globalmoto_kveten





Téma: Kompletní repas enduro mx
 
4.8.2011 v 16:11
Tak sem kačku umyl po RBR a postupně sem začal procházet a zjištuju že nejaká práce na ní bude. A když už se do toho pustím tak pořádne at to nemusím delat pořád dokola. Téma zakládám proto abych na neco nezapoměl a při určitých vecech si nechal a poradit a třeba až v zime budete dávat do kupy vaše stroje tak se vám informace zde nastřádané budou hodit.

Začnu otázkou co si myslíte o sedadle s takovým tím výstupkem, když sem sundal potah, jestli to zrovna dočalounit a udelat tam ten hrb. Někdy mám pocit že by se mi moc hodil, ve výjezdech a sjezdech

Dál jakej je rozměr zadních ložisek v kole na KTM 250 EXC rv 2008 a jestli sou tam dve nebo tři?

Dál co muže stát elox brejlí a kde tady kolem Brna to delají, slyšel sem neco o Velké Bíteši.

Dál jak nejlíp zaizolovat vylepšit "štekry" el. minizásuvky abych předešel zasírání blatem.

No pustil sem se do toho fest ale tak za deset dní bych to chtel mít hotový tak snad to pujde. Motorku si chci asi ještě sezonu nechat a i kdybych ji prodával tak at trochu vypadá.

Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 16:39 | Nahoru | #1
Elox se uctuje podle plochy, stoji to par korun. Dulezity je ale, aby pak byly dobre zavreny pory, jinak je to naprd. Pokud mas brejle hodne omlaceny, sel bych radsi do komaxitu, bude to vypadat lip.

Ohledne tech konektoru jsem na WRku menil nektery na homo. svazku za Supersealy (SRS) a zatim bez problemu.

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 16:53 | Nahoru | #2
díky další otázka nemá někdo na brzdovou páčku na brembo takový to malý černý nastavovací kolečko? nebo nevíte jestli to jde objednat zvlášt v ktm?

Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 20:53 | Nahoru | #3
Pokud si myslim, ze se do konektoru muze dostat bahno, omotam ho klasickou izolackou.

Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 21:10 | Nahoru | #4
ty kontakty by šly zadělat "samosmršťovačkou"

Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 21:14 | Nahoru | #5
porovnal sem podsedlovku, nechám srovnat chladiče, ložiska v kolech, natahám nový dráty který sou prodřený, vyčistit plasty, promazat brzdový třmeny, vatu ve výfuku

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 21:15 | Nahoru | #6
další poznatek, řidítka z roku 1998 sou pořád rovný jako když střelí.. myslím že po tolika letech uspěch.

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

4.8.2011 v 21:54 | Nahoru | #7

Kubajz438 píše: další poznatek, řidítka z roku 1998 sou pořád rovný jako když střelí.. myslím že po tolika letech uspěch.



to jo

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 08:48 | Nahoru | #8
Kubajz438> to štelovací kolečko jsem potřeboval na spojkovou páčku a v KTM mi rekli že jedine s celou novou páčkou samotný neprodávaj.

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 09:31 | Nahoru | #9
na partsdepot sem ho našel ten štelovací segment za 300 hmm.. tak ten nejak budu muset opravit bo tři kola za to nedám.

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 09:37 | Nahoru | #10
Zdar závodníku

Výstupek na sedle mě taky zajímá, ale řešil bych ho napřed zkusmo kostkou molitanu a amerikou
Jinak luxusní materiál na potah mají v Řempu :)

Ložiska dozadu jsou dvě, jsou to 6005 2RS, ale nekupuj si ZKL, ty nevydrží. Na jedný straně je segrovka
Gufera jsou 32X47X7

Elox na brejle bude vědět Vlasta

Na izolování štekrů mrdám, stejně to neuděláš nikdy tak dobře aby tam vlhkost nevnikla..
Jediný co dělám tak oblepit páskou zámek řízení, aby voda nemohl adovnitř

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 09:37 | Nahoru | #11

Kubajz438 píše: na partsdepot sem ho našel ten štelovací segment za 300 hmm.. tak ten nejak budu muset opravit bo tři kola za to nedám.


kup u Brumle celou páčku, to bude tak za 180,-

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 09:53 | Nahoru | #12
no to je ono přepíšu do poznámek a hrnem Brnem zařizovat nakupovat

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 09:56 | Nahoru | #13
Zdar závodníku

Výstupek na sedle mě taky zajímá, ale řešil bych ho napřed zkusmo kostkou molitanu a amerikou
Jinak luxusní materiál na potah mají v Řempu :)

asi bych to chtel, v dlouhým výjezdu kde už na motorce jen vysíš by ses hezky zapřel a to stejné dolu z pořádnýho kopce, nesjíždel by si na nádrž po tom rumunsku kde to bylo jenom o tehle serpentýnách furt nahoru nebo furt dolu si myslím že by ušetřil hodne sil. jen nevím přesne ve kterým místě a jak velkej.

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 10:09 | Nahoru | #14
Izolování kabelů jsem vyřešil tak, že jsem vše natvrdo spájel a omotal izolačkou.

Pro montáž/demontáž pak je potřeba jen nová izolepa a pájka.

Naposledy editováno 05.08.2011 10:14:50

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #15
ses do toho pustil během sezony, koukám rumunsko ji dalo zabrat

Kompletní repas enduro mx

5.8.2011 v 13:29 | Nahoru | #16
ba né budu ji mít hotovou myslím tak do deseti dnů, stejne přes prázdniny me to neba v tom horku a v rumunsku vlastne žádná ujma na motorce. jen sem stratil jednu mřížku chladiče, jednu přasku na bote, a o centáček ohnul podsedlovku vojel jedny zadní desky, dvakrát vymenil olej. na rumunsko sem mel motorku udelanou aby fungovala stoprocentne jen byla už dobytá a vošklivá tak ted udelám ten zbytek aby jí to slušeloa pak v zime asi motor, píst ojku ložiska.

2 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 14:20 | Nahoru | #17
uspěšně pokračuju, pískováním a lakováním rámu, rovnáním chladičů výměnou ložisek v kde čem, poradte, kde sehnat závlačky do brzd? které zajištují kolík s destičkama? KTM je nabízí společně i s tím čepem za 800 hm

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 14:48 | Nahoru | #18
..něco jako ty jsem dělal taky s mojim wr .. pár fotek v profilu, avšak už nikdy bych se do toho nepouštěl..

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 15:28 | Nahoru | #19
Android.wr> pročpak? když nemluvím o motoru ten me čeká v zime a tomu neuhnu tak sem na cene max dva tisíce a práce je to krásná, užasná skládačka delal sem takhle už jednu husqvarnu a v pohode. nerad jezdím na šrotu a bohužel cca 150 mth už motorka není pěkná tak takhle zase hezká bude

Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 15:45 | Nahoru | #20
J to máš pravdu .. je to nádherná práce. Je to moje první taková tvorba a jde o to že časem mě začla štvát každá oděrka nebo otluk od šutru .. nakonec to vypadá zase stejně
Enduro je prostě enduro...

Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 16:15 | Nahoru | #21
apropo nemá doma nekdo rozbitou nádrž? potřebuju kousek toho plastu na zavaření jedné nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 22:04 | Nahoru | #22

Kubajz438 píše: uspěšně pokračuju, pískováním a lakováním rámu, rovnáním chladičů výměnou ložisek v kde čem, poradte, kde sehnat závlačky do brzd? které zajištují kolík s destičkama? KTM je nabízí společně i s tím čepem za 800 hm



GoldFren, za pár korun...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 22:08 | Nahoru | #23
Čistíte někdo gufera v kolech po závodech a extrem bahně nebo až se načne ložisko, tak to vyměníte celé? Mi připadá, že to měním nějak často...

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

8.8.2011 v 23:29 | Nahoru | #24

Kubajz438 píše: poradte, kde sehnat závlačky do brzd?



vázací drát velmi dobře poslouží.

530argumentů> až v guferách začínají mít lehkou vůli distanční válečky, tak začínám přemýšlet o nových guferách .

Naposledy editováno 09.08.2011 11:00:24

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

9.8.2011 v 06:50 | Nahoru | #25
530_argumentů> já teda joo po nečem vetším to rozeberu a vyčistím a dám novou vazelinku

1 reakcí na tento příspěvek Kompletní repas enduro mx

9.8.2011 v 21:14 | Nahoru | #26
zdravim,kolik bych mel zajet mth motor po pistni sade nez budu moc otevrit na plny vykon KTM 450 exc 05 ?

Kompletní repas enduro mx

11.8.2011 v 22:45 | Nahoru | #27
Jak jsem si přečetl ten úvodní příspěvek, tak jsem si hned vzpomněl na tohle:



Pardon .

(reakce na) Kompletní repas enduro mx

8.9.2011 v 20:56 | Nahoru | #28
MártyEXC> 250 km stači
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist