globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.
Zdravím,
tenhle příspěvek možná někomu bude připadat hloupý, či směšný, tak ti z vás prosím nereagujte.
K věci: chci "novou" motorku, ale nejsem schopnej si vybrat jen podle vzhledu a tech informací, popř z zkušební projížďky při koupi. Chtěl bych se na motorce svízt, než si ji koupim - alespoň tak 20 - 30km. Jedná se mi konkrétně o Suzuki DR600 (nebo DR 650), GS500E.
Popřípadě jim podobné - dr 650, xt 600, či gsx 550. Sou to všechno starý vrány, to vim.
Představa je asi taková: já pojedu na vašim stroji a vy na mé J 639, zaplatim benál a pokecáme o tom, jak se to sere
Snad se najde dobrá duše z Prahy, či stř kraje
Klidně pište zkušenosti s provozováním endura typu dr na silnici.

E: "tenhle příspěvek možná někomu bude připadat hloupý, či směšný, tak ti z vás prosím nereagujte." je první věta, tak ji prosím dodržte

Naposledy editováno 24.08.2011 21:06:41

1 reakcí na tento příspěvek Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 15:31 | Nahoru | #1
Dobře,provoz DR na silnici:
Letos zatím 12tis km.
Dojel jsem starou E07(1tis km),nasadil novou najel 11tis,ted E09
2x jsem udělal olej+filtr.
Vyměnil svíčky 2ks
Vyměnil spojkový lanko,preventivně,neměl jsem tam origo.
Jinak jen jezdí - vedro,zima,voda a stále jede.
Spotřeba od 4 do 8,jinak jezdím těch 5-5.5
Momentálně naj. 113tis km

Naposledy editováno 24.08.2011 15:33:10

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 16:33 | Nahoru | #2
Myšlenka dobrá!!! Proč kupovat něco, co ti třeba nebude vyhovovat a chceš to prodat po 1000 km...Existují půjčovny, ale to je poměrně drahá varianta. Fandím ti mi-psi a snad se podaří.

1 reakcí na tento příspěvek Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 16:45 | Nahoru | #3
Chceš koupit motorku? Zaplať na ni zálohu 100% a jeď se na ní projet. Přivezeš to v třískách? Tvůj problém.
Já když kupoval TDM, složil jsem plnou kupní cenu u prodejce a projel se na ní 20km, než jsem ji koupil.

(reakce na) Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 17:21 | Nahoru | #4

seikos píše: Chceš koupit motorku? Zaplať na ni zálohu 100% a jeď se na ní projet. Přivezeš to v třískách? Tvůj problém.
Já když kupoval TDM, složil jsem plnou kupní cenu u prodejce a projel se na ní 20km, než jsem ji koupil.



jasan, je to vždy jen o dohodě. TDM jsem měl asi hoďku a u CB jsem se klučinou dohodnul , že ji prostě chci pořádně projet a měl jsem ji celou neděli ....večer jsem poslal SMS že ji beru.

Samozřejmě to vše proti plné záloze a s patřičným papírem abychom byli oba krytí pro případ např nehody.

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 17:24 | Nahoru | #5
jinak mi (děkuji KanXi) pujcil svou ZRX 1200 i kluk co neprodával, vlezl jsem na fórum této motky a oslovil je.

...a říkám si že 20km snad motku projede každej kupující ne? vždyť to je cca 30min. Přijedeš , složíš prachy a odjedeš, než dopiju s tvou mladou kafe, jsi zpět :)

1 reakcí na tento příspěvek Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 21:04 | Nahoru | #6
copak o peníze mi nejde, ty bych měl v hotovosti Ale když sem kupoval motorku, tak mi ji beztak nikdo nechtěl půjčit dál než do další ulice. I proti záloze..
No ale zkusim to tedy, až si vyberu nějakej kousek. Tady se holt nikdo asi nenajde. Na jednu stranu to chápu, na druhou mě to mrzí Kor když se jedná o moto v hodnotě 20tis.

Kdyby se někdo našel tak pište.

(reakce na) Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 21:05 | Nahoru | #7

Dědek. píše: Dobře,provoz DR na silnici:
Letos zatím 12tis km.
Dojel jsem starou E07(1tis km),nasadil novou najel 11tis,ted E09
2x jsem udělal olej+filtr.
Vyměnil svíčky 2ks
Vyměnil spojkový lanko,preventivně,neměl jsem tam origo.
Jinak jen jezdí - vedro,zima,voda a stále jede.
Spotřeba od 4 do 8,jinak jezdím těch 5-5.5
Momentálně naj. 113tis km


Dík, aspoň něco. Spíš mi pověz, jak se s tim dá jezdit rychle. To je důvod, proč si nemůžu vybrat. Nechci nic extra rychlýho, ale na rovinkách bych si rád přál 100 - 120 bez mučení motoru.

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

24.8.2011 v 21:10 | Nahoru | #8
Jó, kdybys byl z mojeho kraje, nebyl by problém. Takto bohužel..

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2011 v 00:59 | Nahoru | #9
GS 500E je dost podobná jako ER-5, akorát menší a "jen" vzducháč. Při rychlostech jaký uvádíš si motor pohodově přede. Já na tom nikdy neseděl, ale má to zhruba o 7 koní míň než ER-5, skoro ten samej obejm, taky 6q. Co ti můžu napsat o ER-5tce: spotřeba od 4 do 6ti litrů (pořád plnje knedlík po dálnici, což se rovná rychlosti 170-180 km/h). Pro tu motorku je 100-120 naprosto pohodová rychlost. Neřeknu ti přesně jaký to točí otáčky, už jsem na motce nejel přes měsíc a půl, ale určitě jsou otáčky při 120 pořád dost pod hranicí otáček, dokud ještě narustá točivej moment (což je tuším 7200, maximální výkon při 9000, točí to až 10500 otáček). Pokud po tom chceš mega výkon, tak při stovce můžeš ještě v pohodě z šestky podřadit až na trojku. Pro běžný situace při předjíždění na dálnici, nebo i na okresce, pokud není extra provoz se dá v pohodě jezdit pořád na 6tku. Pokud tomu chceš zatopit pod kotlem, doporučuju většinou podřadit na čtyřku při těch 100-120, jelikož zase extra krou'ták to nemá, takže se to musí dohánět otáčkama.

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 11:14 | Nahoru | #10
ja mel 2 sezony DR650 SE, maximalka byla nekde u 160km/h takze 100 - 120 jezdila uplne v pohode s rezervou. byl to neznicitelnej drzak, naprosto blbuvzdornej, spotreba od 3,5 - 7l na silnici, offroad 10l, podvozek takovej nijakej mi prislo, brzdy slabsi, ale brzdily. jinak doporucuju!

Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #11
GS500, spotřeba 3,5-5,5 při normální jízdě, nejčastěji okolo 4,5, nejvíc 8,5 ale to byl extrém, vzducháč - bezúdržbové v podstatě, nemusíš dávat pozor přes zimu na zamrznutí, velké negativum servis po 6000 km včetně kontroly vůle ventilů, které jsou ale vymezené podložkami a ne po staru přes šroubky jako třeba na ER-5, brzdy dostatečné, problémy začnou být třeba při ostřejší jízdě ve 2, nebo s batožinou, další negativum - přední vidlice, je měkká a postupem času člověk zjistí, že v zatáčkách to není taková jistota. Je to spíš takovej malej cesťák než sportovní stroj, tachometrové rychlosti a otáčky na 6 : 90 4500, 130 6500, 160 8000, 180 9000, 200 10000, pod 3500 ot začíná cukat, nad 9000 už to zase nemá moc smysl (max výkon v 9200, max toč. moment v 7800). Tyhle motory jsou prý nesmrtelné i při hodně nevybíravém zacházení, jen občas trpí na vůli ve vačkách - dá se vymezit (podložká á 150 kč - na každé vačce 2), projevuje se to klepáním - na youtube je dost videí a i tu se to čas od času řeší. Můžou ale brát olej, kór když je někdo honí za studena atd. Servis si doma zvládneš dělat sám, jestli máš alespoň základní zkušenosti z jawy, použitých dílů najdeš na internetu taky hodně.

Ámen.

1 reakcí na tento příspěvek Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

26.8.2011 v 13:40 | Nahoru | #12
Díky, takový info se hodí. Potřeboval bych ještě najít nějakou tu dr, kterou bych moh projet. Jestli to klapne, tak se svezu na er5. Ale řekl bych, že vím, co od tý 500 očekávat, ale jak se bude chovat to dr je spíš to co mě zajímá. Terén mě táhne, ale jestli nakonec nebude lepší mít dvě velký motorky..

(reakce na) Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

27.8.2011 v 06:55 | Nahoru | #13
mi-psi> Letos sem řešil problém jestli er5 nebo gs500 a nakonec sem koupil gs500e a nelituji spotřeba pod 4L při jízdě do 110km/h slušný výkon .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

15.1.2012 v 20:10 | Nahoru | #14
mi-psi> Čau,tak jak našel si někoho? Já bych ti vyhověl,ale problém je,že mám dr-ko bez pp. Jezdím jen terén.

(reakce na) Půjčení DR600, GS500E, popř podobné.

17.2.2012 v 11:05 | Nahoru | #15
DRko není špatná volba, ale horší je to dneska se stavem. Když jsi pátý majitel a motorka dostávala do těla, vypadá podle toho. Pokud někdo nekontroloval olej, může být chycená vačka a vahadla a jak do toho jednou vlezeš, tak se zastavíš u generálky a to není zadarmo. Pokud ale koupíš udržovaný kus a budeš se o něho starat (olej s filtrem a ventily co 6 tisíc, plus dopínat řetízek vyvažováků) odmění se spolehlivým provozem. Navíc ten pocit z jízdy na jednoválci nemá chybu. Do 130ti je s tím bezbolestná cestovní rychlost. Maximálka bude kolem těch 160ti. Když není vylítaná nebo rozeštelovaná, měla by žrát do 5,5 litru. Já s tím jezdím od 4 rovných, při lehké ruce po 5,5 brzda plyn. Přední brzda je hodně slabá, ale dá se tam namontit brzda z první DR 650 a ta už celkem funguje. Projel jsem s ní půl Evropy a musím říct, že mě pořád fakt baví.

To GS není špatné, ale je strašně maličké. Nevím kolik měříš, ale pokud víc než 170 cm, tak na to rovnou zapomeň. Má stejné koně co DR a menší krouťák. Celkově je třeba jej víc točit. Není to špatný stroj, ale v tomto segmentu bych si asi pořídil hondu CB 500, která z těch pětikil jede asi nejlíp.

Kdybys chtěl nějaké info o DR 600, tak mi písni vzkaz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist