potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.
Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+
Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.
Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.
...Miky...
E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...
Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
_monty píše: To je z nakyho drahyho kraje ne?
a4
laguna
Z kraje byli Zlínského, ale co v servisu bylo vše děláno, to samozřejmě nevím.
Ani nejsem dealer, takže je mi jedno, co si zakladatel vlákna koupí. Jen jsem popsal mě známá fakta a do rodiny jsem doporučil benzínový motor bez turba. Na nafťáku rozhodně nic neušetří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
hondacbf1000 píše: Z kraje byli Zlínského, ale co v servisu bylo vše děláno, to samozřejmě nevím.
Ani nejsem dealer, takže je mi jedno, co si zakladatel vlákna koupí. Jen jsem popsal mě známá fakta a do rodiny jsem doporučil benzínový motor bez turba. Na nafťáku rozhodně nic neušetří.
...proto se prodává 2x více dieselu proti benzínu..ve větších objemech to je 5x tolik!
...a i u nizkoobjemových už to není vyrovnané!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
2LEKO píše: ...proto se prodává 2x více dieselu proti benzínu..ve větších objemech to je 5x tolik!
...a i u nizkoobjemových už to není vyrovnané!
Zopakuji to i Tobě:
"....je mi to jedno"
Zbytek jsem popsal někde na předchozích stranách.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
WHTRDR píše: a proc ne A6 2.5 tdi? i kdyz teda nevim s tou narocnosti na opravy a jezdej v tom samy kokoti ale za to to auto nemuze
u ty staci otevrit kapotu, odkrytovat motor a kdyz vidis co tam namotali tak ti musi bejt jasny ze tohle spolehlivy auto s levnym provozem nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
selkie píše: Miky1300> ti řikám, jestli nevezmeš tu e46, tak seš pro mě mrtvej Homolka
pokud chce nenarocne auto s levnym provozem tak to bmw podle me neni... bmw ma jiste sve vyhody co se tyka podvozku apod, ale nese to sebou dan v podobe castejsich vymen vseho mozneho atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
madmax2 píše: kup si golfika iv tdi 81 kw a budes spokojenej ja sam ho mam uz nekolik let a opravdu to jezdi za max 6litru a velmi slunej vykon, mam uz najeto k 300tis km a nikdy se mi na nem nic nevysralo ! kdyz se stimahle motorama slusne zachazi tak bez problemu najedou 500tisic , a pokud nekdo rika ze se rozbijej turba tak se jen vetsinou zanesou naklapeci lopatky ale to ma kazdy novejsi diesel a jeto z nekvalitni nafty co se u nas prodava !
Jedny z nejuspornejsich motoru jsou prave tdi z rotacnim cerpadlem 66kw-81kw jestli to honis neebo ne porad to zere hovno ,
pd- pumpe duse uz zere ! to same je u coomonreilu jak mu slapes na krk tak to zere a je jedno jestli to je peugeot citroen hdi , renault dci, tak bmw d,nebo tdci, zase maj jinej prubeh kroutaku tahnou takrka v celem spektru otacek, TDI tahne o neco pozdeji ale zase o poznani vice
hele ono zda se ze kazdej ma hodne rozdilnej jizdni styl, ty pises ze 81kw golf 4 je jedno z nejsviznejsich aut se kterym si jel a pritom me to prijde jako docela mrtvola, kdyz se jede po naky "rychlejsi" silnici kde auta jedou kolem 110-120 tak tam uz si s timhle sakra rozmejslim jestli zacnu predjizdet...
navic to ze jede za max 6 litru je taky komicky, kdyz jedu s 81kW oktavkou svizne tak jde pres 8.... zda se ze mame kazdej trosku jinou predstavu o "svizne"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
assassin píše: pokud chce nenarocne auto s levnym provozem tak to bmw podle me neni... bmw ma jiste sve vyhody co se tyka podvozku apod, ale nese to sebou dan v podobe castejsich vymen vseho mozneho atd...
nemyslim si, že se tam sere něco víc, než u ostatních značek, naftovej dvoulitr neni tak těžkej a pokud tam nenarve nízkoprofilový 18", tak s podvozkem bude taky pohoda, klídek...jediný, co by mohlo bejt proti, je cena náhradních dílů...selkie píše: nemyslim si, že se tam sere něco víc, než u ostatních značek, naftovej dvoulitr neni tak těžkej a pokud tam nenarve nízkoprofilový 18", tak s podvozkem bude taky pohoda, klídek...jediný, co by mohlo bejt proti, je cena náhradních dílů...
no tak silace na podvozku se meni celkem casto, u e46 jako komplet s hlinikovym ramenem, tlumice daj cca 70tis a uz nejsou moc ok... tohle vsechno treba na oktavce vydrzí vic a je to levnejsi...
nerikam ze je to naky extra drahy, ale urcite jsou auta s levnejsim provozem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
assassin píše: hele ono zda se ze kazdej ma hodne rozdilnej jizdni styl, ty pises ze 81kw golf 4 je jedno z nejsviznejsich aut se kterym si jel a pritom me to prijde jako docela mrtvola, kdyz se jede po naky "rychlejsi" silnici kde auta jedou kolem 110-120 tak tam uz si s timhle sakra rozmejslim jestli zacnu predjizdet...
navic to ze jede za max 6 litru je taky komicky, kdyz jedu s 81kW oktavkou svizne tak jde pres 8.... zda se ze mame kazdej trosku jinou predstavu o "svizne"
Pockej, pockej ... oktavka v tdi prece nebere v zadnem pripade vic jak 5.51/100. To je obecne znama pravda!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
steve4ever píše: a co Mondeo? Nejaka vonavka 2 roky stara stoji min nez Oktavka a pritom je to o tridu vyssi auto
tfuj! S mondeem sem párkrát jel a vůbec nic moc, je to takový sterilní. a fordi obecně nic moc... snad jen okruhovka Transit.
když auto na všechno, tak jedině koncernový (folkksvágen + dětičky...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Dawe02 píše: assassin> hele ale ty koncernove kaslaky 66/77/81/103kW fakt moc nezerou, to se jim musi nechat, alespon na takove ty rychle dalnicni presuny (a na blbnuti na okreskach to ma malokdo, ruku na srdce). Tomu muze spotrebou konkurovat maloktery motor.
jo souhlasim, ta 81kW okta co mame doma je nejuspornejsi auto se kterym sem jel, ale zasadne nesouhlasim s heslama nekterych majitelu typu ze to jede jako krava, ze to nezere vic nez 6 apod...
a zas mi prijde ze cim se jede rychleji tim se ta spotreba vic blizi autum ktery jsou na rychly dalnicni presuny staveny ... kdyz jedu s oktavkou po dalnici s plynem na podlaze tzn 180-200 tak to leze az k deviti litrum(pak zacina legrace kdyz potrebujes 2x po sobe rychle z teto rychlosti zabrzdit ), po okreskach uz se nedostanu vejs.. protoze tam uz tu rychlost limituje podvozek... rozhoupava se + spatne kontrolovatelnej prechod k pretacivymu autu od nedotacivyho...
jo a treba nam konkretne palubni pocitac lehce keca, podle tankovani vychazi spotreba horsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
steve4ever píše: vořežprut> taky jsem zastaval na Forda podobnej nazor a nedal dopustit na koncern, ale Mondeo je hodne povedeny...hlavne podvozek. A celkove je to auto o tridu vys. Ted taky shanim nejakyho kombika, chtel jsem Oktavku 4x4 nejakou zanovni vonavku, ale jsou to hrozne predrazeny kary
hmm, to myslíš asi nový mondeo, co? Já řídil 2004 nic novějšího, podvozek šel, ale já myslel motor...
a každá čtyřkola musí bejt dražší, páš je tam vo 500 kilo víc šrotu
ale nevim, jesli má 4kolo cenu, snad jen v zimě. Brácha má S4 2004, celkem to jede, to jo, ale teď se mu něco vysralo v přednim diferáku a chčije volej - voprava bude asi 30t+ takže
a kamarád má rs4 2008 v kombu a už se mu tam vysralo vjecí za cca 300 000 naštěstí zatim na záruku. Zkrátka čim víc toho v autě je, tim víc se toho vysere = nejlepší je formen - oprava kladivem
Dawe02 píše: assassin> fakt devet litru? To se mi nezda jako normalni. Ja treba dost najezdil s Octavkama 77kW i se 103kW, sestikvalt a nikdy nevzala vic nez 7 litru v prumeru (dalnicni presuny, 1000km+, plyn porad na podlaze, prumery 150km/h+ vcetne zastavek). To treba MB C, Vectra, Laguna,AR 159 a podobne opravdove stredni tridy byly pri podobnem tempu vzdy ziznivejsi.
jj 8,5-9, ale je to 99 jeste prvni generace, takze ma jen 5ti kvalt a hlavne to v tech max otackach uz moc nejede k tem 200 uz se to fakt dotaci dost neochotne, rek bych ze je tam ten plnici tlak hodne omezovanej a jde dolu i ucinnost... ty PDcka co rikas ty tahaj ve vetsich otackach znatelne vic a ta sestka tam asi taky udela dost...
jo a taky sem na to schvalne koukal jednu jizdu do prahy v zime.. tzn na zimakach a jeste si nejsem jistej jestli v ty dobe tam byl ten plastovej kryt pod motorem nebo uz ne... ten u ty oktavky ma pomerne velkej vliv na odpor, udela to 10-15kmh na maximalce, takze na spotrebe to bude delat taky dost.. ale to bych rek ze to uz tam byl ten novej... ja tam obvykle tu spotrebu nezkoumam (do toho si kupuje naftu mama:) a hlavne uz s tim moc nejezdim)
Naposledy editováno 07.06.2011 10:38:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
steve4ever píše: assassin> osobne to vidim stejne, ale ja to potrebuju jako sluzebni karu, takze bud combi nebo SUV. Spis me vadi, ze segment ctrykolek je v provedeni combi dost omezenej, z klasickych znacek prakticky jenom Oktavka nebo Subaru...nic moc vyber
no koncern cpe 4motion do vseho, ale asi vse bude draz nez oktavka no.
z tech levnejch aut abys je mohl koupit rozumne jako funglovky toho ve 4x4 moc neni no...
tam asi jedine neco z vychodu... ale jestli to chces novy tak bych asi neco jako sportage apod zkusil... ikdyz mi prijde ze tyhle SUV jsou uvnitr mensi nez normalni kombiky:)