začnu už dnes....
300 ZGH má nové logo
oficiální websites se předělávají, dám vědět,až budou nové na světě
forum AMK žije prakticky neustále, jako tady na "motorkařích"
je podepsaná smlouva s hlavním sponzorem FUCHS OIL na 5 let...
tedy do jubilejního 50.ročníku 300 ZGH
na ostré závody dojde ke změnám struktury závodů, tedy vypsaných objemových tříd
bude méně tříd Klasik a v neděli by se tak mělo jet 7 závodů
díky práci Ježoura, se věřím podaří , že do Hořic přijede z ciziny tolik "dvěapůlkářů", že budeme mít spolu s dvackaři plnej rošt...
nalezli jsme na servry ostrovních jezdců...a i zde se rýsují už konkrétní jména...zatím je nebudu jmenovat, ale jsou to borci, kteří jezdí nejenom IOMTT, ale i ostatní příroďáky v Irsku...někteří už shánějí dopravu do ČR..letadlo..ubytování atd...takže i tady by mělo dojít k posunu kvality jezdeckého pole....
Penz už něco s Ešnerákem taky připravují
termínové kolizi se nikdy nevyhneme...ale jsme vždy první, kdo dává na FIM svůj termín...máme pak ještě jeden náhradní...nejsme to my , že se někomu přisereme do termínu..ale je to vždycky někdo jiný, kdo nám vleze do našeho termínu...
čili stávající termín 17. a 18.5.2008, je pevný a konečný
do závodů bude provedena generální opravy zbylé části tratě, tedy od zatáčky U Nálevků, dolů do města a celý průjezd městem až k zatáčce U Koruny
možná bude i nová tribuna v prostoru startu a cíle
v lesních partiích kolem tratě, došlo k vykácení stromů a tak vznikly i nové divácké atraktivní prostory, jako je např.zatáčka na Dachovech u výjezdu nahoru do kopce ke Kudrnáčce...
zatím všechno
čau L
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
časová náročnost je tím co nás tlačí...
už v sobotu se snažíme udělat maximum času, aby mohli všichni maximálně potrénovat
trénovat od pátku je samozřejmě blbost..to v našich podmínkách prostě nejde
není ještě nic 100% rozhodnuto, ale myslím to bude asi takto
velký třídy do600 a nad 600 jsou jasný
myslím i dakšny jsou jasný
pak se spojí 125 a 250
mona jsou jasný
a pak Klasici...otázkou je jak
jedna třída open do 250cc..?
a jedna open nad 350??
samozřejmě 125 a 250 s vyhodnocením zvlášť...
a to by platilo i pros spojené Klasiky
ale u těch Klasiků, je vždy ten "problém", že jich je víc než je propustnost...kromě 175cc
jde taky o to, jak poskládat jednotlivý závody...je už takovou tradicí, že nad 600 jedou jako poslední...a ty kluci pak musejí čekat od rána, kolikrát v unavným vedru až do 17ti h, než na ně přijde řada...pak je každá hodinka dobrá...