globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Piaggio MP3 500 LT
14.9.2011 v 18:56
Jaké máte zkušenosti s Piaggio MP3 300-500 LT
">http://img7.rajce.id...images/001.jpg[/img]


Naposledy editováno 11.07.2012 09:53:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

1.7.2015 v 21:03 | Nahoru | #301
POZOR Nektere "tekute sterace" nejsou vhodne na plasty - naleptavaji je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

2.7.2015 v 10:42 | Nahoru | #302

Maior píše: POZOR Nektere "tekute sterace" nejsou vhodne na plasty - naleptavaji je



Díky to by mne nenapadlo. Nedávnou zničil syn zadní auto na závoďáku, které bylo z makrolonu. Začal ho umývat toulenem a takovou rychlost poprskání jsem ještě neviděl.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

2.7.2015 v 22:31 | Nahoru | #303
Osobni zkusenost! Patlal jsem ten zazrak na okna (Renault Laguna) a pak mi prislo rozumne protahnot tim i svetla. Do tydne uz svitili jako za dusicky.. Nastesti to slo zalestiti

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

16.7.2015 v 08:29 | Nahoru | #304
Tak včera dělaný servis po 20t.a vše ok a dal jsem si valečky 19g - je to poznat při rozjezdech můžu jen doporučit.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

25.7.2015 v 06:56 | Nahoru | #305
Kolik to tet toci otacek pri "tachometrovych" 100 km/h ?

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

26.7.2015 v 12:32 | Nahoru | #306
při 100km rychlosti tuším kolem 5000t a předtím KOLEM 5200-300

Naposledy editováno 26.07.2015 12:40:09

Piaggio MP3 500 LT

26.7.2015 v 12:36 | Nahoru | #307
Vracím se k tématu výměny válečků za Dr.Pulley se svými poznatky po jejich instalaci. Originální válečky 21,4 g jsem vyměnil za 19 g. Zásadní změna nastala v tom, že se otáčky motoru při rozjezdech i při běžné jízdě zvýšily na 5 tis, tedy do oblasti nejvyššího točivého momentu. Skútr akceleruje o poznání lépe a je živější. Druhým plusem je chování při cestovní rychlosti 120km/h po dálnici. Předtím motor točil 6 tis, nyní točí 5,4 tis. a 6 tis nepřesáhne ani při rychlosti 130km/h. Jízda po dánici je tedy mnohem příjemnější. Maximálku jsem zatim testoval jen krátce a dostal jsem se na 160km/h (tachometrových). Ujeto mám zatím s novými válečky 600 km a cítím celkově mírné snížení spotřeby. K razantnímu snížení spotřeby dochází právě při jízdě po dálnici, kdy předtím si motor vzal klidně i 4,6 l/100km.
Celkový požitek z jízdy se tímto dostal na vyšší level, a proto si dovolím instalaci válečků Dr.Pulley doporučit všem majitelům MP3 500.
TOHLE PSAL KLUK CO MÁ JIŽ DÉLE TY 19G.VÁLEČKY

Naposledy editováno 26.07.2015 12:37:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

2.8.2015 v 12:46 | Nahoru | #308
OK, dík za info. Já jsem delší dobu "maturoval" s váhou válečků ve snaze snížit "dálniční" otáčky, ale bylo to kontraproduktivní. Když jsem dostal váhou 22,8g otáčky na cca požadovanou úroven, rozjezd byl jako u staré Pragy RND - i s těma vybracema. No co už, pobavil jsem se, vylisoval dovažovací vložky z válečků na původních 19g a konec alchymie s variátorem. Na příští rok mám v plánu nahodit var. J.Costa .
Ciao

Naposledy editováno 02.08.2015 12:47:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

6.8.2015 v 11:42 | Nahoru | #309
Maior>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

15.8.2015 v 08:33 | Nahoru | #310
Dnes jsem vyměnil distanční kladku přenos. řemene (mezi variátorem a spojkou). Už mi lezlo na nervy poslouchat při kažém přidání plynu frenetické vytukávání ! Kladku jsem si vyrobil, ani ne tak proto, že za 10Dkg plastu s ložiskem za 30 Kč chtějí prodejci 1000 Kč, ale kvůli výhradám vůči konstrukci a použitému ložisku. To je klasické jednořadové a při ultra nízké hmotnosti kladky nemá šanci aby frekvence nárazů řemene zvládalo delší dobu bez ujmy. Tedy jsem kladku vyrobil z "nejlepšího co doma máme" materiálu LAB 1000 (R.R. nezi plastama) Váhu jsem záměrně nesmyslně netlačil dolů - tím se odlehčí rázový nápor na ložisko, po novu 3201 2RS, tj. dvouřadové kuličkové s kosoúhlym stykem.

