globalmoto_kveten





Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...

Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 15:12 | Nahoru | #1
Mno nechce se mi to číst ale asi nikdy nepochopim jak někdo může napsat že diesel se vyplatí až když najezdíš 40000 km???? to je přece blbost. Spotřeba je prakticky vždy o 2 litry menší a nafta za poslední pár let byla z pravidla levnější než benzín. Nevýhodou je že většina dieselů má turbo což může čas chtít vyměnit ale jinak . . . . já bych šel do Octávky 81 kw

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 15:18 | Nahoru | #2

jk.rx píše: Mno nechce se mi to číst ale asi nikdy nepochopim jak někdo může napsat že diesel se vyplatí až když najezdíš 40000 km???? to je přece blbost. Spotřeba je prakticky vždy o 2 litry menší a nafta za poslední pár let byla z pravidla levnější než benzín. Nevýhodou je že většina dieselů má turbo což může čas chtít vyměnit ale jinak . . . . já bych šel do Octávky 81 kw



no servis celkove je drazsi.. oproti benzinaku treba rozvody jsou choulostivejsi (zenou i cerpadlo) semtam odejde cerpadlo, semtam nakej vstrik ... zrovna tohle stary TDI na tom neni spatne, ale obecne je servis diesela nakladnejsi + navic bejva rozdil v porizovaci cene.. pokud je to auto proti srovnatelnymu benzinu treba o 30tis drazsi ta to chvili trva nez tech 30tis projezdis v rozdilu spotreby ....

oktavka a skodovky obecne maj zasadni nevyhodu ze se dost kradou..

Naposledy editováno 02.06.2011 15:19:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist