globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna převodu
Zdravim, ted budu kupovat novou řetězovku na mituzu a uvažuju o prevodu do síly. Ted mi to jede na 6 přes 160 a 7 mičku to neutahne ( nefunguje mi přívěra ).. Tu maximálu stejně nikde nevyužiju, spíš potřevbuju aby to mělo hezky sílu na všechny kvalty a při každem vyjezdu ze zatačky nemusel podřazovat nebo to hnát přes spojku. Ted tam mám převod 14:39, v sadě na mito je 14:42 a já uvažuju že vemu 13:43 nebo 13:42. Co vy nato ? stačí jak to pojede 140,150 ale mělo sílu Díky za každou radu

Změna převodu

8.6.2011 v 23:50 | Nahoru | #1
Mysli, ze to bude ok tech 13:43

Změna převodu

8.6.2011 v 23:50 | Nahoru | #2
.

Naposledy editováno 08.06.2011 23:51:41

Změna převodu

8.6.2011 v 23:56 | Nahoru | #3
No, já bych začal u tý přívěry.

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu

9.6.2011 v 00:18 | Nahoru | #4
Čím míň zubů na pastorku, tím lépe ti to pojede odspodu a to platí i u rozety. Míň zubů jde do síly. Ale jak píše BagoBorec, začal bych tou přívěrou
No, ale pamatuj, že ti to bude dělat odchylky. Jak při rychlosti, kterou jedeš, tak délkově. Vlastní zkušenost.

Naposledy editováno 09.06.2011 00:19:20

(reakce na) Změna převodu

9.6.2011 v 00:25 | Nahoru | #5

crazy_doctor píše: Čím míň zubů na pastorku, tím lépe ti to pojede odspodu a to platí i u rozety. Míň zubů jde do síly. Ale jak píše BagoBorec, začal bych tou přívěrou
No, ale pamatuj, že ti to bude dělat odchylky. Jak při rychlosti, kterou jedeš, tak délkově. Vlastní zkušenost.



U rozety to platí právě naopak ;) čím víc zubů,větší síla...

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu

9.6.2011 v 07:39 | Nahoru | #6
Pokud Ti nebude fungovat přívěra tak převodem nic moc nezměníš. Akorát snížíš maximální rychlost, ale budou v běžném provozu případy, kdy bude rychlejší ten těšží převod. Čeho tím dosáhneš? Snáze se rozjedeš to jo, ale tím to končí. Budeš muset dřív řadit, protože už bude ta daná rychlost vytočená. Místo třeba na dvojku (u těžšího převodu) pojedeš na trojku (u lehčího), ale to neznamená, že budeš rychlejší, protože ta trojka bude v konečném převodu těžší a dvojkou to ject nepude, protože už bude motor přetočen. (Třeba na výjezdu ze zatáčky.)A budou zase případy kdy to pojede líp s lehčím převodem. To se nedá říct, že s lehčím převodem budeš rychlejší. Znatelný a neměnný rozdíl bude při rozjezdu a v maximální rychlosti. Doporučuji neexperimentovat a dát přesně ten převod co dává výrobce. S převodem 14:39 jedeš cca 160, tak s převodem 13:43 pojedeš při stejných otáčkách 135 Km/h!

(reakce na) Změna převodu

9.6.2011 v 08:13 | Nahoru | #7

crazy_doctor píše: Čím míň zubů na pastorku, tím lépe ti to pojede odspodu a to platí i u rozety. Míň zubů jde do síly. Ale jak píše BagoBorec, začal bych tou přívěrou
No, ale pamatuj, že ti to bude dělat odchylky. Jak při rychlosti, kterou jedeš, tak délkově. Vlastní zkušenost.

Odchylky myslis na tachometru? S tim maj problemy jen stroje co snimaj z prevodovky, na Mitu bude asi brat z predni kola, mech. nahonem jako jiny starsi 2T.

Změna převodu

9.6.2011 v 08:15 | Nahoru | #8
Jinak s timhle prevodem, to pojede holt jako enduro. Do mesta bych si ho klidne dal, na delsi cesty bych nechal origo. Jinak je tou rozetou je to tak jak pise Gargy32

Změna převodu

9.6.2011 v 11:11 | Nahoru | #9
Mrkni sem na Gearing commander . Ten ti ukáže, jaké budou rychlosti při udaném převodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu

9.6.2011 v 11:46 | Nahoru | #10
Hummer> ano 160 jedu na 6ku při 9ti tisích otačkach, včera se mě povedlo na tu 6ku dát 170 při 11000 rpm a to tam mam jestě sedmý kvalt.. Tu přívěru zatím moc neřeším, bez ní mi to jede jako kamarádovi otevřené RSko.

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu

Skvělá odpověď, děkuji! 9.6.2011 v 12:40 | Nahoru | #11
na tomhle roku výroby byl original 14:38 jezdim 14:39 a spokojenost, předtím jsem měl 13:42 a to bylo jak kroska pořad vytočenej motor ale zase se mi to občas zvedlo při přeřazení z 1 na 2.
Radši dej do kupy přiveru nebo ji alespon za aretuj otevřenou jako ja a pojede to.

(reakce na) Změna převodu

9.6.2011 v 13:27 | Nahoru | #12
Fogi>
Pokazila se ti řídící jednotka přívěry? Jednu mám doma, jen nevím jistě, jestli funguje a na jaký je ročník.

(reakce na) Změna převodu

9.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #13
the_duck> Na tom onboardu co máš na profilu máš tu přívěru funkční, nebo pořát otevřenou ? a kolik byla maximalka s tím převodem 13:42 ?
to petr: já už to takhle koupil, zkoušel sem řidici jednotku z funkční motorky a servo se otočilo a nevrátilo, asi mam KO i to servo

Změna převodu

9.6.2011 v 19:21 | Nahoru | #14
Zrovna jsem na té mojí řešil to samé.. jak to dopadlo, si můžeš přečíst zde: http://davidhavel.p...resp-o-zub-mene.html

Změna převodu

9.6.2011 v 22:28 | Nahoru | #15
Ja myslim ze 13/42 uz je moc radikalni zmena. Dal bych 14/42. Tri zuby budou poznat.

DavidHavel> Chces v tom tvym textu tvrdit ze zmenou sekundarniho prevodu se ti zmenil prubeh momentu motoru? Cos mel z fyziky?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist