globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?
ahoj, hledal sem v uzivatelske prirucce co je ke stazeni na netu pro VS800 a nepodarilo se mi najit hodnotu mnozstvi oleje do predni vidlice (jeden tlumic).
Dival sem se i do dilenskeho manualu na VS1400 ,ale zjistil sem ,ze zdvih prednich vidlic mezi VS800 a Vs1400 je rozdilny a tudiz predpokladam ,ze bude rozdilne i mnozstvi olejove naplne v predni vidlici.
Typ oleje vim ,mam koupenou aji litrovku toho oleje ,ale nevim nozstvi jake tam mam nalit.
nasel jsem tuhle stranku:
http://www.motoskaut...vs-800/1992/motodata
kde je jakysi udaj o mnozstvi oleje v predni vidlici. Ale tento udaj je vyssi nez kolik se udava v dilenske prirucce pro VS1400 coz mi prijde divne.

Proto se ptam jestli je uvedeny udaj na strance spravny a jestli uvedena hodnota je pro oba dva tlumice a nebo jen pro jeden, popripade jaka je spravna hodnota. Pokud mate nekdo stoprocent spravne informace o kompletnich naplnich do VS800 idealne i s typama oleju a dalsich kapalin tak budu moc rad ,kdyz to sem postnete aby to bylo pri jedne kupe.
Mockrat predem dekuju. Ale hledal sem jak sem mohl ,ale potrebne info na ktere bych se mohl stoprocentne spolehnout sem bohuzel nenasel :(
jeste jednou dik.

1 reakcí na tento příspěvek mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2011 v 09:23 | Nahoru | #1
Ahoj chlape,koukal jsem na Tvůj profil,kde jsem se dočet že máš ročník 92.Zjištoval jsem to proto že to množství oleje do vidlic je podle roku výroby rozdílný a to dokonce tak že v těch nejstarších ročníkách (1985 - 1989 ) je rozdílný množství i do levý a pravý.Aspoň tak to stojí v manualu.U Tvojeho Introše( r.v. 1992 až 1993) je to 386 ml.a to v obou stejně.Ne celkem ale do každý vidle zvlášť. Já mám r.v.96 a dával jsem tam podle manualu 412 ml.Taky už do obou stejně a maká to bez problémů. Typ oleje SAE 10W.

Naposledy editováno 05.10.2011 09:40:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

5.10.2011 v 16:03 | Nahoru | #2

kutil1 píše: Ahoj chlape,koukal jsem na Tvůj profil,kde jsem se dočet že máš ročník 92.Zjištoval jsem to proto že to množství oleje do vidlic je podle roku výroby rozdílný a to dokonce tak že v těch nejstarších ročníkách (1985 - 1989 ) je rozdílný množství i do levý a pravý.Aspoň tak to stojí v manualu.U Tvojeho Introše( r.v. 1992 až 1993) je to 386 ml.a to v obou stejně.Ne celkem ale do každý vidle zvlášť. Já mám r.v.96 a dával jsem tam podle manualu 412 ml.Taky už do obou stejně a maká to bez problémů. Typ oleje SAE 10W.


moc diky...to je presne duvod proc sem se ptal...ty hodnoty sou tak zmatecne a nikde sem prave nenasel stoprocentni informaci...mockrat dekuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

5.10.2011 v 21:37 | Nahoru | #3
cuir> Ještě mě potom napadlo že by tam mohl za tu dobu (což by se u bezmála 20 let starý motky mohlo stát) někdo ty vidlice z nějakýho důvodu vymněnit(třeba po nehodě).A pokud třeba neznáš stopro minulost svojeho Introše,mohlo by tak v samotným plnění dojít k chybě.Možná že jsem Ti teď zbytečně nasadil brouka do hlavy ale i to se mohlo stát.Ovšem jak zjistit jestli jsou tam původní vidle,v tom už Ti neporadím.Tak držím palce.

