Téma: Slick vs klasika
6.9.2011 v 13:30
Zdravím všechny,
řešili jsme včera s kámošem dilema, ale chce to názor někoho zkušenějšího než jsme my dva.

Jedná se o toto.
Nejlevněsí slick v rozměru 190/55-17 vychází cca 4tis oproti například klasické měké gumě která stojí 3tis-3500tis jestli je v tom takový rozdíl, který pocítí i hobby jezdec zajíždějící časy Brna kolem 2:30 a na druhou stranu jak je to s životností nového slicku oproti nové gumě.

Další věc, starší slick vychází cca 700Kč jak jsme vyzkoušeli cca 2x25min (max 3x) a pak už je mrtev. Není lepší koupit novou supercorsu nebo bt-003 apod oproti jetým slickům? Jelikož za cca 5 zadních slicků je jedna nová klasika. přežije ta nová zadní guma 5 slicků?

Naposledy editováno 06.09.2011 14:15:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

6.9.2011 v 18:07 | Nahoru | #1
doucha> O tom obráceném kordu jsem slyšel.

O tom vyvažování, je jasné že pokud Tě to nic nestojí tak to neřešíš, mě taky ne, ale spíš zastávám myšlenku vyvážit ráfek samotný a pak na to nahazovat gumy.

Na příští rok asi testnu sadnu klasik a sadu slicků. Je fakt že jak píše Michaela že ty nahříváky třeba ve víkendovém ježdění celkem dost ušetří.

(reakce na) Slick vs klasika

6.9.2011 v 21:47 | Nahoru | #2
motokuba-keči>
vyvažovat ráfek je nesmysl,ten je prakticky dokonalý.lítá tam jen pár gramů.

vždy to rozhodí guma,bohatě stačí statické vyvážení(taková ta oska položená na ložiskách),preciznější výrobky spolehlivě rozpoznají i 2,5 g nevynáženost

osobně mám k tomuto způsobu větší důvěru,něž k upínání do kleští na digitalní vyvažovačce.v jednoduchosti je síla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist