Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Mám spíš za to, že to bude ovliňovat to, jak hodně akceleruješ - jestli prudce akceleruješ při nižším spektru otáček, nebude takovej rozdíl jako při vyšším (5t ot vs. např 8t ot)
Mě to prostě nejde jezdit s tím italským polomotorem úsporně. Někde to má nějakou (Avatarovskou) propojku do mozku a kdykoli to podemnou začně bouchat furt mi v hlavně zní "...jéééééď voe, deeéééééj mi, tahééééééj za to !!!"
Assassin> ...hele, pocit je pocit...ale zase ucho a cit není pyča...když cejtím, že ten motor běží v točkách jak ďábel, při rychlým ubírání a přidávání neškube, nestřílí, nepřehřejvá se atd. nemůže se mu dít nic zásadně fatálního, ne?(o efektivitě se nebavíme)
Ale jedna věc mi teď vrtá hlavou - po tom, co jsem dal sání a výfuk - nedostanu se s teplotou za jízdy ani v největších pařácích nad 75°C ... hmmm ?
Naposledy editováno 14.07.2011 10:56:14
t_freedom píše: KawaSV> hele, já můžu řadit jak chci teď a je to furt 8+(ale spíš 9) ...když jedeš na nižší otáčky tak tam při akceleraci zákonitě na otevřenou klapu musíš nasříkat hromadu benzínu...když tam budeš mít roztočíno, tak zase nepotřebuješ ten motor dostávat do otáček zespoda a nepotřebuješ takový energie k jeho urychlený(u Mondea MKII. mi to fungovalo nemlich to samý, když jsem jedzil podtočenej- ale zároveň jsem nekontroloval moc cihlu na pedálu - zralo to dokonce víc)
Mám spíš za to, že to bude ovliňovat to, jak hodně akceleruješ - jestli prudce akceleruješ při nižším spektru otáček, nebude takovej rozdíl jako při vyšším (5t ot vs. např 8t ot)
Mě to prostě nejde jezdit s tím italským polomotorem úsporně. Někde to má nějakou (Avatarovskou) propojku do mozku a kdykoli to podemnou začně bouchat furt mi v hlavně zní "...jéééééď voe, deeéééééj mi, tahééééééj za to !!!"
Assassin> ...hele, pocit je pocit...ale zase ucho a cit není pyča...když cejtím, že ten motor běží v točkách jak ďábel, při rychlým ubírání a přidávání neškube, nestřílí, nepřehřejvá se atd. nemůže se mu dít nic zásadně fatálního, ne?(o efektivitě se nebavíme)
Ale jedna věc mi teď vrtá hlavou - po tom, co jsem dal sání a výfuk - nedostanu se s teplotou za jízdy ani v největších pařácích nad 75°C ... hmmm ?
jo pocitove se da, ale ne vzdy uplne ok, ja to ladil na dvojku (nemam tu cestu kde bych mohl roztacet 4:) ) a nechal tam nastaveni kdy to letelo nejlip... ale na 6ku to pak bylo chudy.. musel sem trochu pridat...
podle toho co pises je to ok, asi trochu bohatsi ze sla teplota dolu, ale to se mi zda ok...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |