1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Ať tak, či tak: hodně štěstí do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
projectill píše: Sedlám ER-6n a jelikož jsem taky začátečník, tak se můžu podělit o zkušenosti začátečníka. Sedlo je dost nízko, takže na zem bys měla bez problémů dosáhnout. Je opravdu lehká - manipulace na místě je ok a jak se dostaneš na cca 30km/h, tak máš pocit, že jedeš na kole. V pražském provozu je jak ryba ve vodě - jezdím s ní každý den do práce a kolony mi už nic neříkají. Koukni ke mně do profilu - pár postřehů u ní je. Nevýhodou je, že není moc vidět v zrcátkách, náhradní díly jsou dražší a dálnici se vyhni obloukem (sice letí přes 200, ale od 140kmh to začíná být opravdu hodně nepříjemné bez plexi). Už máš seznam favoritů, tak tomu věnuj nějaký den a na všechny si sedni. Vybírat budeš stejně podle pocitů ;)
Přes P6 jezdím na výlety, takže by nebyl problém přivézt.
hodně štěstí s výběrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
BarčaXJR píše: Už to tu padlo a trochu zapadlo: Honda NTV 650. Myslím, že na ten úplný začátek, nemáš-li opravdu žádné zkušenosti (máš-li, bude ti to málo), je to to nejlepší. Hornet, či ostatní moto toho druhu ti trochu nakope zadek za kdejakou chybu. Reverka (NTV) je hodná motorka, která ti vše odpustí a naučí tě manipulaci a odbourá začátečnický strach. Po pár desítkách tisíc kilometrů se budeš koukat po něčem silnějším, s čím si budeš moct trochu pohrát, ale na NTV si vzpomeneš jako na dobrou učitelku.
Ať tak, či tak: hodně štěstí do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Novejsi a oplastovanejsi je pak Deauville, me osobne se na ni ale vubec nelibej ty integrovany kufry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
sellma píše: Diky, nevim jaky mas model, ale pokud vim tak hodne lidi si stezovalo ze v zrcatkach neni nic videt a potom po faceliftu zacli delat trochu jinak tvarovane zrcatka..jen nevim zda je v tom videt lepe nebo ne.
Mám model 2009 po faceliftu a je pravda, že výhled v zrcátkách moc dobrý není (tak 1/3 zabírá loket). Dá se na to ale celkem zvyknout, nebo koupit speciální udělátka na rozšíření. Na verzi před faceliftem jsem neseděl, takže to neporovnám.
Suzuveverka píše: sellma> NTV je moc prijemna motorka Zvladne toho hodne, necha si libit taky dost a motor je temer neznicitelnej drzak.
Novejsi a oplastovanejsi je pak Deauville, me osobne se na ni ale vubec nelibej ty integrovany kufry.
projectill píše: Mám model 2009 po faceliftu a je pravda, že výhled v zrcátkách moc dobrý není (tak 1/3 zabírá loket). Dá se na to ale celkem zvyknout, nebo koupit speciální udělátka na rozšíření. Na verzi před faceliftem jsem neseděl, takže to neporovnám.
to co jsem cetla tak prave pred faceliftem nebylo videt vubec, tak mozna bud rad, ze aspon neco vidis :)1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Suzuveverka píše: Zrcatka se daj upravit, treba jako v Top Gear - Vietnamsky special na skutru
no vjetve neberu :) oni vubec vsude jezdi v asii mezi rejzi tak to tam vypada vsude podobne, malaisie, cina, indonesie :)1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Původně jsem chtěla skůtříka, Aprilii Atlantic 250. Pak zase, že 500 by bylo lepší. Poté jsem šla do autoškoly, kde jsem úspěšně oddrandila jízdy na Hondě CB 5OO. V tom okamžiku touha po skůtru zmizela v propadlišti dějin. Další mé kroky vedly do bazaru. Otlapkala jsem si tam a otřela zadkem o různé stroje. A pak jsem ho spatřila. Láska na první pohled.
Takže osedlej, otlapkej, půjde to samo, uvidíš. Každá holka je jinak stavěná. Jedna má dlouhé nohy, další krátké ruce. Jedna může ležet na nádrži a druhé vůbec nevadí balancovat na špičkách. Je to jen a jen na tobě, jak se rozhodneš. Přeji úspěšný a dobrý výběr!
Jinak Monstřík je pěkný, ale na mě neskutečně malý. Viz fotky v profilu
Stromík mi byl šitý snad na míru. A jezdím na něm i do práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Save77 píše: Když jsem si vybírala motorku, ještě jsem ani nechodila tady na motorkáře.
Původně jsem chtěla skůtříka, Aprilii Atlantic 250. Pak zase, že 500 by bylo lepší. Poté jsem šla do autoškoly, kde jsem úspěšně oddrandila jízdy na Hondě CB 5OO. V tom okamžiku touha po skůtru zmizela v propadlišti dějin. Další mé kroky vedly do bazaru. Otlapkala jsem si tam a otřela zadkem o různé stroje. A pak jsem ho spatřila. Láska na první pohled.
Takže osedlej, otlapkej, půjde to samo, uvidíš. Každá holka je jinak stavěná. Jedna má dlouhé nohy, další krátké ruce. Jedna může ležet na nádrži a druhé vůbec nevadí balancovat na špičkách. Je to jen a jen na tobě, jak se rozhodneš. Přeji úspěšný a dobrý výběr!
Jinak Monstřík je pěkný, ale na mě neskutečně malý. Viz fotky v profilu
Stromík mi byl šitý snad na míru. A jezdím na něm i do práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
mariolka píše: tak sme se jednoho krásnýho večera koukali na motorky a já se asi zamilovala, černozlatá Duci 900
jako monster? sou divoky..na to si na zacatku netroufam. ale krasny jsou..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
mariolka píše: sellma> dostal by doraz na plyn, takže bych se toho zase tak nebála a jinak je malešký, ale i tak je to hudba budoucnosti
nejde ani tak o doraz plynu, ale je to divoska no..asi jen tak neco neodpusti jak jine..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat a nepřebrat pro začátečnici
Chápu, že koupit na pár měsíců něco jiného není pro hodně lidí finančně a organizačně zvládnutelné, a navíc taková ideální motorka na začátek by neměla být žádná leštěnka a tudíž by nebyla hezká, ale napsat to prostě musim
Mám teda k motorkám a ježdění obecně jiný přístup. Myslím že ty pády při manipulaci a podobně v tom začátku nejsou nic nenormálního, zvlášť pro drobnější jezdkyně, ale viděla jsem i vysportovaný chlapy bojovat s motorkou na skloněným parkovišti. Nechci samozřejmě s motorkou mlátit úmyslně Ale je to velkej rozdíl, když jedu na mazlíkovi, nadávám i na hmyz, kterej se mi rozplácne o světlo. Proti tomu "ošklivý kačátko" endurko - spadne? zas ji zvednu, něco upadne? dám to do kapsy a doma snad opravím. A už se vidím, jak po zimě, až bude udělaná nová kapotáž, se budu bát vyjet do terénu, abych tomu něco neudělala