rkadlcek: napadá mne hned několik možností, jak by se to snad dalo do pořádku. Samozřejmě první možnost (kterou asi nechceš slyšet) je vrátit zpět origo výfuk, teď mi ho nabízel inzerent za 1.000,- Kč + zpět zapojit servomotorek přívěry. Mně stačil nakonec zapojit jen zpět servomotorek bez origa výfuku. Můj stroj bez servomotorku házel neustále problém motoru a rozhodilo mi to totálně volnoběh. Tak totálně, že se nedalo ani pořádně rozjet + přehřívání motoru + rychlý nástup větráku + palivo neustále ve svodech a palba jak na střelnici. Po opětovném zapojení servomotorku + resetu řídící jednotky vše o.k., ikdyž je tam pořád servomotorek jen na ozdobu, protože lanko je ve spodu odpojený. Jezdil jsem takto 5 let do minulého měsíce bez problému. Teď už zase s novým servomotorkem o.k. Další možnost je místo servomotorku koupit náhražku v podobě odporu s kontaktem, který se zapojí a mělo by být taky po problému. Toto jsem však nezkoušel, naštěstí už jede jak má. K tomu jsem se chtěl odhodlat, pokud by to nešlo se zpětným zapojením servomotorku. Prodává ho Neals Machines (David Hejduk) a vyjde cca na 1.000,- Kč. Další varianta je zkusit odpojit přívěru na PC, což mi bohužel odzkoušet nešlo, protože nemohu toto políčko zaktivnit. Myslím si, že tvůj problém vychází právě ze špatně vyhodnocených údajů řídící jednotky v návaznosti na odpojený nebo již nefunkční servomotorek a díky tomu došlo k přenastavení úhlu škrtící klapky, vstřiků.... V současnosti mi funguje varianta s laďákem + zapojený servomotorek přívěry. Na druhým Bulíkovi nemám servomotorek ani náhražku a jede bez problémů, předpokládám ale, že je elektronicky odpojena výfuková přívěra. Tato varianta mi u prvního Bulíka neprošla (viz. popis výše). Držím ti pěsti, ať se zadaří a dělá jen radost!!!