globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cuká, chcípá
3.6.2011 v 17:54
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit. Monstřík (99) jezdí ve středních otačkách úplně normálně...ale když se to ve vyšší rychlosti vytočí (160-180) začne to cukat a občas to i zdechne. Připadá mi jako by tam šlo málo benzínu, ale nemám tušení proč. Kdo by věděl co s tím může byt prosím poraďte.

Cuká, chcípá

3.6.2011 v 17:59 | Nahoru | #1
italská mrdka, co bys chtěl ...

EDIT: mohly by to být zanesené karbce, podtlak v nádrži ... atd.

Naposledy editováno 03.06.2011 18:00:12

Cuká, chcípá

3.6.2011 v 20:21 | Nahoru | #2
Může to být spousta věcí, ale nedávno jsem toto řešil u vf 750 magna - byl povolenej palivovej kohout a přisávalo si to vzduch do karburátorů, dotáhnulo se to a bylo po problému.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká, chcípá

3.6.2011 v 21:56 | Nahoru | #3
Jaké to je, když ti zdechne hajtra v 180ti???

(reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 02:21 | Nahoru | #4
Smejki> No masakr...předjíždíš a najednou to začne škubat a zdechne....sjedeš ke kraju a borec v plechovce si říká "co je to za čuráka" a šlehne tě zpátky.........asi nějakt tak

1 reakcí na tento příspěvek Cuká, chcípá

4.6.2011 v 02:26 | Nahoru | #5
Na vadu v motoru se mi to nezdá....spíš něco v palivové soustavě ale vědět co.......každopádně dneska už vím že italiano nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 02:34 | Nahoru | #6
George.89> mě to dělalo taky na sradu,třeba ve 130 to prostě zdechlo a ani přes kvalt to nešlo nahodit zpět, na vyjíždcě cca 100km od baráku sem furt koumal co tomu muže být přičemž jsem vědel že mám dost benzínu, ale kámoš co byl semnou otevřel nádrž a nádrž se tak o 2 cm zvětšila nabrala vzduch a motorka opět jela.Při poslední montáži nádrže na motorku jsem přiškrtil krajem nádrže obě dvě hadice na odvod par nebo někdo tomu říká přepady a tak jsem je dal tak jak mají být a jeto NO Problééma.

(reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 03:11 | Nahoru | #7
vavřa_sniper> To si nemyslím že by to bylo tím......ale zas včera jsem rozdělával airbox a filtr byl ok to samé palivový......na olejový jsem se nedíval ale že by to bylo tím se mi nezdá(svíčky jsem měnil ani ne před měsícem)......spíš ten karburátor ale v tom se nemám odvahu rejpat. Nevím...záhada tleskačova hlavolamu.

1 reakcí na tento příspěvek Cuká, chcípá

4.6.2011 v 06:58 | Nahoru | #8
Kámošovi to dělá taky,do 6500ot./min. to jede a pak už ne, cuká...V pondělí mi to přitáhne do práce tak uvidím co s tím....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 14:57 | Nahoru | #9
dewwil> Ok tak pak napiš čím to bylo....nemám na tom otáčkoměr takže netuším v jakých otáčkách to dělá. Včera to začlo už ve 140...podřadil jsem na 4, na 3 a dokud jsem turoval tak to ještě jelo pak jsem zkusil přidat a zdechlo to...po 5 minutách jsem to zase nastartoval a pomaličku jsem dojel.

(reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 16:17 | Nahoru | #10
George.89> a na sytič bez přidání plynu to jede?

2 reakcí na tento příspěvek Cuká, chcípá

4.6.2011 v 16:23 | Nahoru | #11
180 na monsteru 600?

ale nepovídej

koukni se na karbce - vyčistit
nemáš skříplou nějakou hadicu
odvzdušnění nádrže - není zacpané?
palivový filtr je na tom jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 16:27 | Nahoru | #12
VlastíkPlamínek> vlastičko kdybys četl co se tu píše tak je zbytečné abys se ptal na tvé otázky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 16:35 | Nahoru | #13

vavřa_sniper píše: VlastíkPlamínek> vlastičko kdybys četl co se tu píše tak je zbytečné abys se ptal na tvé otázky



vzhledem k tomu, že jednu domu byl u nás doma taky monster 600 tak tuším na co se mám ptát

(reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 16:39 | Nahoru | #14
VlastíkPlamínek> ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 22:28 | Nahoru | #15
VlastíkPlamínek> proč by nejel 180??? Z kopce se tam jednou mihlo 190 .........filtry to nejsou....že by to mohl být zanešený karbec už říkal známý....je složité si to vyčistit sám?

Naposledy editováno 06.06.2011 15:11:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

4.6.2011 v 23:08 | Nahoru | #16
George.89> Ahoj, mě to dělalo v nízkých otáčkách a bylo to CDI.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

6.6.2011 v 14:25 | Nahoru | #17
zdenda-m600> Teď budu asi za idiota ale co je CDI Řídící jednotka?...Spíš takhle...kde to je a co s tím?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

6.6.2011 v 15:58 | Nahoru | #18
George.89> dej tu motorku někomu kdo se v tom vyzná nebo hůř dej to do servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká, chcípá

6.6.2011 v 16:38 | Nahoru | #19
vavřa_sniper> No servis je pro mě až poslední řešení ....pokud to nebude vážný zásah do moto tak to zvládnu se známým....jenom potřebuju vědět co a kde.

Naposledy editováno 06.06.2011 16:39:59

(reakce na) Cuká, chcípá

5.7.2011 v 11:50 | Nahoru | #20
George.89> čauky, mě blbne v nízkých otáčkách, špatně chytá, chcípá a cuká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 Ducati88 1 12.3.2022 v 13:08 Ariete
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 chatra 102 28.7.2020 v 12:05 kratkej01


TOPlist