paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

6.3.2012 v 21:52 | Nahoru | #1
Bóže to je zase diskuze. Ja jsem najel na varanovi za 3 roky jenom 52 tis. km tak nevím zda můžu taky něco k věci, jako borci co na něm ani neseděli, ale slyšeli.Zapomeň na dogma:
1. Varan žere, stříkačky od 03 jezdí za cca 5-6l sólo, já osobně 4,8-5,2
2. Je to neohrabaná těžká motorka, platí jenom při manipulaci na místě, za jízdy absolutní pohoda blížíci se suprsportu, taky dostávají zmzliny v zatáčkach pěkne na prdel.
3. Ve měste neohrabaná motorka-jsou jenom neohrabaní jezdci
Máš dva metry, na TDM budeš vypadat jak vosa na bonbónu. Nevím jak jseš na tom fyzicky, ale s varanem nemůžeš mít žádnej problém.
Můj švára, na motorkách najeto už možná 25OO km / dvatisíce pět set/, tvrdí, že TDM je lepší. Jo,jo, je to praktik. Taky jsem měl tu možnost, ale já jsem najel na varanovi o něco málo víc km než švára a nemůžu proto hodnotit. Mám totiž málo zkušeností.
Nejlíp bude, když si to půjčíš a zkusíš.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

2.5.2012 v 23:00 | Nahoru | #2
majanko> Přesně jak říkáš, mám najeto na Varanovi přes 80000km a mimo dovolených jezdím s kamarádama zatáčky (složení: K1200R/Ducati Streetf, b-king atd ...). Stupačky mám obroušený a Zahradní město-Vysočanský náměstí ve dvou ráno v provozu za 14 minut (pravda občas po chodníku). Záleří na tom, na co se kdo cejtí. Varadero má na cestovní enuro extrémě pevný podvozek. Jezdím na čistě silničních gumách (Roadsmarty) a sedí jak přibytý. Vlnění podvozku je nepatrně znát až tak okolo 170km/h. Gumy zahodím tak po 10-12tkm, jednou i po 8tkm. Trochu papá olej po té době a spotřeba 6, ale i 9 llitrů. Taky je pravda, ža mi několikrát spadnul při otáčení a jednou mě přehodil parakotoulem do vrat. Padal mi zruky a pozdě jsem ho pustil. 280kg je znát. A že by se mi při prudkým prždění na předku smejklo zadní (jak tu někdo psal), tak to ani náhodou. Při týhle váze je podle mě CBS už nutnost a u Varana je rozdělení brzdných sil akorát. A taky se dá na něm jezdit po zadním :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx


TOPlist