globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Conti VS Dunlop
 
1.6.2011 v 20:44
Zdar všem.Nemůžu se rozhodnout,jakou sadu pneu pořídit na svojí TDM.Mám dva jasný kandidáty.Continental Continental Road attack 2 a Dunlop Sportmax Roadsmart.O Dunlopech čtu samý kladný hodnocení,co jsem pročítal forum ale Contíky jsou relativní novinka proti Dunlopům z roku 2008.O těch Contíkách se toho tolik nepíše...Jezdí je někdo?Předem díky za každej tip


Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42
Předchozí
1 2 3
Následující

Conti VS Dunlop

4.7.2011 v 00:39 | Nahoru | #61
Na mém TDMku nejlepší co bylo - Michelin Pilot Road. bezkonkurenčné. Na zadní jsem najel asi 8tis, na předku cca 10tis.Bridgestoně BT 21 - nevěřil bych, jaký rozdíl k horšímu guma udělá. V zatáčkách to ujíždí teda fest.Teď mám koupené Sportmax Qualifier, budu přezouvat, tak uvidím.

Naposledy editováno 04.07.2011 00:41:44

Conti VS Dunlop

4.7.2011 v 14:35 | Nahoru | #62
Tak taky přidám své zkušenosti.

Znám na své CBF600S jen Dunlop Roadsmart a měnit nechci. Důvody níže:

1. Ještě nikdy mi to neuklouzlo a to ani za mokra. Klopím je až do kraje a vždy mě zarazí jiskry od stupaček dřív než to, že by guma chtěla klouzat.
2. Přední guma vydržela 23 tisíc, zadek "jen" 17 tisíc a to nejezdím rozhodně pomalu (dálnice 140 - 170, okresky 110 - 130) a často jezdím s batůžkem a třemi naloženými 40l kufry.
3. Vím, že to píšu už podruhé, ale ta jistota s jakou jdou na CBFku do zatáček a to jak zvládají vodu, to je prostě paráda. Možná bych byl z jiných dvousměsovek taky nadšenej, ale já našel gumu, která mi dlouho vydrží, a jejíž potenciál v zatáčkách ani nejsem schopný plně využít, tak proč kupovat něco jiného...
Pro rýpaly, na zadku nemám na gumě mezi hranou a ojetým vzorkem většinou víc než milimetr, občas je to až do hrany, takže je určitě klopím dost a stejně drží jak příslovečná židovská víra

Je mi jasné, že na litrové motorce s větším krouťákem budou ubývat rychleji a dokonce je i možné, že s krouťákem litru už se dostanou na svůj limit i v zatáčce, ale šestikilo s krouťákem kolem 60NM je prostě na limit nedostane...

Conti VS Dunlop

4.7.2011 v 14:43 | Nahoru | #63
Co se týče chvály na Michelin Pilot Road, tak ta je definitivně zasloužená.
Jako vše to má však háček, ty gumy sedí podstatně lépe než třeba Roadsmart z jednoduchého důvodu. Stejně trvdou směs jako má Roadsmart na boky, oni mají na hlavní běhoun a na boky mají ještě o třídu měkčí směs.

Nic samozřejmě není zadarmo a tak taky nemají šanci najet tolik jako Roadsmart. Takže gumy určitě perfektní, ale připlatíte si.
Ovšem kdo si kupuje Michelin, tak si vždy připlatí, Michelin je prostě super kvalita a za to se vždy platí.

Ostatně příspěvek or Markuba to jen potvrzuje...

Naposledy editováno 04.07.2011 14:44:16
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist