je problém vzít měřák a proměřit kolik to dává? Ona totiž může být v háji baterka, nebo regulátor, nebo ti to někde probíjí, případně máš slabou kostru, kolikrát jsou jen povolené šroubky na baterii, může být v hajzlu alternátor, nebo bude stačit prostříkat kontakty... Pravděpodobnost špatné baterky je vysoká, ale taky ti to může přebíjet a pokud ti to pere do baterky 15 a více voltů, tak sice koupíš novou baterku, ale za dva měsíce ji můžeš hodit do koše. Takže bych zkusil jít podle
tohohle diagramu dobíjení a pak snad uvidíš. Pokud nevíš jak na to, je lepší to svěřit někomu, kdo tomu rozumí. Jinak já už bych motorku bez kontroly dobíjení nekoupil, jen jednou se mi stalo, že jsem koupil mašinu co dobíjela jak měla a to byla poslední Ducati, ta zase měla v hajzlu baterku...