uvazujem momentalne o kupe dalsej masiny.Vzdy sa mi masina viac pozdavala pokial mala retro vzhlad-takze mam vo vyhlade Yamahu Dragstar 1100 custom.Trochu protiklad, ale masina, ktora ma z nejakeho dovodu zaujala je Suzuki M800.Mate niekto skusenosti s oboma, ze viete porovnat.Najlepsie je samozrejme sa zviest, ale nie kazdy moznost ma-takze pocuvam co cudzie skusenosti nahovaraju :)
Pre mna to naviac bude prechod z masiny, ktora mala cca 170 kg, do vahy cca 270 kg-tiez som zvedavy aky to bude prechod...
---naviac ta M800 by ma lakala mozno ako solo jazdca, ale masinu mam na to, aby sme cestovali s priatelkou a tam uz suza asi az taka vhodna nebude...
Dik za info a cesty bez nehody..cavte
Uzavřeno 27.08.2011 v 19:50 uživatelem GoroGT
Naposledy editováno 06.08.2011 20:55:35
1 reakcí na tento příspěvek Ktoru masinu
M800 - 39kW
Drag - 46kw
potom brzdy, které u M8oo nejsou uplně oblíbené
M8oo - předek kotouč, zadek buben
Drag - předek 2x kotouč, zadek kotouč
Potom rozdíl v maximálce (drag o cca 12 km/ víc)
A pak chlazení, m8oo voda, drag vzduch (někdo tvrdí, že vzduchy mají lepší zvuk)
A potom naco se u cruiserů hodně hledí je vzhled.
Drag je prostě klasika, zatímco M8oo je taková sportovější - v tomto případě bych volil M8oo ikdyž ostatní parametry směřují spíš k Dragovi
Vitic píše: Rozhodně rozdíl bude ve výkonu:
M800 - 39kW
Drag - 46kw
potom brzdy, které u M8oo nejsou uplně oblíbené
M8oo - předek kotouč, zadek buben
Drag - předek 2x kotouč, zadek kotouč
Potom rozdíl v maximálce (drag o cca 12 km/ víc)
A pak chlazení, m8oo voda, drag vzduch (někdo tvrdí, že vzduchy mají lepší zvuk)
A potom naco se u cruiserů hodně hledí je vzhled.
Drag je prostě klasika, zatímco M8oo je taková sportovější - v tomto případě bych volil M8oo ikdyž ostatní parametry směřují spíš k Dragovi
jen dodam par postrehu:
M800 ma lepsi umisteni budiku, nemusi se tolik sklanet pohled od silnice
M800 se pocitove trochu lip vede do zatacek, ovsem je to jen muj pocit, asi to souvisi s potrebou trochu sportovnejsi jizdy, aby to jelo stejne. Tech 16Nm tam oproti XVS1100 prestava schazet az kdyz se motor trochu vytoci.
M800 ma u sedla sirsi nadrz a o par cm dal stupacky (smerem k prednimu kolu), takze pro nekoho s kratsima nohama to bude znatelne vyssi posez s uplne natazenyma nohama (to poznas pak na delsich cestach).
Co se tyka brzd, XVS1100 ma navrch, prestoze na drakovi zadni prakticky vubec nepouzivam, je dobry vedet, ze tam je a na cruisera docela ostra. Na M800 se na zadni radsi vubec nespolehat. Predni sice brzdi docela dobre, ale proti XVS1100 tam ten druhy kotouc preci jen chybi. Motor na M800 ma sportovnejsi charakter, trochu to laka ke sviznejsimu projizdeni zatacek, ale ty brzdy to zase srazi zpet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |