globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká spotřeba u SV 1000 N
12.7.2011 v 20:29
Všude se píše, že spotřeba u velkýho SV je max. do tech 8L na 100 kilometrů. Prosím Vás jak to děláte?? já ho mám teda jen chvilku ale i při normální jízdě dejme tomu do těch 130km/h se nevejdu pod 9litrů. Spíš můj průměr je 10L. Je to mnou?? nebo motorkou?? nebo čím?? jsou tam origo vejfuky, bez KN filtru.

Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N

14.7.2011 v 10:21 | Nahoru | #1
to je fuckt, já mám od tý doby co jsme odstavili lambdu(a sundali katík) očouzenou vzadu značku(SPZ) u vývodu vejfuku a to mám teď přidáno na bohatosti asi 5% (podle analizéru)na volnoběh...jenže co má naprogramováno mapa pro chod v otáčkách, to nevím

Ale zase jsme to zkoušeli tak, že jsme ubírali a ubírali(z původních 15%) a když jsme dali 0
% přebohacení tak jsem zase pocejtil jasnej úbytek agility motoru. Takže nakonec padla volba na 5%

Je to těžký...mapu mi z mojí origo "zeditoval" Rexxer - a jestliže jí prostě nabohatil(přičemž samo, že zahejbal předstihama atd)i na volnoběhu, tak při nastavení origo vzduchu na volnoběh se motor rozjel na 2t ot(což se stalo)...takže jsme utahli víc vzduch na volnoběhu ...vzali za plyn bez zátěže a CO2 bylo ok...
Na brzdě by to asi bylo lepší, ale to by stálo jako origo full sada s Termignonama ...takhle je to ve výkonu ok a na ustálenou jízdu po městě za pootevřenýho plynu při 60km/h si to občase cukne. Za studena to startuje na dvě točky(což je lepší jak dřív) a za tepla to někdy trochu protestuje(ale to občas bylo i s origo laufama)

...ale laborování na měsíc

(reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N

14.7.2011 v 10:24 | Nahoru | #2

t_freedom píše: to je fuckt, já mám od tý doby co jsme odstavili lambdu(a sundali katík) očouzenou vzadu značku(SPZ) u vývodu vejfuku a to mám teď přidáno na bohatosti asi 5% (podle analizéru)na volnoběh...jenže co má naprogramováno mapa pro chod v otáčkách, to nevím

Ale zase jsme to zkoušeli tak, že jsme ubírali a ubírali(z původních 15%) a když jsme dali 0
% přebohacení tak jsem zase pocejtil jasnej úbytek agility motoru. Takže nakonec padla volba na 5%

Je to těžký...mapu mi z mojí origo "zeditoval" Rexxer - a jestliže jí prostě nabohatil(přičemž samo, že zahejbal předstihama atd)i na volnoběhu, tak při nastavení origo vzduchu na volnoběh se motor rozjel na 2t ot(což se stalo)...takže jsme utahli víc vzduch na volnoběhu ...vzali za plyn bez zátěže a CO2 bylo ok...
Na brzdě by to asi bylo lepší, ale to by stálo jako origo full sada s Termignonama ...takhle je to ve výkonu ok a na ustálenou jízdu po městě za pootevřenýho plynu při 60km/h si to občase cukne. Za studena to startuje na dvě točky(což je lepší jak dřív) a za tepla to někdy trochu protestuje(ale to občas bylo i s origo laufama)

...ale laborování na měsíc



jo to tak trochu znam.. ja zas hejbal origo mapama v jednotce suzuki yoshboxem.. laborovani na jak dlouho, ale ridit se pocitem z jizdy neni ono.. tak sem si poridil lambdu a zatim sbiram zkusenosti a snazim se prichazet na ruzny zavislosti apod....

Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist