globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
18.9.2011 v 17:56
Máte někdo zkušenosti s BMW F800 S (ST)? O TDM 900 se tu už hodně psalo, jsem rozhodnut z 90% pro TDM900 (ještě jsem neshnal ve slušném stavu).Jak jsem viděl F800 hned jsem se .
Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?

Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78

Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78

Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
Anketa:
TDM 900
36%
27
F800 S (ST)
64%
49

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

3.10.2011 v 23:41 | Nahoru | #1

Roman_ST1 píše: A ty si myslíš, že STčko jede lépe než TDM, o tom dost pochybuju. Papírově je to srovnatelný a tak to bude i na silnici, záleží kdo sedí za řidítky.
Jel jsi vůbec někdy na TDM 900?...pochybuju



a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.

Naposledy editováno 03.10.2011 23:51:18

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

4.10.2011 v 08:41 | Nahoru | #2

čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.



to jsem čekal..podle mě to posoudil jen podle vzhledu..ale je to tak jak píšeš....TDm je pseudoenduro..ale spíš dobrý ces´ták..ale výkonově je to spíš enduro..nikoli konstrukcí...i když jeden náš známy s tím jede co se dá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

4.10.2011 v 11:03 | Nahoru | #3
čydlo> Ale od začátku ti nikdo nebere, že je STčko na blbnutí a jízdní projev "asi"
lepší, jen si nemyslím, že by to byla úplně nejvíc nejlepší motorka. Prostě tu od začátku porovnáváme neporovnatelné.
Já si stojím za tím, že TDM je za ty peníze hodně dobrá a bezproblémová motorka s dlouhými servisními intervaly a nízkými provozními náklady.
Takové motorky ale najdeš i u ostatích značek a né jen u BMW

Navíc dát koleno v té levé zatáčce na Červenohorském sedle umí kde kdo. Zrovna min týden jsem v ní pěkně na TDM obrousil stupačku.

Naposledy editováno 04.10.2011 11:06:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

4.10.2011 v 19:23 | Nahoru | #4

čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.



Fakt se to asi srovnávat nedá, TDM bude lepší na pohodové cestování, BMW je sportovnější.
Jinak TDM 900 má 6 rychlostí,jen je škoda, že od r 2002 žádná modernizace jen jiné sedlo, ABS. TDM má jinak posazené ojniční čepy jak BMW tuším 270st.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 20:15 | Nahoru | #5

čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.



Pěkná snůška nesmyslů. Všechno přibarveno tak aby z toho BMW vyšlo lépe, že?
TDM má samozřejmě 6-ti kvalt
TDM (suchá) váží 193kg a ne 226 jak píšeš
TDM dáš samozřejmě "na koleno" docela v pohodě, pokud je to tvá ambice
TDM jede naprosto běžně také 230km/h. Papírová hodnota je těžce papírová. A je to důležité?
Nejvíce mě rozesmála ta tvá obrácená realita, kde tvrdíš že TDM je díky většímu plexi méně vhodná na dlouhodobou rychlou jízdu

Chápu že každý chválí to své, ale netřeba to přehánět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 22 15.9.2023 v 10:36 jameseric


TOPlist