paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
10.8.2011 v 12:21
Z dnešních hledisek "výkonnostní podvýživa", ale :
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .

Naposledy editováno 11.08.2011 20:51:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 16:58 | Nahoru | #1
2stroke> :

Jak bych mohl neodpovědět bajkerovi,zajímajícímu se o DVOUTAKTY Suzuki a navíc mu v "nicku"
chybí do mýho "2strokera" jen to "r" ... !???
Musím Tě, Stroku, "trochu rozebrat" Nedívej se na ceny nových bajků,kterých "leze" z
fabrik ročně sta(?)tisíce - DVOUTAKTY, navíc GP500-repliky (jako ty ze 2.pol. 80.let)
UŽ NIKDY (!!!) a NIKDO (!) vyrábět nebude, těch bude,BOHUŽEL,jedině neustále ubývat ...
Už já, v tom r.2008 jsem zaspal a než jsem se ke koupi dostal,stala se z RG500 (zaprvé)
IKONA a (zadruhé) SBĚRATELSKÝ KUS. Než jsem se vzpamatoval z mýho odchodu do předčasnýho dů-
chodu, v nabídce na webu jsem nacházel hlavně zámoří a z EU se málem nikdo neobtěžoval mě
na moje reakce na jejich inzerci byť jen odpovědět...
Já za ni dal 7.000,- (JINAK "VIZ" MÁ ODPOVĚĎ VlastíkoviPlamínkovi!) a než jsem ji "otesto-
val" (jestli jsem nekoupil "motorický šrot",protože na GO motoru už bych v životě/bylo mě
tehdy 64/nedal dohromady peníze!), prožíval jsem "pořádný muka"... Neřeknu KDE jsme ji
s mladším synkem/35, GSXR1000K5/ testovali, to je "tresorová informace",ale výsledek (zase
viz VlastíkPlamínek) mě uklidnil. Je na ní pár "špeků", ale o nějakých hrůzných poruchách
motoru nevím a zadírání už vůbec ne! Má oddělené mazání (plnou synt.Castrol mě doporu-
čili RG500-magoři z Anglie!) a jediný nešvar tohoto mazání je(po těch létech) protékání ole-
je do karburátorů a někdy až do klikovek (z nádrže přes čerpadlo),když zpětné ventilky na
karbecech (kulička+pružinka) netěsní,především při delším stání.
Ventilky se dají koupi. Stojí sice "dost" ale výsledek stojí zato, protože s věkem se "kou-
řové starty"jízd postupně mění v obtížné startování,když v karburátorech nashromážděný olej
"zaflákne" svíčku/svíčky... Tato "porucha" (spíše nectnost)starých RG500 tkví v takové
´lapálii´, že kuličky olej.zpět.ventilků vibrují (jezdí se "na citovku" 5-8tis.ot/min a na
"sport" 6-10) a původní jejich dosedací ploška v kuželovém sedýlku prostě přestane být kru-
hová, no a kulička je koulí pořád - je to samozřejmě úplně obyč.ložisková !)...
A CO SE TÝKÁ Tvého příkladu nabídky na mobile.de : být Tebou, "jdu do toho" - ty kilo-
metráž klidně může být pravdivá (moje, r.v.1986!,měla 15.300) a to, že je to "Erstezula-
sung" 04/1989!!!, tak to bych taky rád... Hodně napovídá stav/vůle přetáhlování
řazení, protože i kdyby to někdo "imrvére" mazal,tak ty mini-čepy (prům.6mm?) si vůli v těch
hliník.pákách "vytlučou" (zvlášť po nějakých 30/40 tis.km!).
Pozor však na t.zv."napadení kutilem",či opravu po nějaké havárce : ten dvoureflektor měly
GSXRy a ne Gammy ! Jinak opticky je to "mazel" . (Uff, to ´su nadřené´... ).

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #2
IvanDvoutakťák> No tak to GO motoru na 2T zase tak draho nevyjde, teda v porovnání se 4T...no i když, V4 ve 2T se v servisech moc často nevidí - no ale stejně, vybrus stojí pár korun, pochybuji, že to bude mít Nikasil...pístní sada (píst, kroužky) vyjde tak do 5000 - výbrusy a a pístní sady - cca okolo 22 000...no k tomu GO klik - naštestí to není třívalec, tak by s tím nebyl zase problém, no ale to je otázka (počítal bych tak 5000 za jednu kliku) - no, ja bych řekl, že pokud si člověk ten motor udělá sám, tzn. jenom na nejnutnější věci (výbrusy, kliky - vyvážení, nové ložiska atd.) si někoho sežene, že by se měl se všemi těsněními, ložisky, gufery atd. vlézt bohatě do 40 000...

Jinak neznáš se náhodu s Mirem z Motomira z Těšína, teda s jedním ze zaměstnanců, jezdím tam přezouvat, no a tak před 2 lety mi říkal o někom z Brna, kdo si RG 500 koupil ...

No, hele, ono zase 7000 Eur až tak moc peněz není (třeba v porovnání s prodejní cenou NR 750 od Hondy - cca 2 000 000 kč ...nedávno jsem byl v Týně nad Vltavou, mají ji tam v Honda servisu, tak to mám přímo od zdroje), ale pro mě teďka je...no bohužel ...a raději bych nejdříve chtěl Suzuki GT 550, klasika mě bere přeci jen trochu více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 21:31 | Nahoru | #3
IvanDvoutakťák> Prosím tě kup si novou klávesnici. Na té, co máš teď se občas z nepochopitelných důvodů zasekne Shift.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma mira76 12 7.1.2012 v 08:41 bob750
Suzuki rg500 pánové není to škoda? Suzuki RG 500 Gamma mira76 23 10.11.2011 v 12:33 IvanDvoutakťák


TOPlist