globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

(reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 09:23 | Nahoru | #121
Begy> a jaký má 850 servisní intervali

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 10:37 | Nahoru | #122
JMCH -tak tosi mal napisať hned a bolo by po probleme.Takže si to dajme takto.Varadero asi nezvladneš.Osobne ani ja,by som asi do karburatorovej verzii nešiel.To by som musel zohnať skutočne solidny kusok.Pozeram do profilu a vidim,že maš Transalpa.Prečo sa teda na to nevykašleš,nepošetriš nejake peniaze a po čase si kupiš niečo,čo ťa oslovy.Osobne byť tebou,na 850-tku sa vykašli!!!.Nehovorim že je zla,no za 80000 grošov,zoženieš už 900-ku a to radšej tu,ako 850-tku.Samozrejme,nemam nič proti 850-tke.no prečo isť do staršej verzie,ked aj Varadero staršiu verziu odmietaš.Ak by som sa ja rozhodoval medzi 850-tku,tak radšej Stroma 650-tku,aj ked teda si pisal,že sa ti nepači.No je to 6-rychlostne a ma velmi dobry vykon.Kedže si zabalil verziu Varadera a rozhoduješ sa pre TDM,tak ber radšej 900-ku.Okrem toho,pouvažuj o tom,čo som ti napisal.Ak maš Transalpa 650-tku,byť tebou neham si ju a šetri dalej.Potom,ak sa rozhodneš,ked ju predaš budeš mať ušetrene a možno kupiš uplne niečo ine.
Takže tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 11:41 | Nahoru | #123
black333> tady je problém v tom že TA má k dnešnímu dni najeto nejakejch 63 tis a pokud si ho nechám ještě rok tak na něm minimálně 20 30 tis přibude a mám strach že pak už bude praktici neprodejný, ve finéle kdybych jezdil jen sám nebo s motorkama podobnýho výklonu tak bych si ho i nechal, jenže kluci z party dnes už maj silnější mašiny a pokud se jim chci vyrovnat tak TA musim točit a to se mi moc nelíbý je mi tý moto líto, jináč TDM uvažuji fakt 900, protože co sem se o něm dočet mi vyhovovalo, ten dotaz o kousek vejš byl jen pro zajímavost protože sem se kdesi dočet že snad má mít servisní intervali po 6 tis což by pro mne bylo velice finančně náročný když v sezoně najedu přes 12 tis km. Další věc proč uvažuji o TDM je to že velikostně mi příde stejnej jak TA a ten zvládám naprosto v pohodě (jak manipulace na místě tak jízda s naloženym nebo prázdnym strojem) prostě mi TDM připadá jako větší TA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 11:48 | Nahoru | #124

Begy píše: XTZ750 má koncepci motoru shodnou s TDM850 3VD (první typ 1992-1995)tam byla přesazená o 180°. Tuhle motorku jsem měl taky a musím uznat že pod 2500 se s tím nedalo prakticky jet. Teď mám TDM850 4TX novější model, tam už je klika přesazená o 270° (stejně jako TDM900) a bez problémů se to zvedá z otáček pod 2000.
Když se jedu volně projet točím +- 2500-4000



Jestli se s XTZ nedalo jet pod 2500 otáček tak jsi měl nějaký totálně rozhozený motor nebo karburátory.pokud je seřízený tak jak má ,krásně táhme už před 2000ot,pokud jde o škubání na nižší otáčky může to dělat i mrtvá řetězovka Pokud jde o servisní přístup tak snad kromě svíček je to všude stejný,to je věčné téma....je pravdou že jsu rozdíly v motorech -3LD-3TD apod...ale je to jen kosmetika,výkonem jsou na stejno..
Jestli někdo jezdí na nízké otáčky tak ať si koupí "Véčko" nezapomínejme že XTZ ,TDM jsou řaďáky stavěné na trochu vyší otáčky,osobně jsem se naučil nejezdit pod 2500 protože potom trpí motor.....ale po troše cviku už jsem schopen vyměnit síčky za 15minut naštěstí jsem to musel udělat jen 2x za 2roky

Naposledy editováno 11.09.2011 11:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #125
asi jsem to nešťastně formuloval. Né že by nešlo, ale motoru to moc nechutnalo. Musel jsem opatrně s plynem. Každopádně přesazení kliky o 270° má na tyhle nízký otáčky velký vliv (teď můžu klidně v 1700 dát plnej a plynule to zrychluje)

Jinak servisní intervaly u 850 jsou ventily 40tis a olej je tuším po 6tis.
Osobně najedu ročně do 10tis, takže olej neřešim a měnim vždy až na jaře (holt barák a rodinka jsou znát )

ale těch 6tis na olej mě přijde od výrobce přestřelených... Olejová náplň TDM850 je 4 litry. Tedy oleje habaděj, pokud vemu že jiný motorky s podobným motorm mají při menším objemu náplně víc, tak...

Naposledy editováno 11.09.2011 12:30:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 12:35 | Nahoru | #126

JMCH píše: black333> jen pro zajímavost protože sem se kdesi dočet že snad má mít servisní intervali po 6 tis což by pro mne bylo velice finančně náročný když v sezoně najedu přes 12 tis km.



náročný? olej+filtr = cca 1100Kč jestli je tohle pro tebe náročný tak si větší motorku snad ani nekupuj. Počítám že 12tis Km = prakticky nová sada gum atd... a tam teprve lítaj peníze...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 12:47 | Nahoru | #127

Begy píše: asi jsem to nešťastně formuloval. Né že by nešlo, ale motoru to moc nechutnalo. Musel jsem opatrně s plynem. Každopádně přesazení kliky o 270° má na tyhle nízký otáčky velký vliv (teď můžu klidně v 1700 dát plnej a plynule to zrychluje)

Jinak servisní intervaly u 850 jsou ventily 40tis a olej je tuším po 6tis.
Osobně najedu ročně do 10tis, takže olej neřešim a měnim vždy až na jaře (holt barák a rodinka jsou znát )

ale těch 6tis na olej mě přijde od výrobce přestřelených... Olejová náplň TDM850 je 4 litry. Tedy oleje habaděj, pokud vemu že jiný motorky s podobným motorm mají při menším objemu náplně víc, tak...



JJ ta přesazená klika asi bude znát,taky najedu do 10tis za rok takže to řeším stejně,na jaře výměna,o TDM jsem dost uvažoval,ale po pár projetí jsem se rozhodl pro enduro...přeci jen se to nedá srovnávat,podle mě je TDM už z 80% cesťák a vzhledem k tomum že jezdím dost často polňačky,šotolinu apod.tak jsem bral XTZ,jednak cena,pohodlí na cesty a s menším terénem také nemá problém

(reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 16:43 | Nahoru | #128

Begy píše: náročný? olej+filtr = cca 1100Kč jestli je tohle pro tebe náročný tak si větší motorku snad ani nekupuj. Počítám že 12tis Km = prakticky nová sada gum atd... a tam teprve lítaj peníze...


Tak, tak. Každou sezonu 4 litry oleje,1 fitr a sadu gum. Pak ještě takovou drobnost-30tisíc na benzín. No a pak ob jeden rok řetězovku, destičky, iridiové svíčky. Lepší to nepočítat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

Skvělá odpověď, děkuji! 11.9.2011 v 18:05 | Nahoru | #129
JMCH> TDM 900 má tyto servisní intervaly :
olej (10W-40) + filtr : 10tis.km
svíčky : 20tis.km
ventily : 40tis.km
vzduchový filtr : 40tis.km (já měnil ve 30tis. km - preventivně)
rozvoďák : preventivně v 60tis.km

Ročně najedu 10 - 15tis.km a s těmito intervaly jsem spokojený

Naposledy editováno 12.09.2011 15:11:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 18:14 | Nahoru | #130

Roman_ST1 píše: JMCH> TDM 900 má tyto servisní intervali :
olej (10W-40) + filtr : 10tis.km
svíčky : 20tis.km
ventily : 40tis.km
vzduchový filtr : 40tis.km (já měnil ve 30tis. km - preventivně)
rozvoďák : preventivně v 60tis.km

Ročně najedu 10 - 15tis.km a s těmito intervali jsem spokojený



Tak to je krasa, pro srovnani V-Strom 650:

olej kazdych 6000, filtr kazdych 18000 - divny co?
svicky kazdych 12000 - proc tak casto sakra, SV 1000 ma 24000
ventily kazdych 24000

(reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 18:31 | Nahoru | #131

SirIndy píše:
olej kazdych 6000, filtr kazdych 18000 - divny co?



to není nic nenormálního. TDM850 to má podobně. Olej po 6 a filtr tušim po 12. Ale vzhledem pokud chceš vypustit všechen olej tak musí filtr stejně ven, takže osobně ho měním pravidelně. Těch +-130Kč mě nepos...e

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 18:36 | Nahoru | #132
tak dnes sem se sves tak 50 km na TDM a tak z 90 procent sem rozhodnut pro TDM, jen co mi u něj malinko chybý tak je taková ta véčková hrudost (zrychluje sametově hladce bez zatahání za ruce)

Naposledy editováno 11.09.2011 18:38:05

(reakce na) TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 08:00 | Nahoru | #133

JMCH píše: tak dnes sem se sves tak 50 km na TDM a tak z 90 procent sem rozhodnut pro TDM, jen co mi u něj malinko chybý tak je taková ta véčková hrudost (zrychluje sametově hladce bez zatahání za ruce)


Tak si koupis od Ignitechu zapalko a nechas si ji prenastavit

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 09:30 | Nahoru | #134
jo tak na to mít asi nebudu a časem si na to zviknu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 11:11 | Nahoru | #135
JMCH> Ty té češtině dáváš na frak...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 11:39 | Nahoru | #136
společně s Romanem

TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 15:46 | Nahoru | #137
Ať vybereš TDM nebo Varana, určitě neuděláš chybu. Bude už jen na tobě, která ti padne lépe do ruky. Každá má určité klady a zápory ale v celku jsou motorky na své užití ve své podstatě shodné. Já jsem volil Varadero a jsem spokojen. Byl jsem rozhodnut pro BMW GS a po půjčení na víkend jsem ho zavrhl, protože mi vůbec do ruky nepadl. A to jsem Varana řadil až naposled ze všech motorek, které se mi líbily.

Tak hodně zdaru při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 17:33 | Nahoru | #138
boban01>
v tom případě máš hodně tvrdou ruku. varani do 2003 (karbec) jezdí běžně kolem 8 l, nad 2003 (vstřikování) v průměru 5-5,5 l . Teď jsem měnil gumy Conti Trail Attack po 18 tis.km drží naprosto bezpečně v náklonu až ke stupačce.
XL je super na dlouhé trasy, měřím 190 cm. Manévrování na místě je úměrné váze, tady je lepší TDM (je lehčí). Do terému jsou naprd obě. záleží na tom, k čemu tu motku budeš používat ...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 18:33 | Nahoru | #139

MilanS píše: boban01>
v tom případě máš hodně tvrdou ruku. varani do 2003 (karbec) jezdí běžně kolem 8 l, nad 2003 (vstřikování) v průměru 5-5,5 l . Teď jsem měnil gumy Conti Trail Attack po 18 tis.km drží naprosto bezpečně v náklonu až ke stupačce.
XL je super na dlouhé trasy, měřím 190 cm. Manévrování na místě je úměrné váze, tady je lepší TDM (je lehčí). Do terému jsou naprd obě. záleží na tom, k čemu tu motku budeš používat ...

O té spotřebě varanů s karbcem jdou hrozné řeči jak žerou trávu kolem silnic 8-10 litrů atd. Známý s ním ale jezdí běžně kolem sedmi, podle stylu jízdy.

TDM900 X XL1000V

12.9.2011 v 20:12 | Nahoru | #140
jak to tak vypadá tak minimálně letos bude výmněna pasé, nějak na to nezbejvá budu muset zainvestovat do auta , ale rady se do budoucna hoděj

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

13.9.2011 v 11:34 | Nahoru | #141
Život je otázkou priorit, hlavní je, že i když to není TDM, tak pořád máš na čem jezdit.
Transalp forever

(reakce na) TDM900 X XL1000V

13.9.2011 v 12:47 | Nahoru | #142

Roman_ST1 píše: Život je otázkou priorit, hlavní je, že i když to není TDM, tak pořád máš na čem jezdit.



TOŤ..!

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

13.9.2011 v 15:48 | Nahoru | #143
Kup TDM - má duši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

13.9.2011 v 16:06 | Nahoru | #144
honza_PR>
Co znamená že má duši? Pneu jsou stopro bezdušový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

14.9.2011 v 21:24 | Nahoru | #145

Váňa píše: honza_PR>
Co znamená že má duši? Pneu jsou stopro bezdušový



Taky to nechápu...nezdálo se, že by měla duši....tu mají zcela jiné stroje

(reakce na) TDM900 X XL1000V

14.9.2011 v 21:34 | Nahoru | #146
Smart-H9> Co to znamená a který

Naposledy editováno 14.09.2011 21:41:34

TDM900 X XL1000V

19.9.2011 v 16:50 | Nahoru | #148
všichni co tu chválíte TDM-ky jste vedle jak ta jedle a motorkám vůbec nerozumíte

TDM900 X XL1000V

19.9.2011 v 17:07 | Nahoru | #149
nj již se kaju. Za trest se nebudu koukat týden na večerníček

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

19.9.2011 v 19:39 | Nahoru | #150
všichni co tu chválíte XL-ka jste vedle jak ta jedle a motorkám vůbec nerozumíte
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist