Co od moto chci : rozumný servisní intervaly (10-15 hod olej, 60 hod píst atd.), dobrej podvozek (byl bych rád za dvoukomory) a určitou míru spolehlivosti.
Rád bych na tom odjel cca 6 CC a 2 Hoby motokrosy ročně, motorku bych si rád nechal nějaký 3-4 roky. Cenovku vidim do 110 tis. Spíš uvažuju o 250 ale 300 se zatim taky nebránim.
Nějaký návrhy co zkusit (Gase ani husku sem nikdo nepište )?
Edit: Tak po jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle motto někdo nějaký postřehy ?
Naposledy editováno 13.06.2011 08:22:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Jako na trati sem s nim byl velice spokojenej, ještě ho pudu v tejduprubnout někam do lesa abych trochu věděl jak se to tam chová a pokud bude vše ok tak mám hodně velkou chuť si ho pořídit.
Otázka na co mám u husara dávat při koupi pozor ? Přecejenom nikdy sem 4T nevlastnil ani neservisoval a zrovna z toho husara se linou všelijaký zvuky
Jezi píše: Troj11> Mě ta váha nepřišla nikterak drastická zas pravda že den předtim sem jezdil na exc 450.
Jako na trati sem s nim byl velice spokojenej, ještě ho pudu v tejduprubnout někam do lesa abych trochu věděl jak se to tam chová a pokud bude vše ok tak mám hodně velkou chuť si ho pořídit.
Otázka na co mám u husara dávat při koupi pozor ? Přecejenom nikdy sem 4T nevlastnil ani neservisoval a zrovna z toho husara se linou všelijaký zvuky
Když srovnávám s exc300, tak je pocitově o dost vyšší, nicméně osobně ho mám právě daleko radši do lesa a na enduro, 300 2t jezdím na závody, na trialy, když je hodně bláto a sníh..
Se zvukem tě nikdo přes net neporadí, nejlepší by bylo si vzít někoho kdo husabergy jezdil..
A prasečiny typu koplý kola, povolený dráty, škráblej chrom vidlic, vymlácený futra,pds a kyvka atd to poznáš sám..