globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: víc a víc závaží na ráfku
zdravím, čím to, že s každou výměnouu zadní pneu mi pořád narůstá závaží? ráfek se nijak viditelně nedeformuje, začínal jsem na nějakých 30g a teď mi tam nalepili skoro 100g. a když si za gram naúčtují cca 2kč, tak se to i docela prodraží. závaží je na faktuře suveréně největší položka. kolik se tak běžně za gram účtuje? btw, obouvám roadsmartky

a ještě se mi zdá, že jsou závaží dost "nepochopitelně" nalepené - když dám kolo do motorky, tak cca půlka na levé straně ráfku dole a druhá půlka na pravé straně nahoře, takže se mi zdá, že se navzájem dost eliminuje jejich vliv (ale nejse expert na dynamiku, takže jen tak hádám...)

Naposledy editováno 01.07.2011 15:35:57

1 reakcí na tento příspěvek víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 23:12 | Nahoru | #1
ano,kdyz se ti to nelibi, dej lepici,kdyz se ti nelibi lepici,zkus pouzit prasek co maj nakladní,kdyz uprednostnis presnost vyvazeni,zvol kovany rafek,gumu z kupy ktera nehaze a perkové zavazi.
na moto co je nej: 1.naklepavaci zavazi,kdy naklepnes perko pres zavazicko,2. lepící lepsi co ma cele gramy podle potreby a ne rozdelene do 5 či 10g a ty si uriznes pasek podle počtu, 3. borec co ma nahore obrazek,tak na jeho rafku je videt rantl(vyvysenina mezi paprsky) na ktery se take dava zavazi perkove a dle me nej " schovanejsi "
jinak resit zavazi je hloupost,jsou dulezitejsi veci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 23:29 | Nahoru | #2
Pawka> Jj, bohužel přesně na váhu málokdo dělá Na prášek se teprv chystám, třeba časem Pak už se ani nebude muset přestříknout aby ladilo s barvou a bude to dokonalé Jinak také závaží moc nehrotím - buď jich je rozumný počet, případně jde ještě srovnat, jinak beru že už má ráfek své odslouženo, nic nevydrží věčně, a kolikrát dřív než nešlo vyvážit jsem měl kola už z prdele celkově - ohlé okraje ráfku, pobouchané, netěsné... za ty nervy to nestojí, to je šetření na nepravém místě a stejně zákon schválnosti je, že se pak takové kolo vysere kdy je nejmíň potřeba. Nikdy více tohle.

BTW jak jsi psal ty protektory - mě pobavilo nedávno jsem někde viděl kauf jak prase - s gumou po smrti udělat pokus ještě o oživení, zadarmo drahé, majitel za vyvážení a obutí dal mnohem víc a děsně se divil Stejně ve finále celkem k ničemu, to už je lepší za ty peníze koupit pořádnou gumu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist