Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42
Naposledy editováno 04.07.2011 00:41:44
Znám na své CBF600S jen Dunlop Roadsmart a měnit nechci. Důvody níže:
1. Ještě nikdy mi to neuklouzlo a to ani za mokra. Klopím je až do kraje a vždy mě zarazí jiskry od stupaček dřív než to, že by guma chtěla klouzat.
2. Přední guma vydržela 23 tisíc, zadek "jen" 17 tisíc a to nejezdím rozhodně pomalu (dálnice 140 - 170, okresky 110 - 130) a často jezdím s batůžkem a třemi naloženými 40l kufry.
3. Vím, že to píšu už podruhé, ale ta jistota s jakou jdou na CBFku do zatáček a to jak zvládají vodu, to je prostě paráda. Možná bych byl z jiných dvousměsovek taky nadšenej, ale já našel gumu, která mi dlouho vydrží, a jejíž potenciál v zatáčkách ani nejsem schopný plně využít, tak proč kupovat něco jiného...
Pro rýpaly, na zadku nemám na gumě mezi hranou a ojetým vzorkem většinou víc než milimetr, občas je to až do hrany, takže je určitě klopím dost a stejně drží jak příslovečná židovská víra
Je mi jasné, že na litrové motorce s větším krouťákem budou ubývat rychleji a dokonce je i možné, že s krouťákem litru už se dostanou na svůj limit i v zatáčce, ale šestikilo s krouťákem kolem 60NM je prostě na limit nedostane...
Jako vše to má však háček, ty gumy sedí podstatně lépe než třeba Roadsmart z jednoduchého důvodu. Stejně trvdou směs jako má Roadsmart na boky, oni mají na hlavní běhoun a na boky mají ještě o třídu měkčí směs.
Nic samozřejmě není zadarmo a tak taky nemají šanci najet tolik jako Roadsmart. Takže gumy určitě perfektní, ale připlatíte si.
Ovšem kdo si kupuje Michelin, tak si vždy připlatí, Michelin je prostě super kvalita a za to se vždy platí.
Ostatně příspěvek or Markuba to jen potvrzuje...
Naposledy editováno 04.07.2011 14:44:16