Naposledy editováno 15.08.2015 08:39:15

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

18.8.2015 v 20:53 | Nahoru | #311

Maior píše: Dnes jsem vyměnil distanční kladku přenos. řemene (mezi variátorem a spojkou). Už mi lezlo na nervy poslouchat při kažém přidání plynu frenetické vytukávání ! Kladku jsem si vyrobil, ani ne tak proto, že za 10Dkg plastu s ložiskem za 30 Kč chtějí prodejci 1000 Kč, ale kvůli výhradám vůči konstrukci a použitému ložisku. To je klasické jednořadové a při ultra nízké hmotnosti kladky nemá šanci aby frekvence nárazů řemene zvládalo delší dobu bez ujmy. Tedy jsem kladku vyrobil z "nejlepšího co doma máme" materiálu LAB 1000 (R.R. nezi plastama) Váhu jsem záměrně nesmyslně netlačil dolů - tím se odlehčí rázový nápor na ložisko, po novu 3201 2RS, tj. dvouřadové kuličkové s kosoúhlym stykem.



Prosím foto.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

18.8.2015 v 20:55 | Nahoru | #312
V neděli jsem prošel neuvěřitelnou průtrží mračen. Od té doby mi to občas startuje občas ne ( jeví se mi špatný kontakt na brzdě) a dneska se mi občas rozsvěcela kontrolka přední nápravy. To je obzvlášť zábavné, protože když si toho nevšimnu tak si myslím, že jsem zamknul vidlici a ono nic a několikrát jsem takřka lehnul. Už se vám někdy tato kontrolka rozsvěcela a čím to bylo?

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

19.8.2015 v 04:05 | Nahoru | #313
Rambo007> Foto kladky jsem se marně pokoušel přilepit k příspěvku. Nechytlo se to ani napočtvrté. U lelektriky je absolutní špička AutoMoto Electric NANO Protech. Používám jej už pár let a od té doby můžu auták, nebo moto používat třeba i jako "ponorku". Doporučuji
Ciao Maior

2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

21.8.2015 v 20:08 | Nahoru | #314
Tak jsem kvůli nefunkčnosti zamykání přední nápravy rozebral celý předek a zákon schválnosti zafungoval na 100%. Příčinou byl sedlový spínač...

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

22.8.2015 v 17:41 | Nahoru | #315
Rambo007> To sis mohl zazpívat : ´Ééééj, keby ma jeblo, nečudoval bych sa !

Naposledy editováno 22.08.2015 19:17:11

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

22.8.2015 v 19:21 | Nahoru | #316
Pánové, k foto té nové klaky bohužel nešlo vzkřísit. moje krasavica to smazala fest pečlivě. Vyfotím to až polezu pod kartr, nebo dodám výkres.

Naposledy editováno 24.08.2015 09:08:00

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 13:22 | Nahoru | #317
Ahoj vsichni. Chystam se koupit mp3 jen premyslim nad obsahem. Nepotrebuji litat jak strela jde mi spis o to si jizdu uzit. Sem tam vyjet s manzelkou na delsi vylet . Bude mi stacit 300 nebo mam jit vys. Diky moc za nazory. Ja vazim 95 kg a manzelka 60.

Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 15:53 | Nahoru | #318
Rambo: to je pech... nejjednodušší řešení bývá většinou nejukrytější

Mě čeká zítra STK... Takže mám za sebou výměnu pneu, nové brzdové destičky a kapalina... První problém nastal u demontáže boční vzpěry pod výfukem - přece jen je to ročník 2007 a kolo se evidentně měnilo poprvé. Nakonec jsem jeden šroub musel odvrtat... No a druhý problém bylo odvzdušnění brzd. Zadní v pohodě, přední brzdní naplno až při druhém zmáčknutí, nožní začala brzdit alespoň nějak ale pořád žádná sláva... Dle servisního manuálu je kromě samotných čelistí ještě třeba odvzdušnit jakýsi "rozdělovač" který je schovaný vysoko nad předními koly. To jsem udělal... Nicméně pořád mám pocit že tam někde musí být ještě druhý rozdělovač... Nemáte někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 15:56 | Nahoru | #319
kamil007> ona je mp3 obecně dost těžká a oproti jiným 2kolovým maxiskůtrum poměrně líná... Mám 400cm. jízda je klidná bez velkého divočení ať už jedu sám nebo ve dvou.

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 16:02 | Nahoru | #320
Datin> Díky, problém je, že se mi nechce dělat řidičák na normální moto a skutr o obsahu 125 se mi zdá pro mě málo. Proto padla volba na mp3. tak přemýšlím a čtu různé názory a rozhoduji se.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 18:18 | Nahoru | #321
Vem Mp3 500.
Koníků není nikdy dost!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 18:32 | Nahoru | #322
Saimon1> díky moc je rozhodnuto. Teď jen najít ten správný inzerát

Piaggio MP3 500 LT

23.8.2015 v 18:39 | Nahoru | #323
kamil007 Není zač.
Já původně taky chtěl 400 ale pak vzal novou 500 a nelituji.
Mp3 jsou dost těžké, tak raději 500. Kdyby se dělala v 600 nebo 650, tak ji beru hned.

Piaggio MP3 500 LT

11.9.2015 v 11:24 | Nahoru | #324

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

16.9.2015 v 23:17 | Nahoru | #325
Ahojte.
Dnes, jak jsem jel do práce, tak jsem zjistil, že mi nefungjí blinkry a večer jsem zjistil, že i podsvícení displeje.
Po práci jsem zkontroloval pojistky co jsou u baterie a ty jsou dobré, tak nevím co se přihodilo.

Závada opravena
Dole u levé nohy je krytka a tam jsou další pojistky a hned ta první 7,5 A byla prdlá.
Po výměně za novou zase vše funguje, tak uvidíme.

Naposledy editováno 17.09.2015 00:02:22

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

17.9.2015 v 11:44 | Nahoru | #326
Saimon1> další zkušenost

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

25.9.2015 v 21:08 | Nahoru | #327

kamil007 píše: Saimon1> díky moc je rozhodnuto. Teď jen najít ten správný inzerát



Ahoj, tak máš už něco vybráno?

Piaggio MP3 500 LT

6.10.2015 v 09:06 | Nahoru | #328
Zdar kluci. Zrovna jsem se díval na EBAY co tam nabízí na Mp3. Některé ceny jsou vcelku zajímavé, hlavně motorové díly, jeté i fungl. Krom toho se tam dá najít třeba i termodeka na nohy za 1500českých a jiné "potřebné" věci, které by měl řešit Ježíšek
Ciao Maior

Naposledy editováno 06.10.2015 09:06:29

Piaggio MP3 500 LT

14.10.2015 v 10:43 | Nahoru | #329
Tak jsem včera docela vymrznul a dneska do toho ještě prší. Jak si to užíváte Vy?

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

16.10.2015 v 01:54 | Nahoru | #330
Nazdar páni, mohl bych se vás zeptat , jestli se dají na mp3 sehnat zimáky, jako na klasické scootery? Jezdím celý rok ale vzhledem k ceně servisu na mé ducatce je to trošku náročnější na finance, tak jsem se poohlížel po něčem načem by se dalo jezdit celý rok a nezaleklo by se to ani zimy a sněhu. No a vzhledem k tomu, že ty mp3 jsou vyhlášený na jízdu za špatných podmínek (lepší stabilita atp,) tak jsem se chtěl zeptat jak to vidíte. Protože scooter budu kupovat tak jako tak, říkám si proč nekoupit tříkoku. No a kdyby ste se už rozepsali, tak by mě zajímalo to říkáte na rozdíly mezi 500-400ccm.
Nechci kvůli tomu zakládat nové téma ve fóru a po pročtení diskuze to vypadá že by ste vědet mohli.
Předem moc díky za reakce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT MEPA 16 13.3.2016 v 15:54 MEPA


TOPlist