Téma: Slick vs klasika
6.9.2011 v 13:30
Zdravím všechny,
řešili jsme včera s kámošem dilema, ale chce to názor někoho zkušenějšího než jsme my dva.

Jedná se o toto.
Nejlevněsí slick v rozměru 190/55-17 vychází cca 4tis oproti například klasické měké gumě která stojí 3tis-3500tis jestli je v tom takový rozdíl, který pocítí i hobby jezdec zajíždějící časy Brna kolem 2:30 a na druhou stranu jak je to s životností nového slicku oproti nové gumě.

Další věc, starší slick vychází cca 700Kč jak jsme vyzkoušeli cca 2x25min (max 3x) a pak už je mrtev. Není lepší koupit novou supercorsu nebo bt-003 apod oproti jetým slickům? Jelikož za cca 5 zadních slicků je jedna nová klasika. přežije ta nová zadní guma 5 slicků?

Naposledy editováno 06.09.2011 14:15:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2011 v 17:55 | Nahoru | #1

motokuba-keči píše: Něco podobného se snažím říct, žo pokud mi někdo řekne že slick je využitelný až od časů 2:15 a že nemá cenu kupovat a že stačí do času 2:20 i dobrá klasika pak není co řešit. ale stále chybí odpověď na otázku vydržnost nové klasiky a nového slicku.

A propó nebude mě (pokud nejsem vysloveně super jezdec) nezáhřátý slick spíš brzdit?

Další věc, vyvažuje se slick? dle mého blbost jelikož je tam tak masivní ubytek materiálu že po 2 kolech by se to muselo převažovat znova.

Može se slick otáčet? (směr)



Někdo ty sliky otáčí,ale nedělal bych to, protože kord je konstrovanej na směr otáčení a běhoun se v tom směru vůdči kordu natahuje. Když to otočíš, může se stát že se běhoun utrhne od kordu /u závodních aut se to stávalo, když to někdo otočil/ nebo minimálně to může udělat nějakou nepředvídatelnost.
Ta výdrž slick-vzorek je jak píše Kolda podle druhu gumy. Diablo superbike je slick, kterej je skoro nesmrtelnej, ale v ceckách jsme na týhle gumě všichni v týmu popadali, když měl za sebou tak půlku života.Při každým přezutí vyvažuju-nic to nestojí a mam dobrej pocit,že sem udělal co sem moh .Nahřejvat je dobrý aby ses neokrádal o čas na dráze.
Na gumách se vzorkem se jedou i superstock závod jestli se nepletu, takže buď v klidu-drží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

6.9.2011 v 18:07 | Nahoru | #2
doucha> O tom obráceném kordu jsem slyšel.

O tom vyvažování, je jasné že pokud Tě to nic nestojí tak to neřešíš, mě taky ne, ale spíš zastávám myšlenku vyvážit ráfek samotný a pak na to nahazovat gumy.

Na příští rok asi testnu sadnu klasik a sadu slicků. Je fakt že jak píše Michaela že ty nahříváky třeba ve víkendovém ježdění celkem dost ušetří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

7.9.2011 v 07:39 | Nahoru | #3

doucha píše: Někdo ty sliky otáčí,ale nedělal bych to, protože kord je konstrovanej na směr otáčení a běhoun se v tom směru vůdči kordu natahuje. Když to otočíš, může se stát že se běhoun utrhne od kordu /u závodních aut se to stávalo, když to někdo otočil/ nebo minimálně to může udělat nějakou nepředvídatelnost.
Ta výdrž slick-vzorek je jak píše Kolda podle druhu gumy. Diablo superbike je slick, kterej je skoro nesmrtelnej, ale v ceckách jsme na týhle gumě všichni v týmu popadali, když měl za sebou tak půlku života.Při každým přezutí vyvažuju-nic to nestojí a mam dobrej pocit,že sem udělal co sem moh .Nahřejvat je dobrý aby ses neokrádal o čas na dráze.
Na gumách se vzorkem se jedou i superstock závod jestli se nepletu, takže buď v klidu-drží



Jsem taky zastánce neotáčení gum a rovněž vyvažuju pokaždé. Předek je nutnost a zadek pro dobrý pocit (někdo zadek vůbec nevyvažuje). U Dunlopu KR dávám na předek obvykle 10-15 g, na zadek 30 g...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist