globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká spotřeba u SV 1000 N
12.7.2011 v 20:29
Všude se píše, že spotřeba u velkýho SV je max. do tech 8L na 100 kilometrů. Prosím Vás jak to děláte?? já ho mám teda jen chvilku ale i při normální jízdě dejme tomu do těch 130km/h se nevejdu pod 9litrů. Spíš můj průměr je 10L. Je to mnou?? nebo motorkou?? nebo čím?? jsou tam origo vejfuky, bez KN filtru.

Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N

14.7.2011 v 09:51 | Nahoru | #1
assassin> vycházel jsem částečně ze zkušeností s autem...a částečně ze zkušeností s mým italským polomotorem (998, lambda, katík), kde prý lambda do motormanagementu kecá poměrně dost...
Dokud jsem jí neodstavil novou mapou ...ale uznávám, že se Suzukou budeš mít asi "trošku" víc zkušeností

No a co takhle přehrát znovu software do jednotky ...třeba to může být klasická chyba Billa Gatese

(reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N

14.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #2

t_freedom píše: assassin> vycházel jsem částečně ze zkušeností s autem...a částečně ze zkušeností s mým italským polomotorem (998, lambda, katík), kde prý lambda do motormanagementu kecá poměrně dost...
Dokud jsem jí neodstavil novou mapou ...ale uznávám, že se Suzukou budeš mít asi "trošku" víc zkušeností

No a co takhle přehrát znovu software do jednotky ...třeba to může být klasická chyba Billa Gatese



jo nedavno jsem o tom closedloop rezimu u tech novejsich duc cetl na popud londonera a je fakt ze tam je to v motormanagementu zakomponovano pomerne hodne, taky neni jednoduchy ji odtamtud dostat pryc.. u suzuki je o2 eliminator jen odpurek v obvodu vyhrivani lambdy - aby jednotka nehlasila chybu, jinak se proste jen odpoji.... (u te duc si to funkci lambdy testuje tim ze to zahejbe smesi a zjistuje co leze z lambdy apod.. proste evropsky motorky u ty elektroniky dost vychazej z toho jak se to dela u aut...)

v software chyba nebude, tomu bych neveril.. ja bych udelal standartni servisni procedury... synchro, kontrola nastaveni TPS, jestli chodi sekundarni klapky jak maji... a pripadne bych to projel na brzde s lambdou.. jestli to neni moc chudy/bohaty v nakym rezimu.. kdyby to bylo ok, proste bych rekl ze majitel nejak "blbe jezdi" :) prijde mi totiz ze aby motorka pri klidny jizde zrala 2x tolik nez vsechny ostatni stejne moto tak uz by to muselo michat smes tak blbe ze se to musi poznat i na chodu motoru.. blby starty, ulitej volnobeh, blba reakce na plyn, neustale ocouzeny svicky, nebo naopak u chudyho strileni, prehrivani apod...

pokud se zjisti ze to dava palivo blbe tak uz tech senzoru podle kterejch to ridi dodavku tam neni zas az tolik to by se dalo zmerit jestli z nich lezou hodnoty co maj.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist