globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 11:48 | Nahoru | #1

Begy píše: XTZ750 má koncepci motoru shodnou s TDM850 3VD (první typ 1992-1995)tam byla přesazená o 180°. Tuhle motorku jsem měl taky a musím uznat že pod 2500 se s tím nedalo prakticky jet. Teď mám TDM850 4TX novější model, tam už je klika přesazená o 270° (stejně jako TDM900) a bez problémů se to zvedá z otáček pod 2000.
Když se jedu volně projet točím +- 2500-4000



Jestli se s XTZ nedalo jet pod 2500 otáček tak jsi měl nějaký totálně rozhozený motor nebo karburátory.pokud je seřízený tak jak má ,krásně táhme už před 2000ot,pokud jde o škubání na nižší otáčky může to dělat i mrtvá řetězovka Pokud jde o servisní přístup tak snad kromě svíček je to všude stejný,to je věčné téma....je pravdou že jsu rozdíly v motorech -3LD-3TD apod...ale je to jen kosmetika,výkonem jsou na stejno..
Jestli někdo jezdí na nízké otáčky tak ať si koupí "Véčko" nezapomínejme že XTZ ,TDM jsou řaďáky stavěné na trochu vyší otáčky,osobně jsem se naučil nejezdit pod 2500 protože potom trpí motor.....ale po troše cviku už jsem schopen vyměnit síčky za 15minut naštěstí jsem to musel udělat jen 2x za 2roky

Naposledy editováno 11.09.2011 11:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #2
asi jsem to nešťastně formuloval. Né že by nešlo, ale motoru to moc nechutnalo. Musel jsem opatrně s plynem. Každopádně přesazení kliky o 270° má na tyhle nízký otáčky velký vliv (teď můžu klidně v 1700 dát plnej a plynule to zrychluje)

Jinak servisní intervaly u 850 jsou ventily 40tis a olej je tuším po 6tis.
Osobně najedu ročně do 10tis, takže olej neřešim a měnim vždy až na jaře (holt barák a rodinka jsou znát )

ale těch 6tis na olej mě přijde od výrobce přestřelených... Olejová náplň TDM850 je 4 litry. Tedy oleje habaděj, pokud vemu že jiný motorky s podobným motorm mají při menším objemu náplně víc, tak...

Naposledy editováno 11.09.2011 12:30:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist