Motorka jede pouze na zvýšený volnoběh - cca 1500 - 1800 otáček a pouze na max. systič. Občas střelí do výfuku.
Takto běží i když se ohřeje na provozní teplotu. Má takový zvláštní zvuk, jako by se jeden válec trošku flákal, ale kolena od výfuku jsou horké obě.
Pokud se pokusím sytič trošku zavřít,nebo normálně přidat plyn, okamžitě zdechne.
Krátkým opakovaným potahováním za plyn se po chvíli dá vytočit i na 8000.
Dokonce jsem na tom takto jel asi 5 km, ale nesmí se to nechat padnout pod 3000 a střílí do výfuku. Za jízky můžu sytič zavřít.
Ve vyšších otáčnách to celkem jelo, ale ten zvukbyl pořád divný.
I dobře ohřátá chytí pouze na plný sytič.
Před měsícem jsem byl na STK a normálně jsem dojel domů, postavil ji do garáže a teď toto.
Tzn - změna byla skoková, ne že by se to pořád zhoršovalo.
Provedené akce:
- kontrola výfuku na ucpání
- výměna benzínu v nádrži
- kontrola palivového čerpadla - s odpojenou hadicí ke karburátorům dává tak litr za minutu
Poradíte někdo?
Když necháš benzín dýl v karb. udělá se z něj takový hnus, co umí hodně věcí zas.at
1 reakcí na tento příspěvek NT650V Deauville - běží pouze na plný sytič
1 reakcí na tento příspěvek NT650V Deauville - běží pouze na plný sytič
kuzmič píše: ok, nevím jak jsi na tom s manuálem, kdybys chtěl nějaké hodnoty k nastavení karburátorů, můžu Ti poslat, není to složité, jen všechny ty šroubky dát zpátky...
Díkec všem za rady. Vezmu to cestou nejmenšího odporu a začnu těma svíčkama - je to rychlejší než kuchat karbece a stejně už jsou tam 4 roky.
Informací snad bude dost, mám tento manuál od Haynese, tam je to do šroubku, ale i tak díky za nabídku.
Teď jedu na 2 dny na služebku, takže ve čtvrtek bude noční šichta v garáži - možná ten weekend stihnu.
Dám vědět, jak jsem dopadl.
Jsem prostě dobrej no . . . a taky skromnej
Svíčky byly naprosto čisťoučké. krásně do šeda vypálené.
Problém byl v tryskách "Pilot jet" - viz fotky. Na jednom válci úplně zacpaná a na druhém částečně.
Po rozdělání plovákových komor už jsem měl strach, že je závada někde jinde - byly krásně čisté, stejně tak zbytek karburátoru. Jen ty trysky, mršky . . .
Myslím, že nejsem úplně jelito, ale z rozdělávání karburátorů jsem měl trošku strach. Ale podle Haynes manuálu to bylo úplně v poho. Popsaný každý krok vč. spousty fotek. Doporučuju . . .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |