gpx 600r výkon Kawasaki GPX 600 | jirkakawasaki | 6 | 7.8.2015 v 12:25 Darmah |
Nechce chytit [1, 2] Kawasaki GPX 600 | Miki32 | 42 | 24.5.2014 v 20:30 niku-wes |
zase to škrcení na 35kw Kawasaki GPX 600 | maslak | 14 | 28.2.2014 v 18:55 Vejfuk |