(reakce na) mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

5.10.2011 v 23:06 | Nahoru | #4

kutil1 píše: cuir> Ještě mě potom napadlo že by tam mohl za tu dobu (což by se u bezmála 20 let starý motky mohlo stát) někdo ty vidlice z nějakýho důvodu vymněnit(třeba po nehodě).A pokud třeba neznáš stopro minulost svojeho Introše,mohlo by tak v samotným plnění dojít k chybě.Možná že jsem Ti teď zbytečně nasadil brouka do hlavy ale i to se mohlo stát.Ovšem jak zjistit jestli jsou tam původní vidle,v tom už Ti neporadím.Tak držím palce.


no s tim samozrejme pocitam...motorka po nehode stoprocentne je a vidle sou na stoprocent menene ,ale menena je jen jedna. Je videt ,ze jedna je nova a jedna stara. A ta stara zacla prosakovat...takze doufam v to ,ze ta co je stara je puvodni a ta nova je stejna..proste tohle uz je vec co se zjistit neda...bohuzel.
Proste bud to bude fungovat a nebo to vyrazi gufero..jina volba neni ne?
kazdopadne jeste jednou moc dekuju za rady. Za nedlouho budu delat spojku..takze se mozna zas na neco optam :D

mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

7.10.2011 v 21:22 | Nahoru | #5
takze dneska sem vlitnul do garaze...a nejdele mi trvalo vymyslet jak nadzvednout motorku.
Za pomoci kresla , dvou heveru a drevene desticky se to povedlo, motorka stoji docela stabilne , stala by aji bez kresla ,ale pro jistotu to mam o to jakoby oprene.
prvni problem nastal, kdyz sem sundal vidlu a nevedel jak sundat tu krytku, dalsi forek byl jak vyndat teleskop. to ze se musi vysroubovat zespodu vypousteci sloub sem netusil..kdesi sem se docetl ,ze to neni treba. Nakonec se vse podarilo, gufero slo ven krasne a je uplne v hajzlu..divim se ze to vubec jeste nejak tesnilo :D Oproti novemu guferu to stare nema vubec zadnou hranku na stirani.
Zejtra slozim prvni vidlu a pustim se do druhe..to uz bude hracka...za par hodinek to bude v kupe..tak doufam ,ze se to pak cele podari. Jak to budu mit tak nahodim nejake foto. Kazdopadne zatim diky moc za rady. Dari se dobre a vse jde...jeste sem nic neznicil :D je to krapet jine nez montovat auta...takove jednodussi.

1 reakcí na tento příspěvek mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

8.10.2011 v 18:28 | Nahoru | #6
po trech hodinach se mi podarilo postavit stabilne motorku, takze sem se pustil do prace.
Sundane kolo a blatnik, odpojenej nahon na tacho a brzda.
http://www.2i.cz/d7c41c36e5.jpg

zhozena jedna vidla (ta ktera tekla) olej co stekal po vidli az na kolo sel aji pres brzdu ,take motorka fakt na hovno brzdila..uvazuju o tom ,ze dam aji nove desky, protoze se mi to nejak nezda, chvili pockam jestli se to obrousi a pokud ne a byly by ty desky nasakle olejem (nevim jestli je to mozne) tak je vymenim za nove.
http://www.2i.cz/a0b36b4192.jpg

prvni vidle rozebrtana, byla to docela jebacka...nevedel sem jak na to ,takze sem se docela bal abych neco nedojebal..jak sem uz kdesi psal..je to mnohem lehci jak rozebirat auta ,ale kdyz clovek nevi tak prvni pokus jde vzdy pomalu a s obavama.
http://www.2i.cz/b1a27a5083.jpg

prvni vidle hotova a naradu prisla preventivne aji druha..ikdyz to neteklo tak sem ju stejne vymenil. buh vi kolik tam bylo oleje a jakeho a tak aby to tlumilo stejne a neodeslo to gufero treba po dalsich 200km tak sem to udelal soucasne. Stejna logika jako u auta..kdyz tlumice tak minimalne oba na jedne naprave :)
http://www.2i.cz/82914963b0.jpg

skoro rozebrano, uz jen odrazit krytku, vytahnout gumovou krytku, pak vydelat perko a vyjebnout trhnutim za pistnici gufero. Jo a jeste zespodu vysroubovat ten vypustak. Bez toho nejde pistnice ven..jak sem tak zjistil :D
http://www.2i.cz/7e5d85af7c.jpg]

pohled na velmi profesionalni zvedak pro choppery :D :D
http://www.2i.cz/4d6eb69c4f.jpg

no a tu je uz hotovo aji po male projizdce v desti. Je to fest rozdil..prislo mi ze cejtim kazdej hrbol ,ze to vzdy s motorkou dosti jebne...no a ted...schvalne sem ty diry vymetal a nic...proste parada ...hURAA
http://www.2i.cz/5c7fa78d5e.jpg

zaverem chci podekovat za rady ,ktere se mi tu na foru dostaly...sem rad ,ze se najdou lidi co poradi, kdyz vi. Jeste jendou moc dekuju, to mnozstvi oleje bych tam dal urcite spatne. Vypada to tak ,ze udaj 386ml byl spravny..tlumice tlumi a to mnohem lepe nez pred opravou a nikde nic nechcije ani nic nevylitlo nejakym pretlakem ,kdyz by tam bylo moc oleje.
DIKY

Naposledy editováno 09.10.2011 00:00:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

8.10.2011 v 22:52 | Nahoru | #7
cuir> Jsi borec,teď už můžeš v týhle věci předávat zkušenosti dál,zase ty.Škoda že ty obrázky jsou tak mrňavý a nijak mi to nejde zvětšit.Dost by mě zajímal ten "spešl zvedák".Podle toho co tam rozeznávám tak to muselo bejt docela "vo hubu" takto zvedat mášu.Chápal bych to ve více lidech ale jestli jsi u toho byl sám ......??? PS:Ty brzdový destičky,pokud na ně přišel olej,určo vymněň za nový (broušením ani omýváním v benzínu to neodstraníš).A ještě maličkost-nahoře pod těma velkýma matkama jsou "O" kroužky a když jsou starý (vymačkaný), rádo to tam fouká a prosakuje na ty horní brejle.Taky jsem je mněnil.

(reakce na) mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

9.10.2011 v 00:05 | Nahoru | #8

kutil1 píše: cuir> Jsi borec,teď už můžeš v týhle věci předávat zkušenosti dál,zase ty.Škoda že ty obrázky jsou tak mrňavý a nijak mi to nejde zvětšit.Dost by mě zajímal ten "spešl zvedák".Podle toho co tam rozeznávám tak to muselo bejt docela "vo hubu" takto zvedat mášu.Chápal bych to ve více lidech ale jestli jsi u toho byl sám ......??? PS:Ty brzdový destičky,pokud na ně přišel olej,určo vymněň za nový (broušením ani omýváním v benzínu to neodstraníš).A ještě maličkost-nahoře pod těma velkýma matkama jsou "O" kroužky a když jsou starý (vymačkaný), rádo to tam fouká a prosakuje na ty horní brejle.Taky jsem je mněnil.


diky za pochvalu... :)
poladil sem ty odkazy aby se dalo kliknout na odkaz a tim se ti otevre velka fotka. Nevim proc se to nahralo a naodkazovalo takhle blbe...aleted uz je to v pohode. Mel sem tu velke fotky ,primo ,ale po chvili to prestalo fungovat a fotky nebyly viditelne.
No zvedak byl dost ulet...ale mel sem to jeste oprene o kreslo...takze to moc spadnout nemohlo..samozrejme sem mel jeste zarazenou jednicku a motorku sem natlacil jakoby na kraj kvaltu takze nebyla v te vuli...cili drzela velmi stabilne, byd to tak nevypada.
ty O krouzky an tech hornich maticich sem take studoval...jestli je vymenit nebo ne..zkousel sem s tim pruzit jeste na zemi a prislo mi ze to tama nefouka. uvidim co rekne cas. pokud se objevi olej tak to hned menim a,le nemyslim si ze by mel bejt problem. Vypadalo to relativne v pohode. Ono s tema tlumicama uz nekdo evidentne neco delal,protoze gufera nebyla original ,ale byla to nahrada...takze pravdepodobne doslo i na vymenu tech O krouzku, protoze nebyly vubec sterele ani nijak zdeformovane...kazdopadne dekuju za upozorneni.

Desticky asi teda vymenim..a kdyz v trom budu tak rovnou vymenim aji brzdovku. Nerjak se mi nezda jeji barva...byd prodejce rikal ,ze sou kapaliny nove..ne ze bych mu neveril ,ale brzdovku meni malo kdo a kdyz sem preventivne dolejval, protoze mi prislo ze by ji tam mohlo bejt vic tak mi prisla nejaka tmavsi...takze vymenou opet nic nepokazim. Kor kdyz sou to takove korunove zalezitosti.

mnozstvi ol. naplni predni vidlice a jine?

4.7.2015 v 13:52 | Nahoru | #9
Ahoj,právě taky přetěsňuji vidle. Jen jsem se chtěl podělit o můj unikátní zvedák,kterej používám. Čtyři kostky z europalety )myslím ty kousky trámků co je k nim všechno přibitý) a dávám po dvou na sebe pod tu ,,traverzu,, co na ní drží stupačky. Jednu stranu dávám na dýlku a druhou na šířku. Když je motorka na stojánku,tak mi ty dvě kostky pod traverzou někdo podrží aby neuklouzly a když to překlopím na ty první dvě,tak pod druhou stranu podsune druhý dvě. Celá operace je asi na cca 20 vteřin a stojí opravdu dost stabilně.








Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist