Ty ocelové madla od Renntecu se mi vůbec nelíbí, tak jsem to trochu studoval a zdá se mi, že by to nemusel být až taký problém použít madlo z jedenáctistovky. A řekl bych, že tam bude i lépe vypadat než třeba madlo ze 750ky.
Jaký je váš názor?
Našel by se někdo z jedenáctistovkařů, kdo by mi to madlo třeba nafotil osazené a popsal trochu rozměry a rozteče úchytů? Porovnal bych to s možnostmi mé 550ky.
Díky,
Marián.
1 reakcí na tento příspěvek Madlo spolujezdce na Zephyr 550 vs. Zephyr 1100
Názorně:
rám 1100
http://www.partsdepo...=§ion=247066
rám 550
http://www.partsdepo...l=§ion=27932
Na zadní části 1100 jsou podél trubek na každé straně takové dva obdelníčky se dvěma dírama (jsou v tom navařené matky ze spoda) které ty postrádáš na 550 - základ upevnění držáku k rámu.
Jak vypadá madlo z venčí už víš, z výše uvedených fotek kolegy qqq32.
tady máš parts jak vypadá "kačena" na 1100, bohužel ten plech jsem nikde nenašel jako skoupitelnej náhradní díl, ale baj woko aby sis představil co všechno musíš nastavit nebo převrtat na rámu.
http://www.partsdepo...=§ion=247055
Jinak jen tak mezi řečí, to madlo tam není ani tak pro spolujezdce jako pro "přizvednutí" moto při stavění na centrální stojan. Motorka má přes 260kg, nedej bože když tam člověk má i nějaké doplňky jako Já :o) (padací rámy, nosiče kufrů,..) tak i víc, a je opravdu problém to přes ten "nášlap" na centrálním stojanu přehodit nahoru (třeba to taky bude tím že nemám 100kg).A jen pokud mne paměť neklame na 550 nic takového origo není protože to má jen policajta.
Jinak teď se ke svýmu Kefírovi jen tak nedostanu, ale postupem času ti to klidně rozeberu a pošlu foto jak to vypadá, pokud se do toho chceš opravdu pustit.
Díky za detailní rozbor, BattleDragon. Je vidět, že jsi viděl obě prdelky, takže víš, o čem mluvíš
Domníval jsem se totiž, že celá přestavba by byla právě jen v navaření „takových těch dvou obdelníčků (hranolů) se dvěma dírami (jsou v tom navařené matky ze spoda, nebo přímo v těch hranolech navrtaný závit – moje myšlenka)“ na podsedlový rám v závislosti na rozměrech úchytů madla… Nemusela by se tedy měnit celá „kečena“. A tím, že 550ka má „kačenu“ plošší, by bylo více prostoru pro rukavice…
Nevím jak by to esteticky vypadalo ze zadu, ale z boku by to mohlo být ok, jelikož zadní linie sedel z boku vypadají hodně podobně…
Asi by to opravdu chtělo postavit oba stroje vedle sebe a přímo to poměřit…
Neznáte někdo někoho s 1100vkou z okolí Kladna?
Nebo i ten Liberec není až tak daleko, BattleDragon. Kdy by jsi tak měl možnost se, na to podívat? Že bych se u tebe stavil?