vloni na podzim jsem ji nechal seřídit + podtlaky + karbce + ventily + nové svíčky. Teď, když stojím na červenou(nebo na žlutou :D ) tak na volnoběh se chvílemi jakoby přibrzdí motor - klesnou otáčky na cca 1-2 vteřiny a pak se to vrátí do normálu= a to se dokola opakuje. Teď mi i poprvé chcípla, jinak to je tak tak, ale nechcípne.
Tak jsem ji nechal vycgladnout a pak zkoušel osahávat svody a druhý z leva zaostává - není zcela studený = když by mi ostatní svody uškvařily kůži, tak tenhle mi ruce trochu zahřeje, ale nespálí.
Čím to je? Předem díky..
PS: Prosím bez poznámek od dvouválcůů :p
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F jede na tři válce..trochu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F jede na tři válce..trochu..
je svod studenější. To už není volnoběhem, ne? Nebo to má tak markantní vliv?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F jede na tři válce..trochu..
Kámoš měl na RFu r.v. 92 upadlé a zoxidované kontakty na cívce zapalování, motor jel na tři válce, už jsou to hold starší kousky a takové věci se u nich prostě stávají
Co je u dvouválců špatného? Nějak nechápu
Naposledy editováno 06.08.2011 19:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F jede na tři válce..trochu..
zdenofido píše: noxi> Že jede na tři válce a klepe se jak ratlík snad poznáš ne? Zkontroluj jestli pálí svíčka, že je nová neznamená že je ok. Pokud nepálí vyměň ji se svíčkou z vedlejšího válce- svíčka může být ok, ale cívka ne. Pokud svíčky pěkně pálí nemá to šťávu- zkontroluj palivo- příslušný karbec může být přicpaný. Pokud máš kde a pokud pokud jsi manuálně zručný potud to můžeš udělat a zjistit doma- hlavně nic neměň, neseřizuj ale pouze rozeber, zkontoluj, vzduchem (kompresorem nebo ústy a hodně jemným drátkem, např jedním drátkem z roztřepeného lanka z jízdního kola) vyčisti a zpátky sestav. Pokud je karbec ok a stále nejede jak má může mít válec slabší tlaky ať už špatným nastavením ventilů, nebo může být některý podpálený atd atd to je pak lepší to už nechat servisu který ti toto včetně přeměření tlaků zjistí- udělá a ví co dělá.
Kámoš měl na RFu r.v. 92 upadlé a zoxidované kontakty na cívce zapalování, motor jel na tři válce, už jsou to hold starší kousky a takové věci se u nich prostě stávají
Co je u dvouválců špatného? Nějak nechápu
Dík, mrknu na to.
Proti dvouválcům nic nemám, ale na jiné diskuzi měli příspěvky typu:
Neztěžuj si. Já mám dva a jede to.. Ok? Jinak s nimi vše v pořádku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F jede na tři válce..trochu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F jede na tři válce..trochu..
Lubos92 píše: noxi> Už se přišlo na to, čím to bylo?
Četl jsem tu pár diskuzí a většinou byl problém v tryskách, tak uvidím.
To, co psal Blix je blbost - musel bych řešit jen volnoběh. A ten při
přidání plynu díky podtlaku rezignuje, takže nemá žádný vliv při jízdě.
Jinak ještě nebyl čas. Teď v úterý projdu palivový systém s karburátory,
svíčky, kabely, cívky a pak to tu dám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |