globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak se na tom vlastne jezdi?
2.8.2011 v 14:35
muze nekdo povypravet jaka je benelka ve skutecnosti..?

Libi se mi. Design skvelej, motor originalni a 1130 tornado uz ma i kone..celokapota, takze na tom nefouka pripadne neprsi (ne moc..).
Spotreba me nezajima.

Zajimaji me jizdni vlastnosti.
Brzdy radialni brembo urcite 1A, ale jak se na tom jezdi celkove? Jaka je v porovnani s Japoncema, nebo s RSV1000? (ducati ani MV jsem nikdy nemel tak mi porovnani s nima nic nerekne)

a jak je to se servisem? O apriliich koluji ruzny zvesti.. jedni chvalej jini nadavaj, jen malokdy kricej ti co to nekdy meli... Tak me zajima na co je narocna servisne.. pripadne zda (dokud nepadne) je servis proste servis.. vymena spotrebaku atd a hotovo.. jako u japoncu a aprilie..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 14:40 | Nahoru | #1
nooo zrovna na benelli tu byly dost nechvalne recenze co se spolehlivosti a servisu tyka, je to krasny, ale asi bych to nechtel...

treba DavR1 rikal ze par kousku co prodal bylo vylozene pruserovejch a od te doby od benelli ruce pryc, ze z tehle italskejch exotickejch stroju rozumne funguje MVagusta.... coz zrovna on je jeden z mala co tu bude mit dost zkusenosti a necuca si ty info z prstu...

je fakt krasna, ale na zaklade tehle info bych se toho bal... ale zas jetej kousek kterej jeste dneska funguje muze byt znamka ze je to ten povedenej ... a ze uz veskere chyby byl v predchozi dobe majitel nucen vyresit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 14:50 | Nahoru | #2
assassin> no... prave se tu objevila v inzerci jedna 06 za 100tkc.. ale mam pocit ze uz tu nedavno byla.. cili je mozne, ze ji koupil a zase se ji rychle zbavuje... nebo uplne stejne dobre je mozne ze ji posledne neprodal a ted ke konci sezony uz ho sere a da ji za babku.. ty nahace prave tech se bojim, pac nemaj kapoty.. tornado devitka ma malo koni.. proste chci vysokej vykon.. no a tahle ma 163 k coz sice je na dnesni spicku stale malo, ale je tak krasna a vyjimecna, ze bych ji to odpustil..

co by me ale sralo a hodne... kdyby me nekde nechala ve stychu.. to je pak konec s milostnym vztahem...

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:08 | Nahoru | #3
zkus scandal ten jí tuším měl...ale nadaval jinak kamos ma TNT a je spokojenej tak na 50% bych sel do RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:09 | Nahoru | #4

SPIJKER píše: assassin> no... prave se tu objevila v inzerci jedna 06 za 100tkc.. ale mam pocit ze uz tu nedavno byla.. cili je mozne, ze ji koupil a zase se ji rychle zbavuje... nebo uplne stejne dobre je mozne ze ji posledne neprodal a ted ke konci sezony uz ho sere a da ji za babku.. ty nahace prave tech se bojim, pac nemaj kapoty.. tornado devitka ma malo koni.. proste chci vysokej vykon.. no a tahle ma 163 k coz sice je na dnesni spicku stale malo, ale je tak krasna a vyjimecna, ze bych ji to odpustil..

co by me ale sralo a hodne... kdyby me nekde nechala ve stychu.. to je pak konec s milostnym vztahem...



ja uz bych dneska vyjimecnost/krasu a vykon v jednom asi nehledal... bud nakou klasiku s V2 treba a neresit ze to nejede(na kafe po meste) a k tomu treba lehce dobitou za par penez nakou japonku ala gsxr1000 ... ty jsou za par a furt to jeste jede moc... vyjde to takhle v souctu dost mozna levneji nez neco co umi oboje najednou.. (naka F4 1000, 1098 apod )

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:24 | Nahoru | #5
jetam> ja RSV mam.. najeto cca 6000 a vsechno funguje jak ma.. na motorce me dokaze prekvapit jedine moje vlastni blbost.. aprilka je nezaludna a citelna.. i provozne nenarocna.. ale pral bych si neco zajimavyho k cemu bych mel nejakou citovou vazbu... ta by ale utrpela pri prvni zavade, ktera by me zastavila...protoze to se mi jeste nestalo, ze by me nejaka motorka nekam nedovezla... o doby co nejezdim na jawe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:35 | Nahoru | #6

assassin píše: ja uz bych dneska vyjimecnost/krasu a vykon v jednom asi nehledal... bud nakou klasiku s V2 treba a neresit ze to nejede(na kafe po meste) a k tomu treba lehce dobitou za par penez nakou japonku ala gsxr1000 ... ty jsou za par a furt to jeste jede moc... vyjde to takhle v souctu dost mozna levneji nez neco co umi oboje najednou.. (naka F4 1000, 1098 apod )



jenze ja kafe nepiju.. vubec mi kafe nechutna.. ani v ortech, nebo cokolade... jasne, jezdim teda na cokoladu... ale caferacer jako mestsky vozitko to asi opravdu nepotrebuju.. nasel jsem jednu navesenou nadhernou desitku 06 (brembo, akrap+privera, ohlins, PWC3 a laminaty k tomu) najeto jen 6000 km a z toho jen 1 zavod... ted stoji leta v garazi...a jen se lesti.. ale 150.. no a to je krasavice, jenze bych ji musel navliknout do laminatu a zacit ji vozit po okruzich..
Tohle tornado ma 163k a za tu cenu bych si mohl nechat svoji okruhovku r1.. pokud by stacil jen beznej servis.. netusis co mel ten Dan za konkretni problemy..? oni maj to freemoto vid? mozna bych mu mohl zkusit zavolat jen tak a zeptat se, treba by se se mnou bavil.. ..ale stejne proste chci motorku ktera taky jede.. a ve2 krom 1098+ jsu hrozne liny mrdecky to uz dalsi domu asi nepotrebuju.. sice se mi 999R hrozne moc libi... ale dalsi motorku se 125k az tak uplne nechci.. a cenove je jeste furt moc vysoko na to, abych si to poridil jen na paradu jako treti motorku jen pro tu potechu - jako ty toho kafáče..

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:47 | Nahoru | #7
o 1130 jsem taky uvažoval. Co jsem se bavil s Robertem v Brandýsku tak kvalita opracování dílů je tragická a z motoru občas vypadnou neuvěřitelný věci. Klasický problémy jako povolující se matka altíku je snad notoricky známá ale dá se vyřešit jednou pro vždy.

Pro 1130 na rozdíl od 900 hovoří suchá spojka a těch 1130kubíků. Zkrátka pokud nejsi uplně levej a máš alespoň základní tech. manuální zručnost nebál bych se toho.... teda do doby než s tím šlehneš a budeš shánět díly. Těch je ale docela hafo na ebayi.

tak si to pořádně promysli motorka je to krásná!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 15:48 | Nahoru | #8

SPIJKER píše: jenze ja kafe nepiju.. vubec mi kafe nechutna.. ani v ortech, nebo cokolade... jasne, jezdim teda na cokoladu... ale caferacer jako mestsky vozitko to asi opravdu nepotrebuju.. nasel jsem jednu navesenou nadhernou desitku 06 (brembo, akrap+privera, ohlins, PWC3 a laminaty k tomu) najeto jen 6000 km a z toho jen 1 zavod... ted stoji leta v garazi...a jen se lesti.. ale 150.. no a to je krasavice, jenze bych ji musel navliknout do laminatu a zacit ji vozit po okruzich..
Tohle tornado ma 163k a za tu cenu bych si mohl nechat svoji okruhovku r1.. pokud by stacil jen beznej servis.. netusis co mel ten Dan za konkretni problemy..? oni maj to freemoto vid? mozna bych mu mohl zkusit zavolat jen tak a zeptat se, treba by se se mnou bavil.. ..ale stejne proste chci motorku ktera taky jede.. a ve2 krom 1098+ jsu hrozne liny mrdecky to uz dalsi domu asi nepotrebuju.. sice se mi 999R hrozne moc libi... ale dalsi motorku se 125k az tak uplne nechci.. a cenove je jeste furt moc vysoko na to, abych si to poridil jen na paradu jako treti motorku jen pro tu potechu - jako ty toho kafáče..



cece uz si to nepamatuju.. ale dovezl ji, prodal a orad se mu vracela s nakejma zavadama, ze na opravach vic prodelal nez vydelal na prodeji.. a mam dojem ze to bylo nejak u vice kusu...

trosku mi prijde ze to bylo v nejakem vlakne kde se dost resilo corsaro ....

mam nakou slabsi chvilku tak sem ti to vlakno i nasel:)
www.motorkari.cz/forum-detail/

Naposledy editováno 02.08.2011 15:52:39

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 16:21 | Nahoru | #9
VlastíkPlamínek> ty jo ja se v tom urcite nechci vrtat.. sucha spojka?? myslis takovy to dicvny co se toci a plasi okoljdou ci lidi ze na ne z ty motorky neco vypadne..? .. me se prave libi ze tahle verze neni seskrecena na 130 a kroutak z objemu 1130 urcite slusne potahne.. ted jsem mluvil s Davidem z Freemota a rekal ze meli 05ku tornado 900 a ze na tom odeslo opravdu hodne veci a motorka se i zastavila.. no.. tezko rict co a jak..

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 16:26 | Nahoru | #10
napiš třeba Lichorešnici nebo Scandalovi, ty maj právě myslím 900... a nebo pak majitelům TNT 1130, motor je stejný.

Jinak ano, myslím tu krásnou věc jako je suchá spojka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 16:30 | Nahoru | #11
assassin> diky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 18:00 | Nahoru | #12

SPIJKER píše: assassin> diky..



Děkuješ mu za něco, kde někdo, někde a podobně

No, já mám Tornádo třetí sezónu, jednou jsem jí i celou kompletně rozebral a zase složil. Co se týká spolehlivosti, tak najeto 16000km bez sebemeněí závady, vše v cajku. Co se týká jízdních vlastností, tak na pýču, vypadá to bojovnějš než to opravdu jede a já na ní neumim. V čem má assassin pravdu je, že servis je tu na to příšernej, ale to mě nesere, protože mám svuj. Tal jestli chceš něco konkrétně tak se ptej, pokud stačí něco z doslechu tak pročítej
vlákna.


(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

2.8.2011 v 23:16 | Nahoru | #13

SCANDAL píše: Děkuješ mu za něco, kde někdo, někde a podobně

No, já mám Tornádo třetí sezónu, jednou jsem jí i celou kompletně rozebral a zase složil. Co se týká spolehlivosti, tak najeto 16000km bez sebemeněí závady, vše v cajku. Co se týká jízdních vlastností, tak na pýču, vypadá to bojovnějš než to opravdu jede a já na ní neumim. V čem má assassin pravdu je, že servis je tu na to příšernej, ale to mě nesere, protože mám svuj. Tal jestli chceš něco konkrétně tak se ptej, pokud stačí něco z doslechu tak pročítej
vlákna.




pekny fotky.. no to zni jako docela OK pro me.. ja mam sikovnyho mnechanika kterej se proste s oiitalkou nauci zachazet a hotovo..
me jde hlavne o to, zda ma dobre jizdni vlastnosti, coz ale lidi co na tom jeli tvrdi ze jo a mam pocit ze Ty jsi jedinej kdo rika ze ne.. muzes to rozebrat.. v cem je problem? Je nejaka zaludna, nebo ma nejaky nebezpecny manyry ktery se ukazou vzdy v nejnevhodnejsi dobu? Nebo mas na mysli ze ma zvlastni geometrii ktera ti nesedi? Toho se zase ja nebojim., to jsem si jistej ze se ji prizpusobim a ukaze se co z ni jde dostat.

Prave mi slo o spolehlivost obecmne, zda ma tendenci a je bezny ze nechava majitele stat nekde.. Pokud by slo jen o to ze ma narocnejsi sewrvis tak bych to asi vzal jako pruvodni vlastnost.. ale pokud zustava stat "kazdymu" a kazdy druhy vyjizdce tak to zase nejsem mucednik... ani masochista..

..mas s ni teda nejaky zvlastni prihody za tu dobu, ktery by staly za zverejneni a podeleni se?

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

3.8.2011 v 09:33 | Nahoru | #14
Ta motorka se nechová nějak nevyzpytatelně, to ne, je dobře čitelná, ale mě nevyhovuje ten vysoký posez, a velká váha. Pokud sem laboroval s podvozkem, který je dost natvrdo, tak sem se klasicky vrátil továrnímu nastavení, vyoperoval sem originál ložiska v krku a dal tam válečkový, motor je víc podobný dvouválu, nahoře to ale nevadne a kam sem vyjel, tak sem se vždy vrátil po ose. Žádný ložisko alternátoru se nepovoluje, to sou jen místní fámy, kontrola ventilů každých 10000km, olej 5000km mě nepříde nějak moc náročný, ostatně mám tu motorku pro na svezení jen tak pro radost. Takhle nějak to jezdí:

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

3.8.2011 v 14:28 | Nahoru | #15

SCANDAL píše: Ta motorka se nechová nějak nevyzpytatelně, to ne, je dobře čitelná, ale mě nevyhovuje ten vysoký posez, a velká váha. Pokud sem laboroval s podvozkem, který je dost natvrdo, tak sem se klasicky vrátil továrnímu nastavení, vyoperoval sem originál ložiska v krku a dal tam válečkový, motor je víc podobný dvouválu, nahoře to ale nevadne a kam sem vyjel, tak sem se vždy vrátil po ose. Žádný ložisko alternátoru se nepovoluje, to sou jen místní fámy, kontrola ventilů každých 10000km, olej 5000km mě nepříde nějak moc náročný, ostatně mám tu motorku pro na svezení jen tak pro radost. Takhle nějak to jezdí:



to zni OK.. kdyby nekdo koupil aprilku tak do ni asi jdu.. musim dnes udelat nejaky fotky a dat to na inzerci herrgott.. TVL takovyho mazylka si poridit.. :--) bych se s nim chodil do garaze mazlit..
na video mrknu.. tady mam restrict

Naposledy editováno 03.08.2011 14:28:20

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

3.8.2011 v 19:44 | Nahoru | #16
Pokud chceš opravdu vyjímečnost v každým coulu a celokapotu z IT tak MV Agustu F4. Ideálně asi 1000 S nebo R. Něco o 750 zde. Jízda je dost "originální".

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

3.8.2011 v 20:07 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 01:18 | Nahoru | #18

Poggy píše: Pokud chceš opravdu vyjímečnost v každým coulu a celokapotu z IT tak MV Agustu F4. Ideálně asi 1000 S nebo R. Něco o 750 zde. Jízda je dost "originální".



tam jsou uplne jiny cenovky.. ja chci neco na cem budu v klidu jezdit.. MV jsou boihuzel uplne jinde.. 750 je fdraha a z myho poholedu slaba.. tu bych dřel nadoraz jako svyne a brzy by odesla.. a litr je jeste moc penez.. ale casem mozna opravdu jo..

beneli se mi ale hrozne moc libi, design je to trivalec, a velkej obsah, tedy i vykon.. A cena je takova.. (100) ze si na ten experiment troufam.. MV bych se uplne zacpal. Mel bych v tom moc penez, bal bych se o ni, mel bych k ni uctu ale presto bych ji trapil a mel bych spatny svedomi, proste nedpobrej pocit..

takze mi vychazi benelka jako zajimavej kousek.. jinak bych sel do mladyho japnce typu ZX10 R1 apod.. no a me se ta benelka hrozne moc libi..

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 01:21 | Nahoru | #19

PipsRonin píše: okruhovka



hmmm... moc pekny... ale top jsme zase na 200.. to je za okruhovku moc.. ale nebo ze bys do ni sel Ty?

1 reakcí na tento příspěvek jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 09:31 | Nahoru | #20
u nás v servisu je zastupujou...prodávaj a dělaj Benelli, Ducati, Augustu (jako origo zastoupení)
Servisák tvrdí, že :
1) se TNTček i Tornád prodalo minimum (ještě tam jedno TNT stojí za velmi slušnou cenu rv.2009)
2) prej to jede jako kráva a žere stejně tak (je to dost vysoký a ač rám drží, není to nic pohodlnýho)
3) jsou s tím starosti - sice žádný zásadní věci jako zadřenej motor, ale není to prej moc vychytaný
4) servisní podpora +/- 0 ...např. v létě zavřou na červenec a srpen a není jediná šance (je tam fax a záznamník)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #21
t_freedom> tak to ja se na tebe teda musim fakt prijet podivat...! .. v mezicase bych teda v pripade problemu jezdil na stary Kawe nebo jen okruhy..

nicmene.. RSV stoji v inzerci.. a dokud nebude pryc tak zadna benelka ani jiny šperky..

Naposledy editováno 04.08.2011 10:18:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #22
SPIJKER> hele, můžu ti dát kontakt na mýho servisáka, pár těch TNTček dělal...ale opravdu jen několik - prodalo se jich tu po okolí asi 5ks. Dělal taky garančky atd.

ohledně toho podívání...a co se sejít nějakej pěkněj den o víkendu někde dole v Rokytnici, nahoře v Krkonoších podél Jizery atd

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 12:27 | Nahoru | #23
t_freedom> jj.. to je nejidealnejsi.. pak se muzeme i pobavit o lidech co to meli v ruce nebo neco vedi.. Krkonose znam..tak bysme mohli dat tu rokytnici nebo podel jizery... i kdyz to si nejsem jistej jestli neni smerem do krkonos stejne, pokud jo, tak to taky znam a nic moc.. teda ne lepsi nez krkonose..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 12:31 | Nahoru | #24

t_freedom píše: SPIJKER> hele, můžu ti dát kontakt na mýho servisáka, pár těch TNTček dělal...ale opravdu jen několik - prodalo se jich tu po okolí asi 5ks. Dělal taky garančky atd.

ohledně toho podívání...a co se sejít nějakej pěkněj den o víkendu někde dole v Rokytnici, nahoře v Krkonoších podél Jizery atd



nevisd jakej rozdil je mezi normalnim TNT a Tornadem s motorama 1130? TNT ma 100kW a Tornado 120kW.. a radialni brzdy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 15:06 | Nahoru | #25
SPIJKER> najdi na webu "motoarte Děčín" - servis - mobil(Honza Mach, nejdřív se zeptej jestli má čas na blbý ptaní, jestli mu ruce nevisej někde v kladkách a pak se zkus zeptat)
Jedno TNTčko(nový) tam stále stojí za libovou cenu myslím.

No a ty Jizerky, Krkonoše jsem volil že je to tak na 1/2 cesty Děčín/ Hradec ... (ale tenhle víkend to asi neklapne, počasí )

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 16:22 | Nahoru | #26

t_freedom píše: SPIJKER> najdi na webu "motoarte Děčín" - servis - mobil(Honza Mach, nejdřív se zeptej jestli má čas na blbý ptaní, jestli mu ruce nevisej někde v kladkách a pak se zkus zeptat)
Jedno TNTčko(nový) tam stále stojí za libovou cenu myslím.

No a ty Jizerky, Krkonoše jsem volil že je to tak na 1/2 cesty Děčín/ Hradec ... (ale tenhle víkend to asi neklapne, počasí )



dyx..

tenhle urcite ne a pristi taky ztuha.. spis event 15-21 nebo az na konci prazdnin.. 21.8. jedu do míšně.. tak to klidne muzu vzit pres decin...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 18:10 | Nahoru | #27
SPIJKER>
Jasný, no. MV v litru je za 200. Když chceš teda tříválec okolo kila. Co takhle Triumph Daytona 955i.



Naposledy editováno 04.08.2011 18:10:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

4.8.2011 v 20:03 | Nahoru | #28

Poggy píše: SPIJKER>
Jasný, no. MV v litru je za 200. Když chceš teda tříválec okolo kila. Co takhle Triumph Daytona 955i.



tyjo ta se mi moc nelibi.. ta stara se mi libi.. ma bohuzel "jen 130k a je proste uz 12 a vic let stara motorka..chtel jsem si ji koupit misto RSV puvodne, ale nakonec zvitezil soucit. Tahle se mi nejak nelibi, pusobi na me jako takovy divny prase...

nikdy jsem na ni nejel, ale primej pohled zepredu je vylozene nehezka.. a tohle je presne to co bych na ni kritizoval: The Triumph Daytona 955i is an extremely rapid, sweet handling superbike. Unfortunately it was about four years too late in a fiercely competitive class. The R1, GSX-R1000 and FireBlade are lighter and faster.

Naposledy editováno 04.08.2011 20:05:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

11.8.2011 v 20:50 | Nahoru | #29
[quote=VlastíkPlamínek]napiš třeba Lichorešnici nebo Scandalovi, ty maj právě myslím 900... a nebo pak majitelům TNT 1130, motor je stejný.

já měl tnt ..

(reakce na) jak se na tom vlastne jezdi?

11.8.2011 v 21:05 | Nahoru | #30

lichořešnice píše: [quote=VlastíkPlamínek]napiš třeba Lichorešnici nebo Scandalovi, ty maj právě myslím 900... a nebo pak majitelům TNT 1130, motor je stejný.

já měl tnt ..



To jo, ale díly a dealery a dostupnost dílů máte stejnou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist