řešili jsme včera s kámošem dilema, ale chce to názor někoho zkušenějšího než jsme my dva.
Jedná se o toto.
Nejlevněsí slick v rozměru 190/55-17 vychází cca 4tis oproti například klasické měké gumě která stojí 3tis-3500tis jestli je v tom takový rozdíl, který pocítí i hobby jezdec zajíždějící časy Brna kolem 2:30 a na druhou stranu jak je to s životností nového slicku oproti nové gumě.
Další věc, starší slick vychází cca 700Kč jak jsme vyzkoušeli cca 2x25min (max 3x) a pak už je mrtev. Není lepší koupit novou supercorsu nebo bt-003 apod oproti jetým slickům? Jelikož za cca 5 zadních slicků je jedna nová klasika. přežije ta nová zadní guma 5 slicků?
Naposledy editováno 06.09.2011 14:15:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika
O tom vyvažování, je jasné že pokud Tě to nic nestojí tak to neřešíš, mě taky ne, ale spíš zastávám myšlenku vyvážit ráfek samotný a pak na to nahazovat gumy.
Na příští rok asi testnu sadnu klasik a sadu slicků. Je fakt že jak píše Michaela že ty nahříváky třeba ve víkendovém ježdění celkem dost ušetří.
vyvažovat ráfek je nesmysl,ten je prakticky dokonalý.lítá tam jen pár gramů.
vždy to rozhodí guma,bohatě stačí statické vyvážení(taková ta oska položená na ložiskách),preciznější výrobky spolehlivě rozpoznají i 2,5 g nevynáženost
osobně mám k tomuto způsobu větší důvěru,něž k upínání do kleští na digitalní vyvažovačce.v jednoduchosti je síla