1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Anti: co mám argumentovat? Že se dělá synchro klapek úplně stejně a stejně často jako u karbeců? Nebo že na to každej dlabe?
Že jsem viděl desítky podělaných čerpadel?
Že se stříkačka přizpůsobuje opotřebení motoru a dolaďuje směs? Pohádky, tady nejsme u aut.
A jediný co třeba jednotky z koncernu umí je doladit otevření klapky při volnoběhu, po vyčištění klapky se to pak podělá a je třeba návštěva servisu. (Reset klapky)
A to celý se nazve přizpůsobení opotřebení motoru aby to znělo honosně a lidi mohli mít pocit že doma mají moderní auto.
Knock senzory taky nic neladí.. to je taky mítus. Jediné co to umí je malinko snížit předstih. Kde vzikla pohádka že se udržuje předstih na hranici detonací by mě zajímalo.
Ale do motorek to opět nepatří že..
(nebavím se o autech od půl mega navrch, tam je jiná situace)
Další mýtus je, že stříkačka pozná více průchozí filtr a přizpůsobí se.
Naopak jedinej karbec má vlastně takovou mechanickou váhu vzduchu. Čím více vzduchu, tím větší je podtlak na jehlové trysce a tím víc nasává. Kdežto stříkačka pozná kulový, vyjímečně na volnoběhu to lambda trochu dorovná, ale tím schopnost sériové jednotky končí.
Navíc na volnoběhu není co rozpoznávat, tam se rozdílná propustnost vůbec neprojeví.
Že RJ u stříkačky řídí předstih podle zatížení motoru? To snad dneska umí i každá nevstřikovací jednotka s karbecem a TP senzorem.
Naposledy editováno 06.06.2011 17:17:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
A třeba konkrétně u Varana šla spotřeba s montáží stříkačky rapidně dolů.
Každý systém je poruchový a každý má své výhody i nevýhody.Ale většinou lepší systém nahradí ten horší,tak jak je to s karbecem.Ten už dnes nemontují pomale ani do číňanů.
Osobně proti karbecu nic nemám,ale stříkačka je prostě lepší.