globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to s tim vonoběhem?
11.6.2011 v 18:11


Uzavřeno 19.06.2011 v 13:42 uživatelem SperkysSV

Naposledy editováno 19.06.2011 13:42:04
Předchozí
1 2
Následující

Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 18:38 | Nahoru | #1
musim zkusit, ale drží mi podle mě pořád volnoběh...

Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 19:13 | Nahoru | #2
No já to taky nezkoumal předtim, teďka na to pořád čučim jak ta ručička klesá, v podstatě jde o to, že musim mít na volnobeh cca 1500 otáček, jinak riskuju, že mi to v případě přidržení spojky zdechne, protože když dám 1100 na místě tak za jízdy mám někdy i 800, třeba, nebo prostě pod 1000. Se to jakoby zhoupne a pak zase nahoru na těch 1100, ale jen někdy, najel jsem 1000km a OK, pak jedu tady po městě a najednou stojim.

Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 20:44 | Nahoru | #3
to by mě nemělo chcípnout...při vymáčknutí spojky by se měli dostat na volnoběžné otáčky...

Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 21:00 | Nahoru | #4
Tak já s tím problém nemám u rexe, ale je pravda že mám karburátory. Ale jen tak z laickýho hlediska, pokud zmáčknu spojku, nevidím důvod k tomu aby to chcíplo. I stříkačka by měla normálně držet volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 21:03 | Nahoru | #5
Taky si myslim že by motorka něměla chcípnou nikdy, to je jedno jakej motor, jestli motorka nebo auto, myslim že by motor neměl chcípnout za žádných okolností, jinak je to fakt o ničem, ale štve mě že ze mě dělaji blba, kterej tu motorku chcípá sám, no nic nebudu řešit, nechám vysokej volnoběh a bude to, můžu tim něco zmršit když mám místo 1100 otáček 1500??

Naposledy editováno 11.06.2011 21:03:26

Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 21:11 | Nahoru | #6
No to víš,že když vymáčkneš spojku tak ti otáčky klesnou na volnoběžný.Šel bych do kawasaki a omlátil jim to o hlavu.Takže ty budeš přijíždět ke křižovatce,už blikne oranžová,tak to podržíš na spojce,aby jsi se plynule rozjel a ta motorka normálně zdechne a oni ti v kawasaki řeknou,že to je normální jo???Chtěl bych po nich prachy nazpět,nebo,že tu motorku prostě opraví.Nastav volnoběh šroubem na klapky a když to bude pak pořád chcípat,tak je to něco se směsí.Buďto málo benzínu,nebo moc benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

11.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #7

SperkysSV píše: Taky si myslim že by motorka něměla chcípnou nikdy, to je jedno jakej motor, jestli motorka nebo auto, myslim že by motor neměl chcípnout za žádných okolností, jinak je to fakt o ničem, ale štve mě že ze mě dělaji blba, kterej tu motorku chcípá sám, no nic nebudu řešit, nechám vysokej volnoběh a bude to, můžu tim něco zmršit když mám místo 1100 otáček 1500??



Nezmršíš nic.Ale nebude se ti tak rychle vracet plyn a budeš mít vyšší spotřebu.

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 00:15 | Nahoru | #8
Normální to není. Mně to taky párkrát udělalo. Mám teda jinou motorku (Suzuki), ale třeba bude příčina stejná. Měl jsem téměř rozpojenej konektor čidla spojkové páčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 00:18 | Nahoru | #9

StiefTomas píše: Nezmršíš nic.Ale nebude se ti tak rychle vracet plyn a budeš mít vyšší spotřebu.


A bude se mu to víc zahřívat.

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 08:57 | Nahoru | #10

Nastav volnoběh šroubem na klapky a když to bude pak pořád chcípat,tak je to něco se směsí.



No právě já když ho nastavim tim šroubem tak jak má být 1100 +-50 , tak na místě je to OK, ale za jízdy to prostě klesá pod, stejně tak když nastavim 1500, jenže to klesá jen tak že motor nechcípne, jestli tim šroubem nastavuju nějakej doraz klapky tak nevim co to mrší za jízdy, že to kolísá pod.

Jo ještě ona ta potvora nechcípá jakoby pořád právě, jen v nějakej krizovce, protože spolehlivě chcípne když neni úplně zahřátá, vytočim motor tak do 4000, pak prudce zavřu plyn a zmáčknu spojku, tak zdechne. Prostě je to divný.

Naposledy editováno 12.06.2011 09:12:14

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 09:22 | Nahoru | #11

BlackSabbath píše: A bude se mu to víc zahřívat.



Jj,vidíš.Máš recht.

Tak tam je fakt něco špatně.Co sytič???Pokud to dělá jen za studena,tak bych to zkusil napíchnout a uvidíš.Ale rozhodně je to něco se směsí.Hele a když to chípne,nastartuješ tak ti to drží těch 1100? pokud ano,tak bych vyloučil nějakou mechanickou vadu a hledal bych příčinu někde jinde.Co ventily???Máš seřízený???Co podtlaky???Byly dělaný???Ale určitě bych to neřešil tím,že zvednu volnoběžný otáčky,to je prasárna.Co vzduchovej filtzr v jakým je stavu???Popřípadě nemáš tam přímej filtr nebo nějakej otevřenej laďák???

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 09:31 | Nahoru | #12
no mám tam všechno originál, vzduchovej filtr, svíčky, nový. No když to chcípne a znova nastartuju, tak to drží jakoby zase nižší otáčky, dokud nevrtnu plynem, pak jsou zase normální, když to neudělám, tak poprvý chcípne, nastartuju znova a už je to normální. S tou studenou motorkou je ale divný že to dělá i třeba po 100 km, jen víc když je studená, teďka po výměně toho filtru se mi to po zahřátí ještě nikdy nestalo.

Jinak ty ventily a podtlaky neni udělaný zatim.

Naposledy editováno 12.06.2011 09:32:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:12 | Nahoru | #13

SperkysSV píše: no mám tam všechno originál, vzduchovej filtr, svíčky, nový. No když to chcípne a znova nastartuju, tak to drží jakoby zase nižší otáčky, dokud nevrtnu plynem, pak jsou zase normální, když to neudělám, tak poprvý chcípne, nastartuju znova a už je to normální. S tou studenou motorkou je ale divný že to dělá i třeba po 100 km, jen víc když je studená, teďka po výměně toho filtru se mi to po zahřátí ještě nikdy nestalo.

Jinak ty ventily a podtlaky neni udělaný zatim.


Jen taková formalita - nastavuješ volnoběh na ohřátým motoru, že?
Jinak si nech nastavit "sytič" - vím, že u stříkačky se tomu tak jen říká, ale mně to pomohlo.

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:15 | Nahoru | #14
Tak to bude něco se sytičem.Mám takovýho tucha,že ti buďto nevypne a je to bohatý nebo když je studenej motor tak vypne moc brzy a zdechne to.Ještě bych zkusil ty podtlaky a ventily.Pokud ani to nepomůže,tak bych už hledal problém někde u vstřikování.Ten servis tě vyjde do litru a nic tím nepokazíš.

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:17 | Nahoru | #15

BlackSabbath píše: Jen taková formalita - nastavuješ volnoběh na ohřátým motoru, že?
Jinak si nech nastavit "sytič" - vím, že u stříkačky se tomu tak jen říká, ale mně to pomohlo.



Tak mě se na sůze taky sem tam stane,že když vrtnu za plyn,tak mi otáčky padnou třeba pod tisíc,ale chytnu za plyn a hnedka se sebere.Nikdy mi určitě nechcípne.Tam bude problém někde v plnění těch válců.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:17 | Nahoru | #16
Natavuju volnoběh na zahřátým motoru cca na 80. Já jim to tam asi vrazim zase do servisu co mi zbyde. jinak kdybych měl problém se směsí tak bych to asi poznal na svíčce ne, nebo nemusel? Taky nepochopim že to nechcípne vždy, ale náhodně a už vůbec nevim proč by tomu měl pomáhat ten vyšší volnoběh.

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:19 | Nahoru | #17
no v tom servisu to bylo na tej diagnostice a nic nenašli. Tak prej ať to tam dám znova že to projdou podrobnějc nebo co

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:23 | Nahoru | #18

SperkysSV píše: Natavuju volnoběh na zahřátým motoru cca na 80. Já jim to tam asi vrazim zase do servisu co mi zbyde. jinak kdybych měl problém se směsí tak bych to asi poznal na svíčce ne, nebo nemusel? Taky nepochopim že to nechcípne vždy, ale náhodně a už vůbec nevim proč by tomu měl pomáhat ten vyšší volnoběh.



Na svíčce poznáš směs pokud by ti palílo pořád špatně.Tak to hoď někam do pořádnýho servisu.Koukám,že bydlíš kousek ode mě.Bydlím kousek od Dačic.Jinak vyšší volnoběh je blbost.Já si osobně myslím,že tomuhle by vážně pomohlo seřízení.Ventily ani ne,ale podtlaky určitě ano.Já si myslím,že jeden válec ti saje víc a jak jí zavřeš,tak ti ty válce přetáhne natolik,že to už neudrží a chcípne to.Jak ti jde za plynem když jí chytneš teplou na místě???Crací se otáčky hned nebo pomali???

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:26 | Nahoru | #19
otáčky se vrací právě až dost rychle pořád, za jízdy možná ještě o něco rychlejc než na místě

Naposledy editováno 12.06.2011 10:27:27

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:45 | Nahoru | #20

SperkysSV píše: otáčky se vrací právě až dost rychle pořád, za jízdy možná ještě o něco rychlejc než na místě



Tak podtlaky taky vylučujeme :D Tak už fakt leda skouknout ten sytič a přívod směsi.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #21

Tak podtlaky taky vylučujeme :D Tak už fakt leda skouknout ten sytič a přívod směsi.



To by mi padaly otáčky pomalu? Jinak právě že z čim vyšších otáček mi to padá na volnoběh ti víc se mi jakoby propadaji. Jo ještě mě napadlo vždycky mi to chcípne z vyšší rychlosti, ještě se mi to nestalo na 1,2a 3, ale výš už je to horší. Taky jsem se ptal majitelů stejný motorky na palivové čerpadlo, v manuálu píšou že pokud vydává zvuky delší než 3vteřiny tak je to špatně a mě za tepla když jakoby dosaje to palivo tak ještě cvaká, jakoby nějaký relé nebo co. Za studena to nedělá, tak nevim jestli je to normální nebo ne, nikdo zatim neodepsal, ale SVčko to nedělalo.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 10:52 | Nahoru | #22
Jo ještě jakej je dpořádnej servis, měl jsem to v Kawasaki v Č.B...

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:25 | Nahoru | #23
Hele ať v servisu prověřej čidla, který sou nutný pro chod motoru...
Koukněte taky na barvu svíček.
U mého auta stejný příznaky a bylo to čidlo teploty vody. ŘJ si myslela že je studenej motor a obohacovala směs = Taky chcípala při vymáčknutí spojky, se zahřívajícim se motorem se to zhoršovalo, svíčky byly černý ale třeba na spotřebě sem to prakticky nepoznal.
Vyměněno čidlo za cca 400,-

Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:32 | Nahoru | #24

U mého auta stejný příznaky a bylo to čidlo teploty vody. ŘJ si myslela že je studenej motor a obohacovala směs


Jo to jim řeknu ať to zkouknou.

Jinak takhle na tom byla svíčka co se z toho vyndala po cca 15000 km

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:37 | Nahoru | #25

SperkysSV píše: To by mi padaly otáčky pomalu? Jinak právě že z čim vyšších otáček mi to padá na volnoběh ti víc se mi jakoby propadaji. Jo ještě mě napadlo vždycky mi to chcípne z vyšší rychlosti, ještě se mi to nestalo na 1,2a 3, ale výš už je to horší. Taky jsem se ptal majitelů stejný motorky na palivové čerpadlo, v manuálu píšou že pokud vydává zvuky delší než 3vteřiny tak je to špatně a mě za tepla když jakoby dosaje to palivo tak ještě cvaká, jakoby nějaký relé nebo co. Za studena to nedělá, tak nevim jestli je to normální nebo ne, nikdo zatim neodepsal, ale SVčko to nedělalo.



Kdyby bylo v trapu čerpadlo,tak ti to nepojede ve vysokých točkách.Tím to není.Jinak ta svíčka je černá jak bota.Máš to bohatý.A navíc má očouzenej i závit.Vypadá jak kdyby to podfukovalo kolem závitu.Možná byla málo utažená.Ta svíčka musí být taková cihlově bílo červena.Tohle je moc bohatý jak jsem říkal.Pere ti to tam hodně bohatou směs a pak ti to v nízkých otáčkách nestači vypláchnout a mašina se zahltí.Může to být vážně tím čidlem teploty.Motorka si myslím,že motor je studenej a nechá zaplej sytič.Kolik máš cca spotřebu???

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:39 | Nahoru | #26

SperkysSV píše: Jo ještě jakej je dpořádnej servis, měl jsem to v Kawasaki v Č.B...



No to čidlo se dá proměřit.Nato myslím nemusíš ani do servisu.Záleží jak moc jsi manuálně zručnej.Jinak co se týče servisu tady na Vysočině tak vůbec nevim.Servis si dělám doma.Ale motorku jsem měl na brzdě a na úpravě sání u Ešnera.Max. spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:41 | Nahoru | #27
Spotřebu moc nehlídám, ale nijak výrazná neni. Jinak jsou takové všechny. Taky jsem jim je dal do toho servisu, ale asi se jim zdáli OK. Tak v tom případě na to sakra snad musí přijít čim to je jestli je to bohatý a má to všechno origo. Jinak to chcípání se zlepšilo když jsem dal novej vzducháč, to by s tou bohatostí taky mohlo souviset...

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:49 | Nahoru | #28

SperkysSV píše: Spotřebu moc nehlídám, ale nijak výrazná neni. Jinak jsou takové všechny. Taky jsem jim je dal do toho servisu, ale asi se jim zdáli OK. Tak v tom případě na to sakra snad musí přijít čim to je jestli je to bohatý a má to všechno origo. Jinak to chcípání se zlepšilo když jsem dal novej vzducháč, to by s tou bohatostí taky mohlo souviset...



Když budeš mít ucpanej filtr,tak se samozřejmě zhorší přívod kyslíku a obohatí se to.Ještě zkontroluj přívod vzduchu do plnění vstřiku.Pokud není někde něco zmáčklého nebo tak.Docela jsi mě ještě dal brouka do hlavy tím čerpadlem.Zkus ho zapojit natvrdo,kolik ti dá benzínu za minutu.V manuálu by měl být počet,ale bývá to kolem cca 2L.Taky by to tím eventuelně mohlo být.Ty zavřeš plyn a čerpadlo ti přestane dávat benzín.A tím to chcípne.Ale pravděpodobnost je malá.Zkontroluj přívod toho kyslíku.A nemáš na mašině power commander??

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:51 | Nahoru | #29

A nemáš na mašině power commander??



Ne nemám, je tam všechno origo jak má být. Jinak s tim proměřováním to nechám na tom servisu, já jsem docela lama a ještě bych něco podělal, snad si s tim poradí.

(reakce na) Jak je to s tim vonoběhem?

12.6.2011 v 11:54 | Nahoru | #30

SperkysSV píše: Ne nemám, je tam všechno origo jak má být. Jinak s tim proměřováním to nechám na tom servisu, já jsem docela lama a ještě bych něco podělal, snad si s tim poradí.



Ještě by stálo zato,zkusit to čerpadlo přehodit z jinýho Ztka.Pokud by jsi měl možnost.Ale myslím,že v tom bude nějaká kravina.Hele a motor ti jde pořád pravidelně???Když na místě přidáš,ubereš a tak???Nemá snahu jít na tři nebo nějak zakuckat a tak???
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist