globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak poznat stočenou motorku ?
1.9.2011 v 12:41
ahoj, koukam po dalsi motorce kolem roku 2006 a casto tam jsou kusy ktere maji kolem 10 tkm .. docela tomu i verim u nekterych .. jde o ss .. ale ma nekdo nejaky tip nebo voditko jak poznat ze to tak je ?? .. gumy jsou po tolika km meneny .. retezovku tam muze hodit stejnou jako byla kdyz byla nova motorka .. desticky a tak to same .. je jasne ze pri vetsim opotrebeni to clovek uvidi ze ta motorka ma proste vic ale co kdyz je zachovala vzhledove ? .. diky za kazdy rozumny tip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?

2.9.2011 v 10:42 | Nahoru | #1
Dovi> Bod 1 by měl být poměrně slibný pro zjištění alespoň přibližného nájezdu km. Podle mě by STK měly mít přímo povinnost stav tachometru do protokolu udávat a tyto protokoly by měly být, po zadání VIN, volně přístupné na netu.
Ale na druhou stranu, pokud má někdo v plánu na motorce hodně nalítat a pak jí co nejdráž prodat, tak už si bude hlídat i tohle a před odjezdem na STK tacho stočí na hodnotu o třeba 5-7 tisíc víc, než bylo při minulé STK, aby to vypadalo, že na motorce jezdil, ale nepoznalo se, jak velké porce km motka skutečně mezi STK najezdila.

(reakce na) Jak poznat stočenou motorku ?

2.9.2011 v 11:16 | Nahoru | #2
 

No-limits píše: Dovi> Bod 1 by měl být poměrně slibný pro zjištění alespoň přibližného nájezdu km. Podle mě by STK měly mít přímo povinnost stav tachometru do protokolu udávat a tyto protokoly by měly být, po zadání VIN, volně přístupné na netu.
Ale na druhou stranu, pokud má někdo v plánu na motorce hodně nalítat a pak jí co nejdráž prodat, tak už si bude hlídat i tohle a před odjezdem na STK tacho stočí na hodnotu o třeba 5-7 tisíc víc, než bylo při minulé STK, aby to vypadalo, že na motorce jezdil, ale nepoznalo se, jak velké porce km motka skutečně mezi STK najezdila.



Jasně, souhlas.
Ono když se chce a jsou na to prostředky a čas, tak zfalšovat se dá bohužel skoro cokoliv na světě, nejenom ten obligátní údaj na odometru.

Takže samozřejmě, nedá se ani na ty údaje z protokolů STK spoléhat absolutně, ale je potřeba u té kupované motorky vzít do úvahy všechny dostupné údaje, porovnat je, i jejich věrohodnost, a z toho všeho usuzovat, jestli jsou vzájemně v souladu nebo v rozporu.

Prostě všímat si všech indicií, jestli to do sebe zapadá a jestli to, co do mne prodávající hustí, je reálné - a já v tom případě pravděpodobně jednám s poctivcem a slušným člověkem.
Nebo naopak jestli jsou to všechno jenom žvásty s cílem, aby to kupujícímu domnělému hejlovi ten nepoctivý prodávají už už prodal, a pak po něm potopa.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist