paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350
Zdravim moc rad bych si jakozto silnejsi motorku koupil Jawu 350. Jenomze nejsem znalec, takze by me zajimalo. CO byste mi poradili na co si davat pozor, jakej 2taktni olej tam lejt, jake pneumatiky a hlavne na co si pri koupi dat pozor, dekuji za odpovedi.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2011 v 19:58 | Nahoru | #1
třipade je v pohodě ale nedokážu si představit přesednutí z nsr

to je jako byt zvyklej na mazdu rx8 a přejít na cadillac eldorado
poznatky tehdejšího spolužáka byly takový že na jednu stranu to má krouťák jak prase, na druhou stranu to nebrzdí a s takovou váhou se dá těžko rychlejc měnit směr

je velká, je pohodlná, nic z ní nebolí, na poklidnou jízdu je to neskutečně příjemná mašina.
pokud ji chceš drtit, je to fakt zábava kterou můžu doporučit ale je potřeba se s ní sžit a vědět jak na ni, pak je schopná držet krok s čimkoliv s čim je tzo jenom fyzicky možný

nekolik lidí už se divili jak "ostře" je možný s tim autobusem jet
jinak je těžká a stabilní.
no a že je to kovářská práca asi nemusím psat, za všechno mluví převodovka kde neni dobrý řadící páku lechtat ale opravdu za ni vzít, pak je všechno v pořádku

na olej je naprosto nenáročná, doporučený výrobcem je m2t který se dá koupit běžně litr za 80 kč, hodně lidí na něho nadává ale po stránce mazání s nim neni jedinej problém a co se týká omílanýho zasírání výfuků, na jinej olej jsem nikdy nejezdil a nezaznamenal jsem ani při rozdělávání sebemenší problém.

gumy jsou už diskutabilnější, já mám klasický diagonální mitasky který jsou schopný ujet aji 25 tisíc vzadu a doživotně vepředu
na jednu stranu je poznat že jsou tvrdý takže na mokru zrovna jistej pocit nedávají a pro pořádný klopení je potřeba nejdřív je nechat zahřát, na druhou stranu je má mašina důkazem toho že aji s něma jde v pohodě drhnout stupačky aji výfukový kolena ať už jedeš 50 nebo 120
guma stojí 500-600, gumy dobrý a měkký pro lidi kteří chcou jezdit jak já ale nejsou magoři stojí jen o pár korun víc

pokud ji člověk nenechá dojít do stodolovýho stavu tak je spolehlivé, za těch 5 let co jsme spolu jsem nedojel jednou a to jsem si řekl že to nebudu riskovat protože se ulomil držák uhlíků, do dneška netuším jak, takže mašina přestala dobijet a já jsem nechtěl riskovat že vypoví službu na dlouhé cestě co byla přede mnou

ale každopádně bych ti doporučil se nejdřív pořádně svezt, ta mašina určitě neni špatná a má co nabídnout ale jsou to dva diametrálně odlišný světy a jednoho baví víc xr1200 a druhýho cb1000.

(reakce na) Jawa 350

14.6.2011 v 20:01 | Nahoru | #2
memphis.unv> diky moc:) hele ja chci Tristapadu na kazdodenni jezdeni NSR je neekonomicky a chci ho mit jako vikendovou zabavu:)jinak diky moc za poznatky, takze kdyz do toho bude lejt TTSo jako do NSRa tak nic neposeru ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist