Téma: Motorka bez kompromisů
30.8.2011 v 00:31
Zdravím, název tématu je možná zavádějící, rád bych to vysvětlil.
Mám představu, co chci od motorky, jen nevím, na jakou stranu koukat. Hodně nahlížim do Anglie, někdy zase až do Japonska, ale k tomu později. Jde mi spíš o přibližný nasměrování a nechám si na výběr takové motorky dost času, abych opravdu vybral bez kopromisů to, co chci. Ať to stojí, co to stojí.

Sedlal jsem už pár motorek a podařilo se mi utvořit si určitej názor na to, co vlastně požaduju. Aktuálně jezdím 6ku Horneta a to tím stylem, že i přesto, že na spotřebu neberu moc ohled, přes 7 litrů se horko těžko dostanu, když už si myslim, že za to často tahám
Je to daný jednoduše tim, že se nevyžívám v rychlosti, ale v zatáčkách a zrychlení. Do zatáček jde Hondice nádherně, stupačky brousim jedna radost, ale výkonu má na můj vkus málo. Prostě nerad motor točím. Mám rád okresky (ty zatáčkovitý, ale rozbitý, takže je podvozek Horneta ani můj zadek nemá rád, ale pořád si myslim, že je to malá cena za ten požitek z jízdy). Jakmile vyjedu z divokýho terénu na rovinu, jedu si pohodička, klídek, 80 - 90.. Někdy, když se moc kochám a ujede mi ruka, tak 110, ale pak už se moc kochat nestíhám, tak zase zpomalim. No běda, jak se mi na obzor dostane auto, okamžitě vypálim, předjíždim a s dobrym pocitem ujíždim, ale zas jen do tý doby, než mi zmizí z dohledu zrcátek. A kde je problém? Musim při tom podřadit o 2 stupně minimálně.

No, k věci. Z toho odstavce možná už něco málo vyplynulo, ale napíšu to sem ještě polopatě a srozumitelně.
Chci motorku, která ráda zatáčí a nedělá jí to problém. Nic extra vysokýho, ale ani ten klasickej chopper. Nejezdím dálky. 300 km na 1 zátah a už nemusím další 2 dny motorku ani vidět. Rád sedim vzpřímeně, s nohama pod sebou, ale ne jako na záchodě. Nohy trochu pokrčený, ale ruce natažený a naširoko. Nějak rozumně rozloženou váhu celýho těla, spíš víc na sedačku, než na řídítka. Motor? Nedokážu to popsat jinak - až pojedu tu kochačku a zahlídnu potencionální oběť předjetí, nechci se ve 2000 otáčkách ani dotknout spojky nebo řadičky! Část další věty si převezmu od někoho tady, protože ta myšlenka se mi strašně líbila - chci předjíždět 18 metrový kamiony na 10 metrech, aby se přitom otřásaly stromy a pukaly žáby… A to všechno na otáčky trochu za hranicí volnoběhu. A když to ten motor neroztáhne přes 150? Není to žádná chyba. Jen aby nebyla 130 už nepříjemná rychlost.
Nevím, jak snadno nebo složitě se taková motorka bude hledat, ale určitě to tu nebudu kazit svou konkrétní představou. Budu jedině rád, čím rozmanitější ten výběr bude! Ač to bude znít blbě, nerad bych hned v pár příspěvcích našel 100% shodu pár lidí, že prostě tohle je to ono a že si mám vybrat určitě to a nic jinýho. Mám na to čas, ten přinese i finance, takže radši budu mít na výběr z 10 alternativ. Jestli to pořád ještě čteš, tak právě tebe hledám - člověka, kterého tohle téma zajímá a třeba o tom něco ví. A věřím, že se ty alternativy v těch všech typech motorek najdou.
Doufám taky, že jsem nevymyslel úplně to nejhorší téma na diskuzi, že se bude třeba někdy někomu hodit a nevynesete mě v zubech

1 reakcí na tento příspěvek Motorka bez kompromisů

30.8.2011 v 14:05 | Nahoru | #1
Tak ted jsem z toho tumpachovej - myslel jsem že se mu nechce řadit, že chce brumlat a hned od brumlani mit pod zadekm peklo a to je pro mne jen u objemu 1500 ccm a výš (protože si myslím že ani moje 1300ccm neni žádná hitparáda - no uznávám že to oproti většině motorek jede). pasoval jsem tazatele na VTX1800 s powercommanderem, na novyho Vmaxe, na MT01 (i když co jsem se včera bavil kámošem moc nadšenej nebyl - uvidíme, v pátek se snad svezu, nebo na zmíněnýho Rocketa - prostě nějakou Heavy industry co nemá motor z auta ale spíš od kombajnu. Sportovní 4válce se musí přeci držet v otáčkách aby to jelo - takže doporučovat mu nějakáho sportovního litra ..nevím, 9tka ninja pro mne byla nuda nuda a zajímavý mi to přišlo až tak cca 2-3tis před červeným (samo to neni muj stroj tak to nebylo v ruce,ale pocit po těch cca 20km co jsem to jel jsem nijak odvařenej nebyl - to ta VTX1800 s power commnaderem (mělo to i nejaký upravenáý sání jak na dragstru :) co já vim co všechno) to byla jinčí prdel - měl sem z toho pocity jak z americký káry, tlačí tě motor jako hovado ale běda jak chceš zatočit ...mělo to koule

(reakce na) Motorka bez kompromisů

30.8.2011 v 16:46 | Nahoru | #2
FishX3> jj, s VTX 1800 je prdel! Ovšem rozbitý cesty ráda nemá. Ale v zatáčkách se vyblbnu dosyta a předjíždění je taky zábava - ta mašina dost klame tělem a většina plechovkářů neočekává ža se takovejhle mastodont během pár vteřin rozhejbe z osmdesátky na stošedesát a dokáže pokračovat až hodně přes dvě kila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist