Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
Bubak z Nemecka píše: Dovi> .. no levny dily z Polska nevim, ale francouzskej starter Valeo, co tam je, me uz 2x pekne nasral. V manualu a servisnich ukonech to zapadonemecti soudruzi nemaji - zadny servis to nedela, ale prasi se do nej ze spojky a tak nejdyl za 2 roky (kdo jezdi hafo, tak rocne) ho clovek musi vycistit a namazat - jinak zatuhne a je po srande.
Ten startér, to je myslím právě jeden z příkladů těch drobnějších ústupků při skokové "optimalizaci" původního osvědčeného modelu (při přechodu od 1100 k 1150)... Inovovaný (asi kvůli ceně) "francouzský" startér u 1150 GS vyráběný pro francouzského výrobce - kým a kde?
U BMW R 1100 GS je ale startér ještě původní Bosch, stejně jako prakticky kompletní elektroinstalace (včetně třeba i Lambda sondy, Hallova snímače apod.). A u své 13 let staré 1100 GS jsem ještě nemusel se startérem nic dělat (točí stále krásně a stejně ochotně), a pochybuju, že s ním něco dělal nebo nechával dělat jeho původní německý majitel.
Ovšem v zájmu objektivity - zrovna tuto svoji zkušenost bych asi neměl považovat za dobrý argument ve prospěch startéru Bosch, protože vůči prašnosti (dané konstrukčním uspořádáním) není imunní žádná značka. Spíš bych to asi měl přikládat tomu, že mašina nebyla ježděná v terénu a že jejích najetých pouhých cca 47 tisíc silničních km neznamená u stroje typu 1100 GS (i u 1150 GS) skoro nic.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |